01.07.2013

Denko maj-czerwiec :)

Hej:)
Niestety z braku czasu w poprzednim miesiącu nie było denka, ale za to dziś będzie denko podwójne :) Jednak zbyt duże ono nie jest, przez ostatnie 2 miesiące miałam problem z używaniem np. balsamów do ciała, czy zużywaniu próbek. Właściwie to znienawidziłam próbki ;P A oto, co zużyłam:
Dobrze przejdźmy do konkretów :)

1. Odżywka Garnier Ultra Doux - olejek z awokado i masło karite. Jest fajna, świetnie wygładza włosy, nawilża, ułatwia rozczesywanie. KUPIĘ:)

2. Joanna, Naturia szampon do włosów z miodem i cytryną. Ten z kolei trochę plącze włosy i odżywka po nim, to obowiązek. Ładnie pachnie, jest całkiem ok. Jednak nie kupię jej więcej, z tego względu, że są lepsze szampony.

3. Pilomax, henna wax. Próbka wystarczyła mi na 2 użycia. Więc za wiele nie powiem. Po użyciu włosy fajne, śliskie. Ale bez regularnego używania ciężko cokolwiek stwierdzić. Nie wiem, czy kupię.




4. Alterra, odżywka do włosów z granatem i aloesem. No poza tym, że wyciśnięcie jej z opakowania na końcu użytkowania graniczy z cudem, i że trzeba dłubać paluchami w środku, a dużo zostaje na bokach, to jest bardzo fajna i raczej ją kupię;)

5. Timotei głęboki brąz. Tragedia totalna do włosów. Sprawdza się jako "żel" do golenia. Ale fajna aksamitna skóra. Biorąc pod uwagę to, że kupiłam ją za 3,50 zł, to do golenia nóg jak najbardziej, jako odżywka do włosów - nigdy ! :P Nie kupię więcej:P






6. Bandi Eco Skin Care - balsam do ciała. Jest świetny, bardzo ładnie nawilża, producent podaje, że wystarczy używanie nawet 1 raz dziennie, a efekt i tak będzie. Jak dla mnie, to świetna sprawa :) jestem mega zadowolona z tego balsamu. Niestety jego cena jest dla mnie zbyt wysoka, dostępny tylko przez internet, czyli trzeba doliczyć koszty wysyłki. No ale, jeśli kiedyś będzie w promocji, to zapewne kupię. Na tą chwilę nie wiem niestety:P

RECENZJA BANDI.






7. Ziaja de-makijaż uniwersalny. Jestem z niego zadowolona i jak jest w promocji, to kupuję:P A jeśli nie, to zwykle szukam czegoś, czego jeszcze nie miałam, może okaże się lepsze :P Także pewnie kupię jeszcze:)

8. Maseczka Last Minute, Coolway. Maseczka jest genialna, szkoda, że taka droga, bo dla mnie 20 zł za maseczkę do twarzy na 2 użycia, to naprawdę dużo. Jeśli byłaby tańsza, to jak najbardziej. Niestety ze względów finansowych z przykrością muszę stwierdzić, że jej nie kupię :(((

RECENZJA MASECZKI.




9. Perfumy FM nr 237 - odpowiednik Christina Aguilera - Christina Aguilera. Jak dla mnie zapach jest nieziemski, szkoda, ze jest dostępny w 15 ml opakowaniu, wolałabym w wersji 50 ml :P Zapach bardzo długo się utrzymuje. KUPIĘ, a nawet już sobie zamówiłam :) W środę będzie;p

10. Soraya antyperspirant - poleciła mi go Sylka. I bardzo się cieszę z tego powodu, bo jest tańszy niż Garnier w kulce, a działa lepiej :) Także kupię na pewno :)





11. Cleanic intimate - chusteczki do higieny intymnej z ekstraktem z płatków róży. Odświeżające. Bardzo fajne, ładny, delikatny zapach. Nie uczuliły mnie, ani nie podrażniły. Pewnie jeszcze je kupię:)

12. Cleanic intimate - chusteczki do higieny intymnej z pantenolem i kwasem mlekowym. Intensywna pielęgnacja i ochrona. Faktycznie łagodzą i koją. Są fajne i również nie podrażniły mnie i nie uczuliły. Jak wyżej - pewnie kupię:)


13. Biedronkowe płatki kosmetyczne Carea. Gdy są na promocji, to opłaca się je wziąć: 3 opakowania po 120 płatków za 5,55zł :) Są fajne:) Kupię na pewno, ponieważ jestem stałym bywalcem Biedronki :D

14. Płatki kosmetyczne Cleanic Silk Effect. Są duże, owalne. Zawierają proteiny jedwabiu. Ja tam nie zauważyłam większej różnicy (oprócz wielkości) między Cleanic a Carea z Biedronki :P Nie wiem czy kupię.


