11.09.2013

Kobo + Golden Rose.


Hej dziewczyny:)
Chciałam Wam pokazać moje wakacyjne pazurki:) Co prawda już dawno po wakacjach, ale chciałam i tak pokazać. Zdjęcia jeszcze z Bułgarii... eh, ja chcę tam wrócić, tam jest gorąco, morze wspaniałe, pogoda zawsze zagwarantowana... Czemu wszystko co dobre tak szybko się kończy?:( I przede wszystkim 14 dni w Bułgarii łącznie z przejazdem samochodem i jedzonkiem kosztuje tyle co jeden tydzień nad polskim morzem... Tam jest raj;D

Dobra tyle gadania, przechodzę do konkretów;)
Do pomalowania użyłam dwóch lakierów:
1. KOBO Professional Colour Trends nr 24 - Stockholm
2. Golden Rose Classics nr 211
 
Przepraszam Was, ale nie zrobiłam zdjęć lakierów kiedy robiłam fotki paznokci - było to jeszcze w Bułgarii i niestety zapomniałam całkiem o tym, dopiero przy pisaniu notki zauważyłam, że mi czegoś brakuje. Stąd stare zdjęcia.

KOBO - nr 24 Stockholm:
Krycie: wystarczą 2 warstwy do pełnego krycia.
Konsystencja: Trochę rzadka.
Schnięcie: Szybko.
Pędzelek: Cienki, aplikacja średnia.
Trwałość: Bardzo trwały, mimo, że tyle siedziałam w morzu i grzebałam w piachu (szukałam skarbów), to nie odpryskiwał i zaczął dopiero ścierać się na końcówkach po 3 dniach.
Wydajność: wydajny.
Zmywanie: Bardzo problemowe... Bez bazy pod ten lakier nawet nie ma co. Przebarwia płytkę. Przy zmywaniu całe palce upaćkane na zielono. Nie mam zdjęć, ale widziałam, że nie tylko ja mam ten problem, zapraszam do przeczytania recenzji u Joanny i zobaczenia zdjęć
Buteleczka: Jest ok.
Cena: ok 10 zł.

Gdyby nie to zmywanie to byłby bardzo fajny. Ale ciężko domyć palce, nie wyobrażam sobie regularnego używania... Jest piękny i trwały, ale co z tego...;/
Golden Rose Classics Glamour 211:
Krycie: potrzeba 2 warstw albo i 3 nawet. Zależy od wprawy.
Konsystencja: W porządku.
Schnięcie: Szybko.
Pędzelek: Cienki, ale bardzo łatwa aplikacja.
Trwałość: Tak samo jak wyżej - też po 3 dniach zaczęły wycierać się końcówki.
Wydajność: wydajny.
Zmywanie: Bez problemu.
Buteleczka: Jest ok.
Cena: ok 8 zł.

I ten bardzo mi się podoba, jestem z niego zadowolona, choć krycie mogłoby być lepsze. W lewej ręce 2 warstwy pięknie kryją, ale jak maluje pazurki na prawej dłoni, to już gorzej;P

Jak Wam się podoba?:)
Miałyście któryś z nich?
Pozdrawiam, Paulina :))

32 komentarze:

  1. uwielbiam takie kolory i połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladnie polaczylas kolory :) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wpada mi w oko ta mocna zieleń, to ładny jesienny kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ladne połączenie kolorów ; )
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten z Kobo jest bardzo ładny, ale skoro jest taki problem ze zmywaniem, to ja podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie miałam żadnego z tych kolorków, ale podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie połączenie :) kolorek od GR bardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ta kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakiery wyglądają cudownie !!
    Chcę je wszystkie !! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo nie lubię kiedy lakier barwi pazurki :<

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna butelkowa zieleń, przepadam za tym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pazurki bombowe jakbym widziała morze,szum fal i piasek pod stopami/;)
    Zapraszam do wspólnej obserwacji
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja konkretnych kolorów nie miałam, ale niektóre z serii miałam w swojej kolekcji :)
    Aż mi się przypomniała Grecja i moja panterka na paznokciach xD

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne paznokcie, naprawde kojarzą się z wakacjami nad morzem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. pieknie wygladaja < 3
    ale masakra ze ten zostawia takie plamy ;o

    OdpowiedzUsuń
  16. w takim zestawieniu kolorystycznym wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten lakier Kobo jeszcze stoi nie używany, ale pewnie na jesień wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam tę firmę, zawsze jak nie mam czasu na czekanie na schnięcie lakieru używam właśnie Golden Rose. Do zobaczenia w sobotę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Noo! ;D Ja ostatnio dostałam trzy takie fajne miseczki :DD a nie raz już dostałam jakąś kosmetyczkę, zestaw podróżny itd ;DD

    OdpowiedzUsuń
  20. To trochę lipa jak Kobo barwi palce :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny kolor. Lubię Golden Rose :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudne pazuraski :) idealne zestawienie kolorów na jesienne stylizacje :)
    szkoda tylko, że KOBO nie jest taki idealny :(
    Buziaczki
    Karolcia
    p.s.
    dziękuję za milusiński komentarz

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładne kolorki,na jesień i na wiosnę akurat :)
    szkoda tylko,że kobo ma minus za zmywalność..

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny kolorek ale nie uzywalam ;d

    zapraszam www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. odpowiedziałam na tag :)
    http://swiat-panny-anny.blogspot.com/2013/09/libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam ich, ale bardzo podoba mi się efekt końcowy ;D
    Chętnie nabyłabym ten jasny lakierek ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne odcienie zielonego :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...