12.07.2013

Wakacje... :)))))

Hej:)

Dzisiaj w nocy wyjeżdżam na wakacje, czeka mnie dwudniowa podróż przez Polskę, Słowację, Węgry, Rumunię i ostatecznie - Bułgarię :) Postaram się od czasu do czasu coś napisać, ale nie wiem, czy będę miała chwilę na odwiedziny Waszych blogów:( W każdym razie nie gniewajcie się, jak wrócę, to wszystko nadrobię:) Mam nadzieję, że podróż minie szybko i bezpiecznie. W niedzielę po południu powinniśmy już być nad morzem :D Ale się nie mogę doczekać!:) Będę tęsknić za Froteczką, mam nadzieję, że nam wybaczy taką długą nieobecność. Ale będzie cały czas u nas w mieszkaniu, czyli tak naprawdę u siebie, będzie miała w sumie 4 opiekunki, które będą codziennie przychodzić, karmić, głasiać, tulać i pisać mi codziennie na fejsie co tam u mojej Frotki słychać :) Także zostaje pod dobrą opieką:) 
Morze, plaża, gorąc, bezchmurne niebo.... mmm raj :)

A Wam przypominam o moim konkursie:)
Zgłaszać możecie się TUTAJ :)
Zapraszam serdecznie;)

Ok, to tyle chyba :)
Pozdrawiam gorąco
Silver :**

20 komentarzy:

  1. udanych wakacji, strasznie zazdroszczę !:) rób duuuuuuuuużo zdjęć :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważaj na siebie i udanych słonecznych wakacji Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. udanego wyjazdu :) Bawcie się i wypoczywajcie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Również udanych wakacji :) Oby były słoneczne i bez przykrych przygód! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego pobytu :-) i wspaniałego wypoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jak jechalam to myslalam, ze umre, strasznie dlugo do tej grecji sie jechalo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. udanego wyjazdu!
    wypocznij i wracaj do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju zazdroszczę takiego wyjazdu ;DD
    Po przeczytaniu miejsc, w których będziesz w głowie utworzyła mi się lista lista zakupów na co ja bym tam zwróciła uwagę ;D
    Na pewno możesz się zaopatrzyć w kilka tabliczek Studenckiej ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego wyjazdu szczęściaro! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejku! Też jechałam do Bułgarii taki kawał! Powiedziałam sobie - nigdy więcej! Od teraz tylko samolot ;)
    Udanego wypoczynku życzę! :) Bułgaria fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. udanego wypoczynku życzę ;)
    a po powrocie zapraszam do siebie, byłabym wdzięczna za komentarz i lajka na fc; tymczasem może wzajemna obserwacja? ;)

    oczami-wery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. No Kochanie widziałam Wasze zdjęcia na Fejsie, żyć nie umierać :) ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...