20.09.2013

Balea - żel pod prysznic; limonka i aloes.


Hej:) 
Dzisiaj bardzo świeżo i pachnąco - o żelu od Balea.
Żel wygrałam w rozdaniu u DESIRE25 i to właśnie dzięki niej mogłam poznać kosmetyki tej firmy. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z Balea, a czytałam o firmie same dobre rzeczy :) Wypróbowałam, spodobało mi się, na wakacjach za granicą odwiedziłam DM i kupiłam więcej;D 
Przejdźmy może już do recenzji:)
"Kremowy żel pod prysznic Balea z cennymi ekstraktami sprawia, że skóra staje się aksamitnie miękka a piękny zapach działa kojąco na zmysły. Testowany dermatologicznie. Dostępny m.in. w wersji Limette & Aloe Vera, Cocos & Tiareblüten, Milch & Honig, Pitaya i Papaya."
Informacje o tym, co obiecuje producent znalazłam na stronie www.wizaz.pl.

Skład dla zainteresowanych:
Działanie:
+ Dobrze oczyszcza skórę
+ Nie podrażnia
+ Nie wysusza
+ Dobrze się pieni
+ Skóra jest gładka i przyjemna w dotyku

+/- Nie zauważyłam efektu nawilżenia, ale w sumie w obietnicach producent niczego takiego nie napisał. Jednak dla osób, które poszukują nawilżaczy ten żel może być zbyt słaby. 
Konsystencja:
+ Jest ok - ani za rzadka, ani za gęsta
+ Nie wylewa się z dłoni
+ Ma ładny kolor
+ Nie brudzi prysznica/wanny
+ Jest wydajny
Opakowanie:
+ Bardzo fajna szata graficzna, przyciąga wzrok
+ Wygodne w użyciu
+ Na opakowaniu jest pewnie wszystko napisane:D 
+ ok 4 zł za 300 ml opakowanie

- Trzeba uważać, aby je dobrze zamknąć, bo może się otworzyć.
Zapach:
+ Bardzo przyjemny
+ Nie wyczuwam chemii, choć czytałam w internecie, że niektóre wersje zapachowe niestety tak trochę pachną.

+/- Nie utrzymuje się za długo na skórze, ale i też nie wyparowuje od razu.

Ogólnie rzecz biorąc, to jest to bardzo przyzwoity żel pod prysznic. Ma dobrze oczyszczać i ładnie pachnieć - i to właśnie robi. Nie wysusza i nie podrażnia. A to wszystko za około 4 zł. Polecam :) 4.5/5:)

A Wy miałyście jakieś kosmetyki Balea? Podobały Wam się?:)
Pozdrawiam, Paulina :))))

25 komentarzy:

  1. o wysoka ocena , nie miałam nigdy wcześniej doczynienia z tym kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak sie pilnuje otwarcia to jest naprawde ok! :) Pozdrawiam, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie miałam okazji używać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś na pewno skuszę się na żele Balei, jak tylko wykończę swoje ogromne kąpielowo-prysznicowe zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach ta Balea kusi z każdej strony ;D ja jak narazie miałam tylko jeden kosmetyki z tej firmy , ale żel wydaje się być ciekawy a cena tym bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żele Balei kuszą mnie już od dłuższego czasu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam nic tej marki, ale bardzo jestem jej ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaa... mam ten żel jeszcze nie otwierany :) Już niedługo dobiorę się do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Achhhhh już czuję ten zapach : ))))

    OdpowiedzUsuń
  10. ehh kiedyś i ja w końcu kupie sobie cos z balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie zapach tego żelu nie był jakiś nadzwyczajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja miałam jakiś żel od nich z brzoskwinką i pachniał obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przykuł mojej uwagi w DM ten zapach :P ale następnym razem się poprawię :D

    OdpowiedzUsuń
  14. tego zapachu jeszcze nie miałam, ale wszystko przede mną:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie miałam przyjemności nic miec z tych kosmetyków ale ten żel faktycznie wydaje się byc ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uzywalam ostatnio mandarynki, przypadla mi do gustu :) tego jeszcze nie mialam

    OdpowiedzUsuń
  17. A może możesz mi polecić jakiś żel do mycia twarzy?:) Kiedyś miałam tłustą, ale obecnie mam bardzo suchą skórę i dotychczasowy żel się już nie sprawdza :-/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten żel i również jestem z niego zadowolona, podoba mi się jego zapach:)
    Ostatnio bardzo polubiłam kosmetyki Balea:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wymagam aby żel nawilżał moją skórę.. Zapach musi być świetny.

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie się pieni,ale ja miałam z mango,ten cytrynowy musi być jeszcze fajniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Balea kusi niesamowicie, a takie zapachy to my uwielbiamy!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja niestety nie miałam żelu z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam jeszcze tej wersji zapachowej, ale kilka innych zrobiło na mnie bardzo pozytywne wrażenie :) ale od kiedy mam pod domem sklep z chemią z Niemiec, na brak żeli Balea nie narzekam :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...