06.05.2013

Urodziny :)

Nie, nie moje, moje były 2 tygodnie temu;)
Chodzi o pierwsze urodziny mojego bloga :)
Sto lat, sto lat:)


Dokładnie rok temu, o godzinie 17:38 pojawił się pierwszy wpis.
Nie wiedziałam, czy znajdą się osoby, które będą chciały czytać moje posty, czy to wszystko wypali. Udało się i jestem z siebie dumna :) Staram się pisać regularnie i przede wszystkim zgodnie z rzeczywistością. To się opłaca;) Mam kilku stałych bywalców, kilka konkretnych gaduł. Dzięki blogowaniu poznałam wspaniałe dziewczyny :))) Pisanie daje mi wiele radości, to moje hobby w zasadzie:) 

Dziękuję, że ze mną jesteście :)

A teraz kilka statystyk, żebym za kolejny rok, mogła porównać:)

Mam 236 obserwatorów
Otrzymałam od Was 2401 komentarzy.
Napisałam w sumie 111 postów.
  • Blogi, z których było najwięcej wejść to: http://belleoleum.blogspot.com/ - aż 259 wejść i z taką samą liczbą http://merczens.blogspot.com/Dziękuję :)
  • Post, który był wyświetlony najwięcej razy - konkretnie 990, to "Rozdanie - konkurs!" :P
  • Zakładkę, w którą klikacie najczęściej, to "Sprzedam/ Wymienię"
  • Większość moich czytelników używa przeglądarki Firefox i systemu operacyjnego Windows:)
  • Miesiąc, w którym było najwięcej odwiedzin, to październik 2012, bo aż 3731, a zaraz za nim jest kwiecień 2013 z liczbą 3536 :)
  • Hasło, przez które mój blog był pokazywany najczęściej to: SPA :)
  • Obserwuję 64 blogi.
A to wszystko dzieje się dzięki Wam:) Bardzo dziękuję za to, że jesteście, że czytacie moje recenzje, że komentujecie - to bardzo dużo dla mnie znaczy :) Fajnie mieć takich czytelników :) Uważam, że ten blog dał mi więcej niż się spodziewałam, nie sądziłam, że coś tak niby banalnego potrafi tak zmotywować i do działania i do nauki nowych rzeczy, że doświadczenie, które dzięki temu zdobyłam, jest tak bezcenne. Pewnie zastanawiacie się o jakie doświadczenie chodzi, a no na przykład to, że byłam współorganizatorką spotkania lubelskich blogerek, na jednym ze spotkań stworzyłam po raz pierwszy WŁASNORĘCZNIE :D moje własne kosmetyki, a poza tym co najważniejsze poznałam fajne laski, z którymi spotykamy się regularnie i tym samym stworzyłyśmy najlepszą, najfajniejszą grupę blogerek w Polsce :)))) 

Bardzo, ale to bardzo Wam dziękuję ;***
A wiecie czego sobie życzę? Żebyście i za rok, na 2 urodziny też były tutaj ze mną :) 

Buziaki Sil;****

25 komentarzy:

  1. Dalszego wytrwałego blogowania życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację :D
    Może mi się uda wpaść kiedyś na lubelskie blogowe spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę dalszego miłego blogowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, jaki staruch z bloga:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Gratuluję!
    Obserwujesz tylko 64 blogi?? Ranyy! ja mam ich z 10 razy więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję :*** i oby więcej takich rocznic ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje:))Obyś była z nami kolejne lata!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję Kochana! ;*
    i życzę kolejnych lat blogowania.
    ja na pewno z Tobą zostanę, bo uwielbiam czytać Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje!! Sama muszę zobaczyć ile już lat ma mój blog :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się nigdzie nie wybieram, będę i za rok i za dwa ;p :*

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję i życzę kolejnych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę wytrwałości w blogowym światku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję oby tak dalej
    ja obserwuję ponad 300 blogów:P

    OdpowiedzUsuń
  14. ja za rok na pewno tutaj będę! Gratuluję kochana ;) i oby wielu wielu wielu tych lat ;))

    co do juwenalii to szczerze nie planuje zadnych bo nie mam z kim :D tym bardziej ze 12-19 jestem w Niemczech :( a akurat wtedy co jestem nic mnie az tak nie interesuje ;o :D A Ty :D?

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję pierwszej rocznicy :) i życzę wielu kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oo gratuluję roku bloga :) obyś dalej go prowadziła !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję serdecznie...u mnie też niedługo roczek:)))
    pozdrawiam i życzę sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje Kochana - jestem z Tobą ten rok : )))) Życzę wytrwałości i samych sukcesów !!!! Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję :) Mój blog dzisiaj obchodzi swoje pierwsze urodziny :) Ten sam rocznik :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak się cieszę, że dzięki blogowaniu mogłyśmy się zaprzyjaźnić :*****

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje. Mam nadzieje że nadal będziesz z nami

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...