19.05.2013

Dzień Matki tuż tuż ... :)

Hej :)
Maj u mnie jest miesiącem dawania prezentów :) Zaczynając od 10 maja - urodziny mojej babci, 20 maja - gdzie urodziny ma mojego Andrzeja bratowa, 23 maja urodziny obchodzi moja mama, 26 maja - mamy Dzień Matki, a 29 urodziny ma brat Andrzeja. Mam nadzieję, że nic nie pomyliłam:D Kupiliśmy prezenty i jeszcze ja kupiłam sobie przy okazji kilka rzeczy (niektóre już użyte bo zamawianie szło na 2 razy - nie byliśmy do końca zdecydowani i woleliśmy poczekać te 2 tygodnie z decyzją:P)

Babcia już dostała piękne kwiaty, a na końcówkę maja przygotowaliśmy się w ten sposób:
Jako, że ostatnio zajęłam się Fm'em postanowiliśmy tam zamówić wszystkie rzeczy:)
Wiem, że na spotkaniu blogerek, które organizowałam z Ewelinką wiele dziewczyn się zapisało do FM, ale nigdy nie widziałam na ich blogach żadnych kosmetyków - niestety trafiłyście do złej grupy- nikt się Wami nie zajął :(. Jak ja się cieszę, że się wtedy nie zapisałam,bo teraz mam możliwość i budowania grupy i rozwijania się w tym kierunku i pomocy od osób, które mnie zaprosiły. 
No ale nie o tym miało być :) 
Powyższe kosmetyki kupiliśmy dla brata Andrzeja i jego żony:)
Mam nadzieję, że będą zadowoleni. Ani soli, ani żelu nie miałam jeszcze okazji używać, ale moja przyjaciółka z tej samej serii używała wanilię i była zadowolona:)
Żel pod prysznic z serii SPA SENSES delikatnie myje i pielęgnuje ciało. Specjalna formuła kosmetyku, zawierająca prowitaminę B5, sprawia, że skóra staje się nawilżona i dobrze odżywiona. Piękny zapach żelu pobudza zmysły i utrzymuje się na skórze przez długi czas.
Jest jeszcze kilka innych zapachów:
- Werbena
- Brzoskwinia
- Wanilia
- Paczula
Wzięliśmy jednak kwiat wiśni, bo tak się z wiosną kojarzy ..:)
Zniewalający zapach mandarynki, gorzkiej pomarańczy, traw morskich, rozmarynu, paczuli i cedru.
Andrzej ma identyczne perfumy, jest to oczywiście Giorgio Armani - Acqua Di Gio. 
Tyle, że w FM'owskim wydaniu :) 
Ten zestaw wzięłam dla mojej mamy, zapach perfum mama sobie sama wybrała. 
Z każdym oddechem zachłannie chwytasz najpiękniejsze zapachy delikatnej białej lilii, piwonii, świeżych liści fiołka i róży Baie. To niekończąca się przyjemność. Trwaj chwilo, jesteś piękna…
Zapach jest piękny, boski i cudowny :) - Estee Lauder - Pleasures. 
To dla mamy Andrzeja, też z próbek wybrała sobie ten zapach perfum:)
Pozwól, że odsłonimy przed Tobą muzyczny charakter tej kompozycji. Spróbuj usłyszeć, co nucą Ci do ucha prowokacyjne nuty piwonii, czarnej porzeczki i wanilii… Poznajesz? To piosenka o Tobie i Twojej nieskrępowanej kobiecości.
Zapach jest mega, mam taki sam :P A jest to Christina Aguilera-Christina Aguilera :)

Ok przez prezenty przebrnęliśmy, więc teraz troszkę o tym co mnie będzie cieszyć (mam nadzieję) przez najbliższy czas:)
A to wszystko przez Agnieszkę ;P A czemu? A bo napisała posta pt "Domowe SPA dla stóp". Trochę jej pozazdrościłam i mam swoje "mini spa" w postaci peelingu i kremu :P 
Nie będę się o tym rozpisywać, bo niebawem pojawi się recenzja (znaczy gdzieś tak za miesiąc, bo w piątek dopiero odebrałam paczkę:P)
A to moje perfumy, kupiłam je na początku maja. Trochę ich ubyło, ale każdy chciał się nimi psiknąć, bo takie ładne;P
Ok, nr. 07, to jest Giorgio Armani - Acqua Di Gio wersja damska:)
Cudownie orzeźwiająca kwiatowa woda, w której odkryjesz czarujące aromaty pachnącego groszku, frezji i jaśminu.
Uwielbiam i kocham bezgranicznie :)
237 już był opisany, że jest to Christina Aguilera.

Uf, dobrnęłam do końca :P
Gratulacje dla tych, którzy przeczytali wszystko :P Szacun;P

Miałyście, używałyście kosmetyków FM?
Co myślicie?
Czekam na Wasze opinie:)

Pozdrawiam, Paulina ;**

15 komentarzy:

  1. U mnie takim fajnym miesiacem jest czerwiec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam nigdy kosmetyków FM, ale kiedyś wąchałam ich perfumy i pachniały całkiem ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kosmetyki,
    przyjemnego testowania

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś mi się coś tam obiło o uszy jeśli chodzi o te kosmetyki, jednak nigdy ich jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. perfumy z FM miała moja mama i mają baaaardzo piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam. Przy okazji przetestuję, mam wrażliwą skórę. Miłego wieczoru. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tej firmie choć nie miałam styczności z ich kosmetykami. Muszę przyjrzeć się bliżej ich katalogowi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kosztowny ten miesiąc:) fajnie prezenty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak to właśnie wygląda :P zestawy aż tak drogo nie wyszły:P Jako konsultant mam zniżkę :)

      Usuń
  9. Jeju, ile fajnych kosmetyków zamówiłaś, na pewno wszyscy będą zadowoleni z prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne prezenty. :) Kuleczki polecam jak najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, przygotowana juz;) Ja dopiero mam zamiar rozejrzec sie za czyms ciekawym dla mamy;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. niczego jeszcze nie mialam z FM'u. uwielbiam takie prezenty w slicznych opakowaniach :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...