25.06.2013

Bell + Paese :)

Cześć laski :) Dzisiaj pokazuję pazurki :) 
A w najbliższym czasie wystartuję z rozdaniem, a poza tym czeka Was jeszcze recenzja kremu do stóp i majowo-czerwcowe denko :) Ok, przejdźmy do lakierów :)
Czerwoniutki lakier Paese otrzymałam na spotkaniu blogerek, które odbyło się w maju. Kolor tak mnie urzekł, że postanowiłam sprawdzić, jak prezentuje się na pazurkach:) A wg mnie prezentuje się pięknie :)

Zapraszam do oglądania :)
Krycie: 2 warstwy świetnie kryją.
Konsystencja: Odpowiednia.
Schnięcie: Bardzo szybko.
Pędzelek: Cienki, łatwo się aplikuje lakier na paznokcie.
Trwałość: Trwały.
Wydajność: wydajny.
Zmywanie: Bezproblemowe.
Buteleczka: Fajna kwadratowa buteleczka:)
Cena: Nie znam ceny:P
Kropeczki średnio wyszły, ale jest to mój pierwszy taki eksperyment i uważam to za duży postęp :P Mam nadzieję, że za każdym razem będzie lepiej ;P
Jak Wam się podoba? Hm?:))))
Buźka, Silver;*

20 komentarzy:

  1. Śliczne kropeczki, ja niestety nie umiem zrobić takowych :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się! - Bardzo, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie i masz piękne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam czerwień na paznokciach!
    w połączeniu z kropeczkami bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek mój ulubiony :) Uwielbiam wszelkiego rodzaju czerwienie na pazurkach :)

    Zapraszam Cię do siebie z okazji mojego pierwszego rozdania.

    http://timeforus-momandson.blogspot.com/2013/06/moje-pierwsze-rozdanie-zapraszam.html

    Z chęcią będę zaglądała częściej. Czekam na rozdanie u Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pewną nieśmiałością podchodziłam do zakupu lakieru z Bell..a teraz jest niby w promocji w Biedronce (5,99zł)..piszę niby bo nie wiem ile normalnie kosztuje..ale powiem wam że jestem zachwycona...nie trzeba malować dwa razy żeby kolorek ładnie wyglądał na pazurkach...aż żałuję że kupiłam tylko jeden kolor...może uda mi sie jeszcze upolować przy okazji tejże promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne kontrastują ce pazurki :) a jaki ksztąłt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja jeszcze nie dorwałam żadnego lakieru Bell:) bardzo łądnie Ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chyba też dostałam ten sam kolor, bardzo mi się podoba, ale jakoś szkoda mi go otwierać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się pomysł na manicure.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...