03.05.2013

Kwietniowe zużycia :)

Hej :)
Jak mija Wam weekend majowy? Pogoda mogłaby być lepsza, ale cóż. Ważne, że jest parę dni wolnego, można odpocząć, polenić się trochę :) Prawda?:D
Chcę Wam pokazać, co udało mi się zużyć przez ostatni miesiąc, nie ma szału, zbyt wielu kosmetyków nie wykończyłam, mam nadzieję, że przyszły miesiąc będzie lepszy w tej kwestii :)
1. Original Source Mango&Macadamia żel pod prysznic. Pisałam o nim TUTAJ. Szału nie robi. Więcej nie kupię. 
2. Sweet Secret od Farmony - pyszna, wyborna czekoladka - zdecydowanie kupię i to nie tylko tą wersję, ale i innych jestem bardzo ciekawa :) Pisałam o nim TUTAJ.
3. Szampon wzmacniający Z Apteczki Babuni - fajny, wzmacnia, polepsza stan włosów. Pewnie jeszcze kiedyś kupię :)
4. Head&Shoulders przeciw wypadaniu włosów - ten posiada najlepszy zapach i ten najczęściej kupuję. Uwielbiam, kocham, jest wspaniały i oczywiście kupię :)
5. BeBeauty zmywacz do paznokci. Kupię, opakowanie jest świetne, jest pompka, nic się nie wylewa, nic się nie marnuje, mega wydajny. 
6. Płatki kosmetyczne z Biedronki Carea - lubię, są tanie, czasem się rozdwajają, ale można przywyknąć. 
7. Płatki kosmetyczne Lilibe z Rossmanna. Jak wyżej. 
8. Ava Cosmetics ECO LINEA - rewitalizujący krem na noc. Mega, mega wydajny! Używam od miesiąca raz dziennie - na noc i do tej pory zużyłam 4 próbki (no i piąta się kończy, ale jeszcze dosłownie na 2 dni zostało). Będzie na pewno recenzja, myślałam, że próbki nie wystarczą nawet na 2-3 tygodnie, a mam w domu ich jeszcze chyba 3 - nie pamiętam dokładnie, a nie mam jak sprawdzić, bo jestem w Krasnymstawie teraz. Także spodziewajcie się recenzji :) I mam nadzieję, że to nie będzie wielki problem, że opiszę kosmetyk po kilku próbkach, ale sama jestem zaskoczona. Poza tym, w ogóle co myślicie? Może jednak nie powinnam pisąć?
9. Ava Cosmetics ECO LINEA - rewitalizujący krem pod oczy. Jak wiadomo kremy pod oczy, to kosmetyki z reguły bardzo wydajne. Tak też jest i w tym wypadku. Stosuję 2 razy dziennie. Jestem mniej więcej w 1/3 drugiej próbki. Oczywiście spodziewajcie się recenzji. 
10. Serum maska intensywnie rozświetlająca Ava cosmetics seria white skin do twarzy. Próbka starczyła na 2,5 użycia, mam tego jeszcze trochę. Ciekawy kosmetyk, ale tylko tyle mogę powiedzieć, bo dopiero 3 razy użyłam:D
11. Krem do twarzy rozjaśniający przebarwienia Ava Cosmetics White Skin. Kończę już 3 próbkę, też jest wydajny jak widać. Faktycznie rozjaśnia przebarwienia. Używałam go tak z umiarem, bo mam cerę mieszaną i musiałam od czasu do czasu Siarkową Moc zastosować :) Ale nie zapychał. 
12. Corine de farme - rozświetlający krem do twarzy. Ma fajny skład, ale po 1 próbce ja Wam nic nie powiem. No wydajny jest po taka mała próbka szła na 3 razy. Mojej mamie wsyztskie praktycznie te próbki się dostały, miała tam jeszcze przeciwzmarszczkowy krem, to mówiła, że jest bardzo zadowolona z tego i prosiła mnie, żeby jej sprawdzić, gdzie to można kupić :) Także, mojej mamie bardzo pasował :)

Tyle mi się udało zużyć w kwietniu. W kolejnym poście napiszę Wam o kremie pod oczy od AVA Cosmetics, który otrzymałam od sklepu internetowego www.ecoasili.pl :)

Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
Paulina.

14 komentarzy:

  1. Chciałabym ten czekoladowy żel do mycia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiamy czekoladę więc żel jak najbardziej byśmy chcieli!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również z chęcią bym wypróbowała czekoladowy żel Farmony! miałam kiedyś masło do ciała w tej wersji zapachowej i pachniało obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekoladowy zel z framony byl u mnie ukochancem w ziemie,do tego jeszcze peeling I maslo z tej samej lini :)u mnie dzis kilka slow o tuszu benefit they're real
    milego weekend x x x x

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raptem zużyłam 2 produkty i kilka próbek :P więc aż wstyd pokazywać, ale za miesiąc będzie więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę,jaka zdyscyplinowana dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten sam zmywacz do paznokci i te same waciki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to zbyt wielu nie wykończyłaś? ; p Jest czym się chwalić ;D
    Ja miałam zmywacz do paznokci z lidla z pompką, wydawało mi się że właśnie przez taką formę dozowania nie był zbyt wydajny. Ale może to zależy od firmy ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten ostatni krem u mnie dobrze spisywał się jako baza pod podkład

    OdpowiedzUsuń
  10. cała ta seria kosmetyków sweet secret od farmony jest widzę godna uwagi, na pewno niedługo coś kupię... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojjj całkiem sporo tego :-)))

    Udanego weekendu ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ejjj niezłe denko :DDD Ale prawie żadnego z nich nie miałam ;o muszę w końcu sobie kupic ten zmywacz z bebeauty ;D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...