08.05.2013

Ava Cosmetics - krem pod oczy pielęgnująco wygładzający.

Hej :)

W końcu mam chwilę aby napisać posta. Miałam to zrobić wczoraj, ale niestety wypadło mi kilka rzeczy do zrobienia, tu pojechać, tam pojechać, a to korki, a to coś innego i jak z domu wyszłam o 7:50, to wróciłam dopiero po 18... :P I jeszcze trzeba było w domu coś porobić i niestety na bloga czasu mi zabrakło. Ale nadrabiam dziś :)


Pamiętacie jak dostałam od sklepu internetowego www.ecoasili.pl oprócz mojego zamówienia całą masę próbek? Między innymi otrzymałam aż 10 próbek kremu pod oczy:) Jednak do testów sobie zostawiłam 7. Czyli tak, jakbym miała pełnowymiarowy produkt :) 
Ava Cosmetics Eco Linea - pielęgnująco-wygładzający krem pod oczy.

Zapobiega tworzeniu się zmarszczek, spłyca już istniejące. Spowalnia proces starzenia się skóry. Obrzęki pod oczami ulegają zmniejszeniu, ustępują oznaki zmęczenia oczu. Skóra jest nawilżona, bardziej napięta, elastyczna, wygładzona, młodsza.

Składniki: gliceryna roślinna, oliwa z oliwki europejskiej*, skwalan roślinny, ekstrakt z prawoślazu lekarskiego*, ekstrakt z imbiru*, ekstrakt z rumianku,* ekstrakt z zielonej herbaty,* emulgatory i emolienty z oliwy z oliwki europejskiej*, wosk z kwiatów mimozy,  organiczna woda lawendowa*, czysta witamina E*, naturalne olejki eteryczne: lemongrasowy i lawendowy, naturalny zagęstnik ze skrobi kukurydzianej*.

*składniki pochodzące z upraw ekologicznych z certyfikatem Ecocert

Poj. 15 ml
(Powyższe informacje pochodzą ze strony sklepu ecoasili)

(Zaczęłam zapisywać daty dopiero dzisiaj, także po skończeniu tej próbki powiem na ile dokładnie wystarcza - nie pomyślałam wcześniej)


Moja opinia:

1. Działanie:
+ Pięknie wygładza skórę wokół oczu.
+ Zawsze, gdy zarywałam noc i spałam 2 godziny, to wstawałam i wokół oczu miałam straszną opuchliznę. Teraz nie mam już takich problemów :)
+ Uelastycznia.
+ Lekko napina.
+ Nawilża.
+ Nie powoduje podrażnień.
+ Jest dobry dla wrażliwych oczu - nie powoduje pieczenia, uczuleń itp.
2. Konsystencja:
+ Dobrze się rozprowadza na skórze.
+ Ani za gęsty, ani za rzadki.
+ Mega wydajny. Nie pomyślałam wcześniej, że mogłam zapisywać na ile konkretnych użyć wystarczy próbka, ale że mam ich jeszcze sporo, to spokojnie pozapisuję i Wam dam znać. Jednak wydaje mi się, że zużycie 2 próbek  (i jedno użycie z kolejnego opakowania) w miesiąc, to bardzo dobry wynik. Ale chyba większość kremów pod oczy jest wydajna:P Dodam, że używam 2 razy dziennie (na dzień i na noc).

3. Ogólne:
+ Fajny skład-naturalny i to się odczuwa.
+ Przyjemnie pachnie.

- Niestety jest drogi.
- Nie wiem gdzie można go dostać poza internetem. Możecie kupić ten krem pod tym linkiem: http://www.ecoasili.pl/pielegnujaco-wygladzajacy-krem-pod-oczy-15ml-p-217.html

O opakowaniu nic nie powiem, bo wiadomo, próbki się ciężko używa, a produktu pełnowymiarowego nawet nie widziałam na żywo, jedynie na zdjęciach. W każdym razie krem jest fajny, bardzo go polubiłam, niestety na studencką kieszeń jest trochę za drogi. Za 15 ml produktu płacimy około 39 zł. Jednak w przyszłości na pewno do niego wrócę. Ogólnie, to zasługuje na 5=/5 :)

Bardzo dziękuję sklepowi internetowemu www.ecoasili.pl za wysyłkę tych próbek. Fakt, że były to próbki i, że otrzymałam je za darmo nie miał wpływu na opinię o kosmetyku. 

