16.05.2013

Niespodzianka :)

Hej dziewczęta :)
Ale mam dla Was fajną niespodziankę :) Jak wiecie, od jakiegoś czasu współpracuję ze sklepem www.ecoasili.pl, którego właśnie ta niespodzianka dotyczy :)
Pan Marcin przygotował dla mnie specjalny kod promocyjny, który upoważnia do 10% zniżki na produkty, które nie są objęte promocją :)))
A ja tym kodem postanowiłam podzielić się z Wami :)) 

Oto kod, który musicie podać przy zakupach, jeśli chcecie otrzymać 10% rabatu:
PFP3DRU

Serdecznie zapraszam do skorzystania z oferty
i życzę udanych zakupów :)


Szczególnie, że w sklepie pojawiło się sporo nowości:)

Pozdrawiam gorąco ;*

9 komentarzy:

  1. Dziękuję, uwielbiam naturalne mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam z czystym sumieniem, tym uniwersalnym wynalazkom też nie ufam. ;) Uwielbiam wszystko co naturalne. Mydełko z pewnością sobie zamówię. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za kod, może skorzystam ;)
    uwielbiam naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nono, bardzo miła ta niespodzianka ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. super,napewno komus sie przyda :) x

    OdpowiedzUsuń
  6. No i super ! Ja skorzystam : ))))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...