12.08.2013

Wyniki konkursu :)

Hej, długo mi zeszło z wynikami, ale nie miałam w ogóle czasu przez weekend:)
Do rzeczy. Do wygrania były 2 nagrody.

Pierwsza z nich, to:

Która leci do ....



Druga nagroda, to:

Która leci do ....



Obie dziewczyny spełniły wszystkie warunki udziału, a to są ich zgłoszenia:

GRATULUJĘ!!!

Dziewczyny, napiszcie do mnie mejla z Waszymi danymi korespondencyjnymi.
Na wiadomość czekam 7 dni, mam nadzieję, że to dużo czasu i nawet jak jesteście na wakacjach, to zdążycie. Jeśli nie, to za tydzień o 10:00 wylosuję kogoś innego.
Edit: zapomniałam podać mejla:D
allis@gazeta.pl :))))

A oto Kotka Frotka, o którą całe to zamieszanie:)

 To nie było ostatnie rozdanie u mnie na blogu :)Także będzie jeszcze szansa dla innych :)
Pozdrawiam i raz jeszcze gratuluję :)))

Paulina;)

16 komentarzy:

  1. Wee, ale fajnie :D I cieszę się, że Szarona też wygrała :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to masz babo szczęście! - gratulujee ;***

      Usuń
  2. Gratuluję! :) Jaki słodki kotek! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) A kotek śliczny :D ja mam małego i całego białego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja xD Nie spodziewałam się :P
    Na wakacjach nie jestem, w domu siedzę i mi się nudzi xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla dziewczyn :)
    A Frotka piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczna jest :) Jestem typową kociarą co u mnie widać :) A gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...