03.08.2013

Suweniry :P

Hej laski:) 

Pytałyście jak wakacje - wspaniale;) Tylko ta podróż wykańczająca, ale warto się pomęczyć :) Morze cudowne, na plaży w pełnym słońcu było chyba z 50 stopni... a morze wspaniale orzeźwiało i można było w nim siedzieć i siedzieć :) Był jeden taki dzień, gdzie nie było słońca przed południem i wtedy właśnie odwiedziliśmy Sozopol i Nessebar. W Sozopolu wiało jak cholera, ale taki fajny ten wiaterek był, można było odpocząć chwilę od słońca:) Macie zdjęcia z Sozopolu:
Z tego co czytałam, Sozopol to najstarsze rybackie miasteczko w Bułgarii. Jest bardzo podobne do Nessebaru - piękne i wąskie uliczki, winorośle, cudowne widoki.

Mam jedno wspaniałe zdjęcie z Nessebaru, popatrzcie:
Cudowny koteczek:) Nawet mi odmiałkiwał jak do niego mówiłam :)

A teraz kilka zdjęć z miejsca, gdzie spędziliśmy całe wakacje:
Jedna z restauracji nadmorskich :)
A to jeden z poranków, gdzie jeszcze nikogo nie ma na plaży :)
A to myyy :)
Aaaa, macie jeszcze jedno, ale to już ostatnie:)

Byliśmy jeszcze w Warnie - musiałam odwiedzić kilka sklepów. Jednak co sie okazało - wszystkie centra handlowe zamknięte. Myślałam, że może jakieś święto jest czy coś, ale wyobraźcie sobie, że to wszystko upadło. Nowe galerie, centra handlowe - wszystko upadło. A mówią, że w Polsce jest kryzys... nie ma u nas. Prawdziwych slamsów to ja jeszcze nie widziałam. Ale jak kiedyś grałyście w grę Tropico, to dosłownie slamsy jak z tej gry... Tragedia... Papierowe domy.. W Warnie, kto by się spodziewał. Ale te małe, nadmorskie miejscowości jakoś dają radę, gorzej w tych dużych miastach. 

Poza tym mam całą masę przewspaniałych muszelek (sama wyłowiłam z morza:D no dobra - razem z A.:), takich wiecie, jak z tych bazarków nadmorskich. Są śliczne i jestem w trakcie ich malowania bezbarwnym lakierem do paznokci (wykorzystuję bubla w ten sposób-nic się nie marnuje), żeby się pięknie błyszczały :)

Może przejdę do przywiezionych pamiątek, hm? A mam ich trochę:) Nie mogłam się powstrzymać od odwiedzenia DM w Warnie - całe szczęście było otwarte, kryzys nie dotarł do tych drogerii:P  Popatrzcie co mam:

 Nie mogłam nie wziąć sobie żeli pod prysznic, wspaniałe zapachy:) Mam wersję z limonką i jest mega wydajna (przez 2 tygodnie razem z A. używaliśmy tego żelu na wakacjach, a zużyliśmy połowę - uważam, że to bardzo niewiele). Poza tym CENA dziewczyny CENA: 1,99 lv! Aż chciało się wziąć więcej, ale miałam ze sobą ogranicznik w postaci A. :)
 To mydełka, które są po prostu wszędzie - Sozopol, Nessebar - drogie, ale tam gdzie my byliśmy wyczaiłam sklep, gdzie kosztowały 1,50 lv za czekolada + wanilia i 1,60 lv za różyczkę. Na dzień dzisiejszy lv kosztuje 2,17 zł, więc możecie sobie policzyć ile co kosztowało;) 

 Pearl drops - cena jest praktycznie taka sama jak w Polsce. Ale jakoś w Polsce nie mogłam nigdy na to trafić, albo źle szukałam :)
 Golden Rose Holiday - mmmmmm jaki on jest boski!!!!:D 4 lv, czyli około 8-9 zł, czyli się opłacało nananana:D
 A ten antyperspirant wzięłam na spróbowanie, zobaczymy, ile to warte :)
Taaaak, Frocia razem ze mną robiła zdjęcia, jej pomoc jest nieoceniona:*

Jeszcze wspomnę o konkursie, bo już niedługo się kończy, więc zapraszam gorąco do udziału póki jest jeszcze czas :)

A jak Wasze wakacje? Gdzie jedziecie, gdzie byłyście?
Wolicie wylegiwanie się na plaży i pływanie w morzu, chodzenie po górach, czy wypoczynek nad jeziorem?
Polska, czy zagranica?
:))))

Buziaczki Silver :**

21 komentarzy:

  1. świetne zakupy, gdybym trafiła do DM też bym się obkupiła :) super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym była sama z moją kartą to też bym się obkupiła, ale niestety byłam też z A:D Ale może to i dobrze w sumie:P

      Usuń
  2. ulala, cudowne wakacje, to widać!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo DM *______*
    Ja oczywiście wolę wakacje za granicą, ale wylegiwanie się na plaży (za gorąco) i pływanie w morzu (po prostu nie lubię), chodzenie po górach (mam uraz z dzieciństwa, a w szkole co rok jeździliśmy w góry), czy wypoczynek nad jeziorem (za dużo robali) - wszystko odpada :P ja lubię duże hałaśliwe miasta :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego :P Miałam tą pastę tea&coffe ale nie byłam z niej zadowolona, może u Ciebie sprawdzi się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się sprawdzi. Na pierwszy ogień idzie ta wybielająca Hollywood Smile :)

      Usuń
  5. Uwielbiamy wszystko, co waniliowe!! Wanilia górą!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super zakupy! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również obserwujemy:) dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia. :) Marzę o tym lakierze do paznokci. :D Obserwuję. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne to ostatnie wspólne foto :) fajne nowości, też bym się skusiła na zakupy jakbym miała taką możliwość :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej kochana! Bardzo serdecznie chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu, z okazji mojego powrotu na bloggera! Do wygrania duży zestaw kosmetyków Essence! http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html
    A wystarczy tylko... jeden komentarz, by wziąć udział. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ładni Wy ;)
    piękny lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bułgaria ah Bułgaria... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam kosmetyki Balea
    i lakiery z GR też wpadły mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  15. O jejku, super. My w czerwcu byliśmy w Bułgarii. Też zobaczyliśmy Sozopol i Nesebar - cudowne! Ale podłamałam się teraz w Varnie nie byłam, a gdybym wiedziała, że tam jest DM, to bym chyba jeździła codziennie. Ależ mi szkoda, że nie wiedziałam:(
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. ale piękne wakacje :) zdjęcia cudowne na prawde !\\ja dopiero wyjeżdżam pod koniec sierpnia. Kierunek Tatry :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piekne widoczki :) no i ile fajnych kosmetykow :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę takiej ciekawej samodzielnej podróży. Bułgaria jest jednak piękna :)
    Ja osbiście w te wakacje zostałam w domu... W sumię to trochę szkoda, ale myślę że w następne pojadę w jakieś ciekawe miejsce. Na razie, w tym roku, ograniczyłam się do jeziór i wsi... Z przyjaciółką zawsze najlepiej :D

    A co do kosmetyków, to chciałabym powąchać kokosowy żel ^^ mmm :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...