09.09.2013

Tag :)))

Do tagu zostałam nominowana przez Joannę. Bardzo Ci dziękuję :) 
"Nominacja do Liebster Award" jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

1. Jakie są Twoje nawyki?
Hm, zawsze jem śniadanie. Siadam i spokojnie jem, nawet jakbym miała się spóźnić godzinę, to śniadanie zjem. Jest moim najważniejszym posiłkiem. Jak nie zjem, to źle się czuję, boli mnie brzuch itp. 

Poza tym, żeby się uczyć muszę mieć porządek. Zawsze przed egzaminami wszystko mam sprzątnięte, bo nawet mały paproch mnie rozprasza.

2. Ulubiony kosmetyk?
Ciężkie pytanie, ale może powiem o kosmetyku, który po prostu kupuję regularnie od kilku lat. Jest nim Head&Shoulders. Jedyny, który przy długotrwałym użyciu nie powoduje łupieżu, a jak inny szampon go wywoła, to skutecznie go zwalcza. Ma wiele wersji zapachowych, więc mam w czym wybierać. 

3. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Nie wiem, chyba zielony - kojarzy mi się z wiosną, a wiosnę uwielbiam.

4. Jesteś aktywna czy może drzemie w Tobie leń?
Ciężkie pytanie. Leń jestem, ale staram się regularnie ćwiczyć. We wrześniu zamierzam 5 dni w tygodniu chodzić na aerobik, a 2 ćwiczenia z Ewką, czy mi wyjdzie - zobaczymy. Wtedy Wam powiem, czy jestem leń, czy jednak tylko troszkę;P

5. Wolisz gotować czy piec ciasta?
Piec ciasta! Uwielbiam testować nowe przepisy. Jak mam ochotę na coś słodkiego wchodzę do np. Kuchni Szeroko Otwartej szukam przepisu i piekę!:D

6. Lubisz spacerować nocą?
Nie. Boję się, że mnie ktoś złapie i ukradnie;D 

7. Boisz się czegoś?
Tak, ale raczej takich przyziemnych rzeczy. Że nie będzie pracy po studiach, że jakieś ważne rzeczy mogą się nie udać i takie tam.

8. Dobrze się uczysz/uczyłaś?
Myślę, że tak. Na studiach sporo się uczę, a po wyeliminowaniu pewnych złych nawyków poprawiła mi się bardzo pamięć i nauka idzie szybciej. W liceum też myślę, żę nie było tak źle:) Maturę zdałam z dobrymi wynikami, na studia dostałam się za 1 razem. Od października będę na 4 roku i mam nadzieję, że pójdzie mi tak dobrze jak 3 :)

9. Twoje motto?
"Making mistakes is a lot better than not doing anything."
Billie Joe Armstrong.

10. Wolisz deszcz czy słońce?
Oczywiście, że słońce - chyba, że deszczyk należy do tych ciepłych, letnich :)

11. Bez czego się nie obejdziesz?
Bez czekolady :)

Moje pytania dla Was:
1. Czy masz jakieś przezwisko, znane tylko Twoim bliskim, rodzinie?
2. Jak nazywa się Twoja pierwsza zabawka z dzieciństwa, która towarzyszyła Ci praktycznie w każdej sytuacji?
3. Czy śpisz w skarpetkach? Dlaczego?
4. Jak oceniasz swoją kondycję fizyczną? Ile razy w tygodniu ćwiczysz?
5. Twoje ulubione jedzenie, które jest mega niezdrowe i mega kaloryczne, ale po mimo wszystko nie potrafisz się powstrzymać przed jedzeniem tego?
6. Co Cię wkurza?
7. Czy masz jakąś ciekawą zasadę kosmetyczną/związaną z urodą? Jaką?
8. Czy byłaś kiedyś na diecie? Jeśli tak to na jakiej?
9. Jaki jest Twój nawyk, z którego nie jesteś zadowolona i chciałabyś to zmienić?
10. Czy zerwałaś z jakimś złym nawykiem, przez co jesteś z siebie dumna? Z jakim?
11. Czym jest dla Ciebie szczęście?

Do zabawy zapraszam:
Oraz każdego, kto ma ochotę odpowiedzieć na moje pytania:)

Pozdrawiam, Silver ;**

14 komentarzy:

  1. Lubie czytać takie posty, wiele się można dowiedzieć : ) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. za nominacje bardzo dziękuje:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za otagownie. Spróbujemy odpowiedzieć na pytania wkrótce;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawe odpowiedzi, odpowiedziałabym podobnie :)

    Zapraszam na rozdanie, jeśli masz ochotę ;)
    http://psychodelax3.blogspot.com/2013/08/pierwsze-rozdanie-imieninowe.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha :P To jeszcze są te nominacje ?
    Ja tam bez śniadania wychodzę, nie mam czasu z rana :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Słońce:* jak znajdziemy dłuższa chwilę to odpowiemy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo ;)))
    Odpowiedzi są już na blogu ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. dziekuje kochana z aotagowanie ;DD:** jako ze odpowiadalam na ten tag juz nei raz to tlyko edytuje notke i dodaje pytania ;DDD

    podziwiam Cie za to sniadanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedź na 11 pytanie jest takie oczywiste :D Lubię czekoladę ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. A któż nie lubi czekolady a o tych spacerach nocą to ja podobnie odpowiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja Cię ukradnę nocą :) Pod warunkiem, że w czasie sesji będziesz mi piekła, sprzątała i kupowała czekoladę :*♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za otagowanie :) niedługo pojawi się notka z odpowiedziami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też wolę piec ciasta;) Chociaż rzadko to robię, bo.. nie ma ciasta to nic mnie nie kusi i pupa nie rośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śniadankowy nawyk tez mam! :p

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...