28.06.2013

FM - deep moisturising foot cream - czyli coś dla naszych stóp :)

Hej, co słychać? Macie już wakacje? Ja mam od poniedziałku :)) Ostatni egzamin zdałam na piąteczkę i mogę cieszyć się wolnym :D

Dzisiaj na temat kremu do stóp :) Zapraszam:)


Moja opinia:

1. Działanie:
+ Bardzo dobrze nawilża skórę.
+ Nie powoduje uczulenia i nie podrażnia.
+ Bardzo szybko się wchłania.
+ Pozostawia skórę gładką i bardzo przyjemną w dotyku, miękką.
+ Nie lepi się i nie pozostawia tłustej warstwy.

- w składzie kilka rzeczy, które niezbyt mi się podobają... ;/
Skład: Aqua, Urea, Glycerin, Steanic AcidMineral Oil, Caprylic/CapricTrigliceride, Cetyl AlcoholGlyceryl StearateWheat Germ Oil, Dimethikone, D-PantenolTEACitric AcidBenzyl AlcoholMethylchloroisothiazollinoneMethylisothiazolinoneParfum, Citronellol, Limonene, Lilial, Linalool, Hexyl Cinnamal, Alpha-isomethyl Lonone, Geraniol

Na zielono - bezpieczne
Na pomarańczowo - trzeba z nimi uważać
Na czerwono - niebezpieczne
Na czarno - obiekty niezidentyfikowane;P
Poprawiać jak są błędy, bo ja ekspertem nie jestem i polegam na wiedzy internetowej:)
2. Konsystencja:
+ W dotyku jakby mokry, może dziwnie to brzmi, ale też nie wiem jak inaczej to zdefiniować.
+ Konsystencja jest odpowiednia - emulsja.
+ Dobrze się rozprowadza.

- minusów brak.
3. Opakowanie:
+ Szata graficzna na plus :)
+ Zatyczka jest mocna, więc kosmetyk nie otworzy się sam.
+ Opakowanie jest elastyczne, giętkie więc krem jest bardzo łatwo wydobyć ze środka.
+ Łatwo się otwiera.
+ Wszystkie informacje widnieją na opakowaniu.

- Nie widać zużycia.

4. Ogólne:
+ Ładnie pachnie
+ Jest w miarę wydajny.
+ FM to polska firma, a swoich trzeba wspierać :)

- Cena. W katalogu to 18zł, będąc dystrybutorem możemy go kupić za około 12 zł, więc już tak tragicznie to nie brzmi:P
- Dostępny tylko u konsultantów.

Generalnie, to bardzo dobry krem. Kupując go liczyłam na dużo mniej, niż tak naprawdę od niego dostałam:) 4+/5:)

A żeby nie było, że Wam tu ściemniam, to na wizazu też myślą tak jak ja:P
A Wy kobietki, miałyście? Jeśli tak, to czy zgadzacie się ze mną?

Buziaki, Paulina :))

14 komentarzy:

  1. o proszę, dla stópek coś idealnego :))

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo super recenzja i na wizażu też króluje, warto się na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam czegoś do stópek, więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam mp3 z takim klipsem który przypina się do spodni jest bardzo małe i poręczne :)

    niestety sesja taka jest - nie ma czasu na nic.

    moja znajoma pracowała w fm i bardzo sobie chwaliła ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. FM znam tylko z perfum, nie miałam okazji jeszcze wypróbować innych ich produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. taka kuracja z pewnością przydałaby się moim stopom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego kosmetyku, ale nie przepadam ogólnie za tą marką, nie wiem w sumie dlaczego. Do stóp używam oliwki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostałam maila :) Paczkę postaram się wysłać jak najszybciej :) Dam znać dokładnie kiedy, żebyś wiedziała że masz się spodziewać listonosza :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam go, ale podoba mi się opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. znam ten krem i mojhe stopy bardzo go sobie cenią :) i popieram wspieranie polskich firm, ale niestety FM testuje na zwierzętach co mnie osobiście trochę od tych produktów odciąga.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...