06.08.2013

Pyszne ciasto z jagodami :)

Hej dziewczyny:)

Dzisiaj trochę kulinarnie :) I słodko oczywiście :) Ostatnio przeglądając internet trafiłam na fantastycznego bloga, którego tematem przewodnim są: kuchnia, przepisy i saaaame pyszności :) Miałam w zamrażarce trochę czarnych jagód, na które w sumie nie miałam pomysłu. Całe szczęście przypadkiem trafiłam na bloga Oli, który przyszedł mi z pomocą:))

Zapraszam serdecznie do Kuchni Szeroko Otwartej:

A teraz zobaczcie moje wypieki:D



mmmmmm.... pycha :)

Miałam trochę większą formę niż Ola i mrożone jagody. Ola chyba robiła na świeżych, bo jej nie opadły na dno, a moje jako że były nieco cięższe to niestety;P 
Ale i tak jest super smaczne :)))

Aby zobaczyć przepis kliknij TUTAJ :)
Zapraszam też na Fanpage Kuchni Szeroko Otwartej: KLIK :)

A do czwartku do godziny 23:59 możecie wziąć udział w konkursie, który trwa u mnie na blogu. Przewidziane są 2 nagrody!! :))


Pozdrawiam ;*

30 komentarzy:

  1. Ciasto fajnie wygląda z góry :) Na pewno musiało być pyszne więc na pewno skorzystam w tego przepisu.

    Pozdrawiam cieplutko :!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciasto wyglada prze pysznie
    ale ja juz staram sie nie piec,dietka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja oszalałam na punkcie jagód w tym sezonie, prawie codziennie jem pierogi z jagodami pyszności. Twoje ciasto też wygląda wyśmienicie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem też robię podobne ciasto :D Mniam !
    Mam nadzieję, że wygram, bo jakoś nigdy mi nie idzie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypiek wygląda bardzo ładnie, tyle, że ja nie lubię jagód ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ciacho. Już odwiedzam bloga i chętnie skorzystam z przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mm te ciasto musiało być pyszne aż mi zrobiłąś na nie smaka ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniamm! pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy w zyciu nic nie upiekłam... oprócz gotowego ciasta, które było w pudełku, wystarczy je wylać na blaszkę i piec :D :) totalne beztalencie ze mnie:) ale może się kiedyś nauczę, kto wie?
    Monnie B.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm...ale mi smaka narobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przepadam za jagodami :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie apetyczne to ciasto! :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. na prawdę ci polecam to wyzwanie przysiadowe. u mnie w domu nie ma jak ćwiczyć od rana słońce wali oknami i praży niemiłosiernie... jest tak gorąco żę cały dzien siedze przy wentylatorze ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham jagody i kocham ciasto jagodowe ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. mmm wlasnie dostalam slinotoku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję kochana ! Też mam nadzieję że się uda :) :*** !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. mniam :-)

    Kochana, chyba byłyśmy w tym samym czasie w Bułgarii :-) gdzie byłas konkretnie?
    i teraz żaluje, że nie pojechałam do Warny do DM :( :D

    OdpowiedzUsuń
  18. mmm.. jakie pyszności. uwielbiam jagody więc na pewno się skuszę ;)

    zapraszam do mnie
    Angie

    OdpowiedzUsuń
  19. yhym, dziękuje za odpowiedź :D

    OdpowiedzUsuń
  20. pychotka! życzę miłego wypoczynku w ten długi weekend :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...