Miałyście? Jaki jest Wasz ulubiony krem pod oczy? Jaki powinien być DOBRY krem pod oczy?
Czekam na Wasze komentarze :)
A teraz lecę nadrabiać zaległości u Was :)

Buziaki, Paulina ;*

22 komentarze:

  1. Skoro taki wydajny i dobry to aż żal go nie spróbować .

    OdpowiedzUsuń
  2. aż chce się go wypróbować... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się, skoro jest wydajny to cenę można jakoś przeboleć :)
    Nie lubię gęstych kremów więc ten wydaje się OK.
    Nie znałam tego sklepu więc dzięki za linka :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem bardzo zadwolona z kremu pod oczy Dr Irena Eris Tokyo Lift.
    Czuje delikatne napięcie i wygładzenie skóry wokół oczu

    OdpowiedzUsuń
  5. Co ja widzę - zielone pazury : )))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak :) Wiosennie się zrobiło :)

      Usuń
  6. dwie próbki w miesiąc ;o wooow ! to jest naprawdę genialny wynik ;)) i tym bardziej, że pomaga;) ja czesto cierpię na opuchliznę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba liczyć się z tym, że czasem się nie smarowałam, bo czy nie miałam już rano czasu, czy cokolwiek innego, no ale generalnie to są wydajne:)

      Usuń
  7. ojojoj,cena faktycznie duża :)

    OdpowiedzUsuń
  8. opinia zacheca do kupna :) u mnie dzis makijaz inspirowany Kelly Rowland I zgloszenie do konkursu sleek na bangla.pl ;)) milego dnia x x x

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam okazji używać, ale może wypróbuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie stosuję kremów pod oczy choć pewnie powinnam i mam jakieś 2 w zanadrzu ;p A kosmetyki Ava bardzo lubię, ale faktycznie z dostępnością krucho- interniet albo czasem apteka (w DOZ są ich kosmetyki)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy ten krem. Przydałby mi się taki ktory redukuje cienie pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. obecnie używam nawilżający roll-on pod oczy z Sephory.
    jak się skończy to może sięgnę po ten krem. skoro jest taki dobry, to mogę mu nawet wybaczyć cenę ;) zwłaszcza, że, napisałaś, że jest mega wydajny - 2 próbki na miesiąc to naprawdę świetny wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda ze to próbki, mogli dać pełnowymiarowy produkt - nie zmniejszyło by to firmy :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dopiero zaczynam z kremami pod oczy, miałam próbkę 1,5ml, która wystarczyła mi na ponad tydzień. Myślę,że za takie pieniądze opłaca się kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jak na razie szukam idealnego kremu pod oczy ale na razie takiego nie znalazłam, który by mi dogodził:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka ja jestem zacofana :D
    Nawet o tej firmie jeszcze nie słyszałam :)
    Dodajemy?
    Buziaki
    A.

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzadko kiedy pamiętam o stosowaniu kremu pod oczy i szczerze mówiąc nie znalazłam jeszcze tego jedynego;)Wydaje mi się, że kosmetyki Ava można znaleźć w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  18. My stosujemy krem pod oczy Sesderma i żel też z tej marki. Serdecznie polecamy!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe jak sprawdziłby się u mnie :) Moje wrażliwe oczy są wymagające :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam kiedyś krem tej marki i niestety od tamtej pory omijam ją szerokim łukiem

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...