05.07.2013

Nagroda :)

Hej dziewczyny:)

Miałam się pochwalić, to się chwalę:P


Zobaczcie jakie wspaniałe rzeczy wygrałam w konkursie u Desire25 :


A teraz po kolei:
1. Żel pod prysznic o cudownym, limonkowym zapachu Balea:)
2. Mini żel pod prysznic Alverde, o równie wspaniałym zapachu;)

3. Głęboko oczyszczający szampon do włosów.

4. Lakier do paznokci Golden Rose z proteinami, nr 244
5. Lakier do paznokci Golden Rose Classic, Glamour, nr 211

6. Balsam Alverde do ust 

7. Efektima, maseczka oczyszczająca
8. Ziaja, maseczka z glinką

 9. Próbki Nivea BB 

10. Efektima, peeling i maseczka do stóp

Wiecie co? Jestem mega zadowolona z tej nagrody, ponieważ oprócz maseczki z Ziaji nie miałam do tej pory żadnego kosmetyku z tych, które wygrałam. Dlatego będę je testować z największą przyjemnością:) Szkoda, że nie mam dostępu do kosmetyków Balea i Alverde:P Bo już wiem, że dla samego zapachu ten żel pod prysznic w ciemno można brać;D

Jeszcze raz zapraszam na kosmetycznego bloga Desire25:

Mam nadzieję, że tak jak i ja, zostaniecie u Desire na dłużej :)

Pozdrawiam gorąco, a teraz biegnę wykorzystać promocję -20% na wszystko w CCC ;)
Silver:*

19 komentarzy:

  1. Cudowna nagroda, mam w zapasach tę maseczkę do stóp z Efektimy, jeszcze nie używana :)
    Balea musi mieć cuuudne zapachy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. też zazdroszczę i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią bym przygarnęła taką nagrodę :D Balea i Alverde, ach *_________*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję świetna nagroda i miłego testowania życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje, udanego testowania

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :-). Super nagrody :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję, fajne nagrody - szczególnie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne nagrody, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale przyjemna niespodzianka, gratuluje !!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że nagroda się podoba :) Przyjemnego testowania :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że nagroda się podoba :) Przyjemnego testowania życzę :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam na necie, że podobno w Grecji jest dobra woda i że można pić nawet z kranu :P ale wiadomo jak to jest, jeszcze później muszę wrócić z powrotem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne :) Mam nadzieję, że będzie dobrze, bo 22 lipca [w dzień w który wracam] mam mieć urodziny u koleżanki, więc stan zdrowia musi być dobry :P

      Usuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...