15. TOŁPA strefa t - Maska-peeling-żel 4w1 oczyszczająco-matująca. Jedna taka połówka wystarcza na 2 razy. Jest bardzo fajna :) Kupię na pewno, choć do najtańszych nie należy. Jest dostępna np w Rossmannie.

16. Próbki, już o nich pisałam przy poprzednim denku. Jak widać próby zapisu na ile wystarczyły skończyły się niepowodzeniem ;P Jedynie próbka kremu TOŁPA przetrwała - 4 kreski, czyli 4 użycia. Reszta niestety - nie podam konkretnej ilości:P

Także w ten sposób prezentują się moje zużycia przez ostatnie 2 miesiące:) A jak Wasze zużycia? :)

Poza tym z tego względu, że 12 lipca w nocy wyjeżdżam do Bułgarii, to chciałam Wam zapowiedzieć konkurs :) Będzie pytanie :P Ale banalne :P I DWIE nagrody!!:D Jeszcze może coś do nich dorzucę jak się zgłosi dużo osób, może coś ciekawego, co przywiozę z Bułgarii? Hmm... zobaczymy :) 
Frotka już się nie może na mnie patrzeć :P 
Tylko ganiam za nią z aparatem, eh;P 
Przerąbane ma ten kot ;P

A wiecie, że wygrałam w konkursie ostatnio?? :) Mam nadzieję, że nagroda przyjdzie zanim wyjadę na wakacje;D To się jeszcze zdążę pochwalić Wam co fajnego wygrałam:P

Silver :*


24 komentarze:

  1. gratuluję, świetne zużycie :)
    słodki kociak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też używałam odżywki i szamponu garnier z avocado :)

      Usuń
  2. jakie duże denko!
    gratuluję wygranej w konkursie :) ciekawa jestem co było nagrodą .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyobrażam sobie Ciebie z Aparatem biegającą za Frotką!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywkę z Alterry uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile próbek, ja z próbkami się bawię namiętnie na wyjazdach, a teraz u mnie jakoś wyjazdów na horyzoncie nie widać :(

    Zabierz mnie do Bułgarii :D Jeszcze tam nie byłam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tego Wax'a i u mnie sprawdził się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje koty uwielbiają zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana, denko bardzo duże u Ciebie :D a wyjazdu zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wsystko, c do demakijazu z Ziaji, jest dla mnie cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie byłam zadowolona z szamponu Joanna, nie nadaje się do długich włosów

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć:) Zapraszamy na konkurs Femi jak masz ochotę:):)??

    OdpowiedzUsuń
  12. Maskę Pilmowax stosuję od lat i jestem bardzo zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja kiedyś nie potrafiłam wytrzymac dłużej niż 3 dni bez słodyczy a jednak dałam rade ;d

    super denko ;d bardzo lubie timotei i garniera :D

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne zużycia, przydatne recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że duzo pokrywa się z moimi ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam Ziaję dwufazową :) Ciekawi mnie też ta maseczka z Tołpy, jednak zaczekam na jakąś przecenę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już dawno znienawidziałam próbki za to, że się chyba rozmnażają, a ja nie jestem w stanie ich zużyć :)

    Miłego wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne denko ;) Będę musiała w końcu wypróbować tą odżywkę Ultra Doux Garniera ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje wygranej, bo nagroda musi być przednia! :D I 250 obserwatorka wita ;)
    I patrz, kicia się na Ciebie fochnęła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą drożdżową z Sorai też mam, ale póki co jeszcze nie użyta. Jak mówisz, że dobra to jak tylko wrócę do domu to się nią wysmaruję ;)

      Usuń
  20. Ale denko sama muszę się ogarnąć z swoim

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...