07.10.2013

Rimmel 60 seconds nr 260 Funtime Fuschia.

Hej;)
Wybaczcie, że tak rzadko tu jestem, ale ciągle jestem chora i nie mogę w ogóle się ogarnąć;/ Jakaś ta jesień jest beznadziejna, raz zimno, raz ciepło i przeziębienie gotowe. Najgorzej, że muszę już chodzić na uczelnię i to mi też nie pomaga za bardzo;/ Ale, mam nadzieję, że do 26 października wyzdrowieję;P Bo jadę odwiedzić piękny Zamość i spotkać się z najfajniejszymi dziewczynami we wszechświecie;)))))

Poza tym, wiecie co?
Wygrałam na facebookowym konkursie dwa cudne kubeczki! Na dzień chłopaka:)
Się Andrzej ucieszył, że będzie mógł pić kawusię w takim fajnym kubku:)
Zobaczcie:
Już nie mogę się doczekać, kiedy przyniesie mi je listonosz:)))

A teraz o boskim, różowym Rimmelku :)
Rimmel 60 seconds nr 260 Funtime Fuschia.
Krycie: Potrzebne są 2 warstwy.
Konsystencja: Ok.
Schnięcie: Szybko, naprawdę szybko.
Pędzelek: W sam raz.
Trwałość: Trwały, nie odpryskuje.
Wydajność: wydajny.
Zmywanie: Bez problemu:)
Buteleczka: Całkiem ok :)
Cena: około 10 zł.
Uwielbiam go :) Jest boski :) Jeden z najlepszych :)

Podoba Wam się ??

Buziaki Silver :*

21 komentarzy:

  1. Czas schnięcia mnie przekonuje do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie kolory :)
    Mam rodzinę pod Zamościem, więc moje klimaty wakacyjne w dzieciństwie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ten lakier i baaaardzo lubię! :) Nazwa idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, pewnie w końcu u mnie zagości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kubek jest rewelacyjny! :)
    zdrowiej szybko

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę kubeczków *.*
    ja miałam śmietanę 18 :) jak lubisz słodko dodaj troszkę więcej cukru- ja staram się ograniczać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne paznokcie i fajny kubek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję wygranej, kubek jest świetny. paznokcie również.

    OdpowiedzUsuń
  9. pazurki śliczne, kolor pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolorek. Kubek jest rewelacyjny. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor a kubki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny kubeczek! Pozdrów ode mnie Zamość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny lakier, a kubek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak na razie same pozytywne opinie słyszałam o tych lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty nawet tak nie żartuj :P Świetny jest ten kubek - ja też taki chcę :D Oj róż u mnie bardzo rzadko gości, ale może i bym się na ten skusiła :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...