01.08.2013

Wszystko co dobre szybko się kończy...

... i po wakacjach. Ale było wspaniale!! :) Morze, wspaniała pogoda przez całe 2 tygodnie, gorąco - raj :) A Frocia jak się stęskniła! Nie odstępuje nas teraz na krok :) I ciągle mruczy, kochana :)

Od przyszłego tygodnia wracam do regularnego blogowania, bo mały zastój się przez ten wyjazd zrobił, a i u Was mam spore zaległości. Także nie martwcie się, wracam niedługo:)

Przypominam też o trwającym u mnie konkursie, zapraszam do udziału, zgłaszać możecie się jeszcze przez tydzień :)

Buziaki!!!:*

11 komentarzy:

  1. pamiętamy o konkursie, pokaż zdjęcia z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie, czekamy na małą relację o wyjeździe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że już wróciliście i że pogoda Wam dopisała :) Teraz poproszę o zdjęcia opalenizny !!!!!!! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również czekam na zdjęcia ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. też czekam na relację :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili, może obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj kochana szybko z jakimś przepełnionym fotkami postem!!! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. co wchodzę na blog to mam czego zazdrościć :) jednej spotkania blogerek, drugiej wakacji :D na szczęście to nie ze złośliwości :) nigdy nie widziałam morza :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Opalona ? ;)

    zapraszam do mnie, może obserwujemy?
    http://ineedyoursoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...