14.08.2013

Biedronkowe zakupy + nagroda


Hej dziewczyny:)
Chyba już każda z Was widziała gazetkę kosmetyczną Biedronki, a jak nie, to można ją zobaczyć TUTAJ. Ja już swoje zakupy zrobiłam :) Miałam kupić więcej rzeczy, ale jak weszłam do Biedry, to do kosza trafiło tylko kilka. Zrezygnowałam z zakupu balsamu do ust Nivea, bo stwierdziłam, że nie ma zapachu odpowiedniego dla mnie, malin nie lubię, wanilia jest mdła, karmel to nie mój klimat, a wersja oryginalna jest zbyt zwykła. Poza tym trzeba tam pchać paluchy, a to się wiąże z bakteriami itp, itd. Nie kupiłam też żelu Johnson's, choć to była rzecz, którą chciałam koniecznie. Jednak nie będę kupować kolejnego żelu, jak w mojej łazience są jeszcze co najmniej trzy inne po 300 ml. Bez sensu. Zmywacza w płatkach nie kupiłam, bo nie było niestety:( Ale ja jestem maruda ostatnio... :P Dobra pokażę co kupiłam:
Tak, mój mężczyzna też sobie coś zażyczył:D 
Teraz po kolei:
Peelingi Joanna Naturia - żurawina i gruszka :)
To są zapachy, których jeszcze nie miałam, a akurat truskaweczka mi się skończyła, to zrobiłam sobie zapas. Kupiłam dwa bo mój A. też je bardzo lubi i szybko nam się kończą:)
Eveline miniMAX. Zbyt powalającego wyboru w mojej biedronce nie było. Albo czerwone, albo niebieskie. Znalazłam jeden fajny, neutralny kolorek, bardzo mi się podoba :)
A to już dla A. Mam nadzieję, że mu się zapach spodoba. A jak nie, to trudno, sam kazał mi coś wybrać, więc nie ma prawa marudzić;P

Przyszła mi dzisiaj nagroda, którą wygrałam w rozdaniu u Doroty :) Jak i większość z nas też uwielbia kosmetyki i prowadzi bloga właśnie na ten temat:) Poza tym Dorota robi też biżuterię, którą możecie zobaczyć na FanPage na Facebooku KLIK
Wygrałam odświeżającą maskę do twarzy Avon Planet Spa oraz lakier Wibo - Zielona fantazja:)

Jeszcze raz serdecznie zapraszam na bloga Doroty: 

 Zbliża się długi weekend, wybieracie się gdzieś? Ja jadę się odstresować nad j. Piaseczno na pojezierzu Łęczyńsko-włodawskim. 
Jak Wasze zakupy w Biedronce? Macie coś na oku, czy raczej nic Was nie zainteresowało??

Pozdrawiam gorąco, silver:*

37 komentarzy:

  1. Ten gruszkowy peeling myjący musi extra pachnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wczoraj kupiłam ten neutralny lakier i jeszcze do tego niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niby upatrzyłam sobie kilka rzeczy, ale stwierdziłam, że i tak mam wszystkiego za dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Peelingi wszystkie wąchałm i jakoś za słodkie są chociaż na pewno jakiś kupię - gruszkę lub kiwi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze w Biedrze nie byłam, ale muszę się wybrać po ten truskawkowy peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię te małe peelingi joanny, gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. suuper zakupy;)
    ale jeszcze nie zdążyłam nic kupić;)
    i gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się dziś udać do biedronki^^
    Gratuluję wygranej!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. trzeba się wybrać do biedronki na zakupy ;)
    mam na oku ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udane zakupy :) Ja jeszcze nie byłam w Biedronce i zastanawiam się czy pójść :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej!!Te peelingi mnie już od dłuższego czasu kuszą;)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje wygranej :)
    A w biedronce na pewno planuje kupić peeling gruszkowy albo pomarańczowy i zmywacze w łatkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chciałam ten zmywacz w płatkach, ale w mojej Biedronie nie było:(

      Usuń
  13. uwielbiam te peelingi! tych zapachów również jeszcze nie miałam .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda, ze nie ma peelingów z Farmony

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygrałam odświeżającą maskę do twarzy Avon Planet Spa (nie widziałam jej jeszcze) pozdrawiam :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. No właśnie tak mi się zdawało :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje wygranej :)
    Ja dziś też byłam w Biedrze, kupiłam te same peelingi Joanny + porzeczkowy, zmywacze w płatkach i lakiery - czerwony, różowy i niebieski. Za to męskich kosmetyków nie było wcale u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulację wygranej :)
    Tez chciałam kupić ten lakier,ale zostały same czerwone i brązowe.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też już byłam w biedronce, kupiłam odżywkę z Garniera i dwa peelingi, ale wtedy jeszcze nie wszystko było rozłożone, więc może jeszcze wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nawet nie widziałam tej gazetki promocyjnej, ale wczoraj byłam w Biedronce i wzięłam lakier Eveline i dezodorant w chusteczkach- przyda się na wyjazd

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja z nowej gazetki kupiłam szampon Farmony i maseczkę. Więcej do szczęścia mi nie potrzeba;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ten żurawinowy peeling miałam :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Też kupiłam te peelingi w Biedronce ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. o kurde a ja nie wiedziałam, że takie fajne rzeczy można teraz znaleźć w biedrze :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojj u mnie jest mnóstwo tych zmywaczy w płatkach :D Jeśli chcesz mogę Ci kupić i we wrześniu Ci dam jakoś jesli bys była w Lublinie ;DDD ja kupiłam i jestem mega zadowolona a myslałam, że to będzie jakiś biedny gadżet ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Okej Kochana nie ma sprawy :DDD Postaram się jutro tam przejść żeby i tu nie wykupili, ale wątpię w Nisku to nie bardzo takie rzeczy ;DDD Czyli na pewno jakieś dwa chcesz ;D?

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam peelingi do ciała z Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje wygranej :)
    Gruszkowego peelingu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kupiłam Ci ! ;D Dwa: kokos i truskawka ;))
    ooo widzisz ;D A trzeba było pisać może i sobie zorbic postoj w Nisku ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam peelingi z joanny,dziękuję,że o mnie wsponiałaś.Mam nadzieję,że maseczka Ci posłuży :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też ostatnio robiłam zakupy w Biedronce i trochę tego było:)
    Myślę, ze następnym razem dokupię te peelingi z Joanny, bo zapachy mają zapewne boskie;)
    Fajne zakupy:)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie szał biedrnokowy ominął :) i dobrze - bo w tym momencie nie planuję żadnych zakupów kosmetycznych :). Natomiast lakier w cielistym kolorze chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...