23.05.2013

Mariza Brilliant - lakier z iskrzącymi drobinkami.

Hej :)
Korzystam z tego, że jestem w domu i mam chwilę dla bloga :) A w domu jestem, bo moja mała Frocia miała wczoraj operację i trzeba jej pilnować, żeby sobie krzywdy nie zrobiła. Także wszędzie gdzie się dało porozkładane są koce i kołdry, żeby jak upadnie, upadła na miękkie :)
Kochana jest i dzielna i jestem z niej dumna bardzo:) Dzisiaj to już włóczyła się po mieszkaniu, jadła i piła :) A moja mama uszyła jej taki kubraczek pooperacyjny :) Ale ta Frocia jest piękna :)
Niestety nie może skakać i nadwyrężać brzuszka. Zrobiłam jej takie "schody" z poduszek na łóżko i na fotele,żeby mogła sobie bezpiecznie wejść i zejść. Bo nosić też jej nie można. Poza tym mruczy głośno i wyraźnie, więc chyba coraz lepiej się czuje :) Kochana:*

A teraz zapraszam do przeczytania recenzji lakieru od marizy:)
Krycie: 2 warstwy są na zdjęciach. Jedna to chyba mało.
Konsystencja: Odpowiednia, ani za gęsta, ani za rzadka.
Schnięcie: Bardzo szybko.
Pędzelek: Cienki, łatwo się aplikuje lakier na paznokcie.
Trwałość: bardzo trwały.
Wydajność: wydajny.
Zmywanie: Bezproblemowe.
Buteleczka: Łatwo się odkręca, taka standardowa jest:)
Cena: Szczerze mówiąc to nie wiem:P

Kolor ma cudowny, boski, zakochałam się w nim, uwielbiam po prostu:) Jest to chyba najfajniejszy lakier jaki miałam do tej pory. Te drobinki to nie jest brokat jak w lakierach takich typowo brokatowych. Przez co jest gładziutki na paznokciach i bardzo dobrze się go zmywa. 
Podoba Wam się?:)
Bo ja jestem zachwycona po prostu :)

A w sobotę widzimy się w standardowym składzie gdzieś na Lubelskim Starym Mieście :)
Do zobaczenia laski ;***

Pozdrawiam, Paulina:)

22 komentarze:

  1. Ładny kolorek;)) Biedny kotek... Całe szczęście, że czuje się już lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się ten iskrzący kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. ladny kolor ale nie lubie takiego wykonczenie x x

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaki kochany koteczek:*

    A lakier piękny, podoba mi się.Posiadam kilka lakierów z Marizy,ale tego akurat nie mam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba:)))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. u wszystkich mi się podoba a sama jeszcze nie próbowałam ;) naszą Becię czeka operacja za niecałe 2 miesiące i nie wiem co to będzie bo to istny żywioł!

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor jest rzeczywiście przepiękny!
    mam nadzieję, że Frocia szybciutko wróci do zdrowia po operacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek super :) POzdrawiam i zapraszam na moje DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No niech ta Frotunia szybko się regeneruje i dużo odpoczywa :)
    Ja też lubię ten lakier, ale podejrzewam, że po ostatniej wizycie moich sióstr ulotnił się wraz z ich walizkami :P

    OdpowiedzUsuń
  10. swietnie sie prezentuje...ogolnei ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor lakieru. :) Dużo zdrówka dla Froci. Była sterylizowana? Dobrze że ma takie wspaniałe opiekunki. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier piękny , ale piękne i paznokcie ! : ))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny lakier!! Ale to muszę zapuścic pazurki, zeby go zastosowac!!:) Ale naprawde cudny, prezentuje się genialnie!
    Pozdrawiam i obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy pigment ma ten lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Biedny kociaczek :(
    Lakier bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...