28.04.2013

Wygrana w konkursie:)

Hej:)

Dzisiaj tak na szybciutko chciałam Wam pokazać co pięknego wygrałam w konkursie u Liu :)
Bardzo się cieszę i nie spodziewałam się aż tyle :) Ok, przypomnę co było do wygrania:
A dostałam znacznie więcej... :
Po kolei:
- lakier Golden Rose Fantastic Color
- Wibo Express growth 
- cała masa próbek :)

Zapraszam do odwiedzania Liu:) Ma ciekawego bloga, recenzuje kosmetyki - tak jak i my :) Na pewno Wam się u niej spodoba :) 

Poza tym byłam wczoraj rano w SH i zobaczcie co pięknego znalazłam:
Niestety za duża dla mnie - rozmiar M, wzięłam z myślą sprzedaży, bo widać, że nie była używana. Jest boska :) Już mam klientkę na nią:P - moją przyjaciółkę z uczelni. Całe 20 zł za nią zapłaciłam :) No i też w takiej cenie sprzedam - nie będę zdzierać z Mileny ;P

Poza tą sukieneczką kupiłam jeszcze całą masę rzeczy, ale na razie czekają na pranie i może niedługo się nimi pochwalę;P

Co myślicie o zakupach w lumpeksach? 
Ja uwielbiam :)

Buziaczki, Paulina ;* ;)

25 komentarzy:

  1. No koniecznie chwal się, ja teraz mam zakaz chodzenia po Lumpkach, bo mam za małą szafę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej :) śliczne kolorki lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pochwal sie reszta, pochwal :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej. :) Lubię czasem poszperać sobie w lumpach i wyszperać jakąś perełkę. Sukienka śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pooookaż jak wygląda na paznokciach,bo jestem bardzo ciekawa :)) a sukieneczka śliczna, ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje wygranej piękna !

    a jesli chodzi o koemnatarz to przerwa w ćwiczeniach jest po prostu czasem potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja uwielbiam zakupy w sh! ;)

    gratuluję wygranej Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję fajnej wygranej :) Sukienka świetna - szkoda, że za duża ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej ;) Widzę, że dużo blogerek lubi chodzić po sh, więc może kiedyś wybierzemy się wszystkie na takie spotkanie z polowaniem na okazje? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna wygrana;)
    bardzo ładny kolor sukienki;)
    kupowanie w lumpeksach jest okej, czesto mozna trafic na ciekawe rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej!
    A zakupy w lumpeksie jak najbardziej, ale to pewnie zauważyłaś już na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję wygranej! :)
    jeśli chodzi o lumpeksy to jestem jak najbardziej za :) tylko sama w nich nie kupuję, bo jakoś nigdy nie trafiam na takie perełki ..

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulację :) ja zawsze do wygranych mam pecha xD
    Co do lumpeksów to nic ciekawego w nich nie znalazłam jeszcze, chociaż u mnie podobno są jedne z lepszych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej, a sukienka jest śliczna. Lumpeksy lubię, czasem można znaleźć perełki za niewielką cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej ;) Śliczne kolory lakierów :>


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranej;)) Ja uwielbiam lumpeksy^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna sukienka :) Ja wcześniej często chodziłam do lumpeksów, ale teraz niestety nie mam czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sukienka i to z SH...cudo

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuje dziękuję ;*****

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje wygranej:) Lumpki są super, mam z nich dużo fajnych ubranek, czasem nawet z metkami:))

    OdpowiedzUsuń
  21. ciesze się, że sprawiłam Ci małą radość :)
    (post z kwietnia - odpisuje w czerwcu, brawa dla mnie :( ale cóż, ciężko z czasem )

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...