29.08.2013

Frocia:)

Hej;)
Dzisiaj niekosmetycznie:) 
Chciałam Wam pokazać moją małą Frocię, a w zasadzie małego terrorystę:)
Już ją znacie, ale muszę Was trochę pomęczyć jej zdjęciami:) Frocia to schroniskowy kotek:)
 Jest z nami od ponad 6 miesięcy i chyba jest z nami szczęśliwa:)))






Osiatkowany balkon to nowe królestwo Froćki ;) Uwielbia swoje kojeczko (to na zdjęciu już niestety zjadła, ale ma nowe, większe, oklejone, żeby nie gryzła), a najbardziej to uwielbia spać na moim miejscu, na moich poduszkach - jasne, Pani w nogach też jest wygodnie :D

Macie jakieś zwierzęta? 
Może są ze schroniska?

Buziaki, Paula;)

28 komentarzy:

  1. Widzę, że dobrze trafiła:). W schroniskach te zwierzaki są takie biedne...Ja miałam dwa psy "po przejściach" i to były wyjątkowe zwierzaki. Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jest! Ja tez mam kotkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pieska, ale nie jest ze schroniska;)
    Moje poprzednie psy, które niestety zdechły:(
    znalazłam na ulicy i przygarnęłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna jest..... uwielbiamy zwierzątka, posiadamy królicę Pysię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam koty ;)
    Słodka jest przy tej miseczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hah serioo :D? a ja w nisku dopiero w poniedzialek bylam ^^ :D

    jakiii kociak rpzeslodki :D jak sie wyciaga ;333

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje zwierzaki nie są ze schroniska ale ktoś je sprzedawał lub oddawał jak już starsze były a takim urwisom ciężej dom znaleźć. A Frocia przepiękny kut i na 1000% lepiej ma niż w schronisku:) Zresztą ja typowa kociara jestem i w sumie nie tylko bo wszystkie futrzaki uwielbiam :) A ja tam jestem za większą ilością zdjęć Froci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój H. ma swoją sunię Norkę właśnie ze schroniska. Pokazywałam ostatnio jej zdjęcia na blogu. A ja mam swoją sunię z ulicy, bo ją wyrzucono i tak od małego jest z Nami. A Twoja kotka jest piękna i widać, że szczęśliwa po tym jak się wyleguje i rozciąga :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam brata - lat 12, idealne zwierze :P
    Kiedyś miałam żółwie, królika, chomika, rybki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jka kochana, ja mam 3 kotki.
    Jeden się urodził a dwa przyszły za mną i jak mogłam je wygonić? Nakarmiłam i tak już zostały ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Frocia wygląda jak tygrys :)) piękna. Ja ze schroniska mam pieska, od 5 lat- wzięliśmy go z Grzesiem jeszcze na studiach. A tamten dzień pamiętam do dziś- jak te wszystkie pieseczki się do nas rzuciły jakby chciały powiedzieć "weź mnie!". Na razie mam fazę, że nie chcę kotka w domu- żal mi nadal maluszka i te kolejne 4 nie są w stanie mi jakoś go zastąpić.

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo zdecydowanie widać, ze jest szczęśliwym kotem ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. a może zrobisz zwierzęcy tag? :)
    Kicia urocza :) chociaż zdecydowanie wolę psy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. hej, dziękuję za info, dostałam troche maili na temat kradzieży zdjęć, niestety dowiedziałam się dziś, dopiero wróciłam z zagranicznej podróży i doznałam szoku
    afera rozegrała się podczas mojej nieobecności...
    pozdrawiam serdecznie
    pearls!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś nominowana do Liebster Award, http://shopkeeperka.blogspot.com/2013/08/liebster-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochany zwierzak:)! Uwielbiam koty! <3 mam ich 5 :D haha.
    Zapraszam do obserwowania:*
    http://ciniax03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękności :D. Szkoda, że ja nie mogę przygarnąć takie zwierzaka.. Może jak skończę studia to będę miała w końcu moje zwierzątko :D.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie oddam nic :P ale mogę służyć pomocą w lutym, kiedy to z powrotem będę w Berlinie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię kotki ale najlepiej własnie kiedy są na zdjęciach albo za szybą bo mam na nie alergię niestety...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta fotka na podłodze jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale słodka kota :) Przecudowna <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...