13.05.2013

Lakierowa chcę - lista :)

Hej:)
Wiem, wiem, mam straszne zaległości na blogu i też dawno byłam u Was:( Wszystko przez remont w domu, spotkania i szkolenia, przez uczelnię itp...;/ Mam nadzieję, że mi wybaczycie. Będzie lepiej - obiecuję. Zaczęłam planować swój czas, nauczyłam się tego właśnie na spotkaniach i szkoleniach, od dziś zaczynam i mam nadzieję, że uda mi się trzymać planu. 

Poza tym chciałabym Wam polecić książkę Briana Tracy "Zjedz tę żabę" - czyli jak szybko wspinać się po drabinie sukcesu :) Stamtąd właśnie pomysł z planowaniem czasu:) Jak nie lubicie czytać, to mogę Wam wysłać audiobooka:)

Ok, przejdźmy do lakierów;)


1. Bell Fashion Colour; marzą mi się 322, 323, 324
http://www.abc-uroda.com
2. Sally Hansen HD
http://www.ceneo.pl
http://www.ceneo.pl
3. Golden Rose Jelly Jeweles - marzą mi się wszystkie:D
http://www.snobka.pl
4. Astor quick'n'go 45 sec.
http://www.ceneo.pl
5. Essence colour & go; 
http://it.paperblog.com

6. Golden Rose Magnetic 101, 106, 107
http://kosmetyki-perfumy.com
Wszystkie zdjęcia zostały znalezione poprzez przeglądarkę Google i nie są moją własnością.

Chyba tyle mi się marzy:))
Podobają Wam się jakieś lakiery z powyższych?
Miałyście lub macie?
Dajcie znać :)

A ja biegnę nadrabiać zaległości ;)
Silver;*

23 komentarze:

  1. JJ mam ;-) fajne są ale przy niektórych trzeba naprawdę nieźle napracować - wystające drobinki które zadzierają o wszystko, masakra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O boze, ja mogłabym mieć wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lakierów na razie mam za dużo, ale te ostatnie zawsze mi się marzyły

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszamy do nas na promocję, może zechcesz skorzystać z atrakcyjnej oferty przygotowanej przez Femi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się też marzą piaskowe i nie tylko. Moje są na wykończeniu. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super ze znowu jestes :)
    musze przeczytac recenzje tej ksiazki ktora polecasz
    ja teraz czytam ksiazke kalendarzyk niemalzenski,o ktorej niedlugo pojawi sie tez post,a z lakierow hmmm...gr te brokatowe bym chciala,u mnie dzis o bubelku z Isany
    milego dnia
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłe słowa. Bardzo mi miło że obserwujesz. Ja już wcześniej się dodałam.:)Zapraszam częściej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że już jakiś czas obserwujesz:)Dziękuję za to:)
      A ja dopiero dziś zaczęłam nadrabiać zaległości i dopiero dziś zaobserwowałam:)

      Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Chętnie przygarnęłabym jakiś lakier z kolekcji Golden Rose Jelly Jeweles. Mam jeden z tych lakierów essence i muszę powiedzieć że jest naprawdę średni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe kolorki wszystkich lakierów, ja ostatnio zastopowałam z malowanie paznokci i staram się je odbudować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie miałam żadnego z nich, więc nie mam co Ci sprezentować :) Chętnie przygarnęłabym jakiś z tych brokatów z Golden Rose, inne jak na razie mnie nie ciągną :D uff.. całe szczęście :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Te lakiery Bell są śliczne :) Może i ja się na jakiś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem jak to z tym czasem, nie zawsze człowiek ma. :) Mi jest i tak miło że obserwujesz, nawet jak zaobserwowałabym lata wcześniej. ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno wybrałabym kilka odcieni z Bell

    OdpowiedzUsuń
  14. ale kolory ! ja bardzo ale to bardzo rzadko maluje paznokcie ;d i w sumie zawsze sa to jakieś naturalne kolory.

    u mnie ok ;d byłam wczoraj na komunii

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne kolory! z chęcią bym wszystkie przygarnęła ;d
    lakierów nigdy dość ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam 2 lakiery essence z tej serii i łagodnie mówiąc beznadziejne, prześwity po 3 warstwach, wyjątkowo długie wysychanie i trwałość, którą lepiej pozostawię bez komentarza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo.... to chyba ich już nie chcę. Dobrze, że mówisz.

      Usuń
  17. Niezła lista. Jak kupisz to czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  18. Marzenie znó nei takie straszliwe Kochana. :) dało by sie ogarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cieszę się, że się powstrzymałaś :D chociaż ja się objadam dnami i nocami :D
    ja aerobik mam raz w tygodniu, niestety. na uczelni :-) ale jest moc! :D

    ja z brzucha też nie mogę :( a tylko na niego narzekam..
    bo w tyłku i nogach chciałabym przybrać :-)

    a bieganie też muszę zacząć :)
    musimy ruszyć tyłek! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. a 320 bell fashion? wygląda intrygująco

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...