22.08.2013

Golden Rose Holiday :)

Witam Was wszystkie :)
Dzisiaj chcę Wam pokazać wspaniały i przeuroczy lakier od Golden Rose... :)
Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia i zdecydowanie zasługuje na miano najlepszego lakieru jaki kiedykolwiek miałam (no dobra, do tej listy można dopisać jeszcze kilka innych) :)
Krycie: 2 warstwy.
Konsystencja: W sam raz.
Schnięcie: Szybko.
Pędzelek: Nie za cienki i nie za gruby.
Trwałość: Trwały, nie odpryskuje, po około 3-4 dniach ścierają się brzegi.
Wydajność: wydajny.
Zmywanie: O dziwo bez większego problemu - tak jak zwykłe lakiery.
Buteleczka: Piękna *-*
Cena: około 13 zł.
Froci brzuchol ;D

Jestem zachwycona tym lakierem i wydaje mi się, że na jednym się nie skończy :)

Pozdrawiam, Silver;*

28 komentarzy:

  1. Lubię różowe lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wygląda na twoich pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie się prezentuje ;) piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor, świetny efekt. A Frocia to jakim jest zwierzątkiem? to kotek?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor, wygląda fantastycznie. Trochę jestem zaskoczona, że GR ma taką fajną jakość lakierów. Ale skoro kolejny raz słyszę pochlebne opinie na temat ich lakierów, czuję się zobligowana do wypróbowania ich:)A tan kolorek jest jakby specjalnie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. przez Ciebie i ja się w nim zakochałam, boski jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piasek jest super, ja jeszcze nie mam takiego w swoich skromnych zbiorach, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię piaski!!Ten kolorek jest świetny,chyba tez go kupię!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolorek :) Masz bardzo ładne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ŁAdny kolorek i fajnie się prezentuje :)

    Zapraszam do wzajemnego obserwowania ;)
    Oraz na WAKACYJNE ROZDANIE na www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się prezentuje. Ja niestety nigdy nie błam posiadaczka lakierów Golden Rose, ale może czas najwyższy... Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę sobie w końcu sprawić taki lakierek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurczę,ale piękny ten kolor lakieru i te drobinki!Wow,muszę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękny lakier. Swietnie wygląda :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny;) Ja ostatnio kupiłam podobny odcień;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny lakier! Muszę taki sobie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniały jest ten lakier ! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...