12.04.2013

Vipera winter fever nr. 60 - lakier do paznokci.

Dzień dobry :)
Ale mam piękne słonko za oknem :) U Was mam nadzieję to samo - ciepło, słonecznie i wiosennie. W końcu :)

Dzisiaj kilka słów o ciekawym fiolecie od Vipery :) Lakier otrzymałam w ramach spotkania blogerskiego od firmy Vipera Cosmetics
Krycie: Minimalnie 2 warstwy, ja maluję 3, bo czasem są prześwity.
Konsystencja: Jest ok
Schnięcie: Dość szybko.
Pędzelek: Mały, cienki pędzel. 
Trwałość: 2-3 dni.
Wydajność: Wydajny.
Zmywanie: Łatwo, szybko.
Buteleczka: Łatwo się odkręca, poręczna. 
Cena: ok 9 zł.
Całkiem fajny lakier, choć mam kilka fioletów ładniejszych i kryjących doskonale już przy 2 warstwach. Niemniej jednak, ten lakier jest przyzwoity i bardzo go lubię :)
A Wy, co sądzicie?

Jakie kolory lakierów są dla Was najlepsze?
A które kojarzą się z wiosną?

Poza tym biorę udział w konkursie i wszystkich zapraszam do udziału:D

Pozdrowienia, Paulina :)

23 komentarze:

  1. Kolor ciekawy jednak na lato wolę jaśniejsze kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie już trzeci dzień piękne słońce;) Fajny lakier;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzadko maluję paznokcie na takie ciemne kolory, ale ten jest ładny- taka śliweczka :) U nas wychodzi słonko, zaraz zabieram Olkę i Beti pod pachę i na spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a u mnie od rana pada deszcz ..
    piękny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladny kolor
    I w fajnym wykonczeniu
    u mnie dzis przepis
    na klopsa z feta,groszkie,musztarda I ketchupem
    naprawde pychota!zapraszam x x x

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze nie dałabym 9 złotych za lakier który prześwituje i trzeba nakładać parę warstw, w dodatku po 3 dniach schodzi! co nie zmienia faktu, że kolor prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie się prezentuje, ostatnio nie maluję na ciemno paznokci.... .
    Dzisiaj u mnie padał deszcz, mam nadzieję, że śniegu już nie będzie :D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Guess what? I really liked your blog and just started following you on GFC and Bloglovin!
    I hope you come visit me sometime!

    If you like my blog too, here are my links:D
    Instant Milk link
    Facebook page link
    Bloglovin link

    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. ja z vipery jeszcze nia miałam lakieru, ale teraz stawiam na pastele

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam nigdy lakieru tej firmy, ale ten kolorek jest całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale mi sie podoba ten lakier ;d we flakoniku wygląda na o wiele ciemniejszy ale na serio jest piekny !

    nooo mam mało miejsca do ćwiczeń ale już przestało mnie to wkurzać i daję radę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nic nie kupiłam z firmy Vipera a bardzo lubię te kosmetyki muszę do niech wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm.. może to ustawienie ekranu, ale u mnie wygląda jakby strasznie źle krył i widzę brzydkie prześwity. We flakonie wygląda ciekawie, ale na paznokciach już mi się nie podoba, bo mam wrażenie, że walczy o równomierność. A szkoda, bo ma ciekawy śliwkowy odcień.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny ;D mi sie podoba taki elegancki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to samo napisać- wygląda elegancko na paznokciach

      Usuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...