23.04.2013

Spotkanie Lubelskiej Blogosfery :)

Hej:)

Piszę dopiero dzisiaj, bo niestety nie miałam czasu do tej pory. Uczelnia i różne inne sprawy skutecznie uniemożliwiają mi pisanie, kiedy mi się zapragnie ;) No ale do rzeczy. W sobotę 20 kwietnia odbyło się spotkanie Lubelskiej Blogosfery :) Było bardzo dużo blogerów, a w rolach głównych wystąpili Maciek Budzich oraz Ilona Patro. Maciek poprowadził wspaniałą prezentację, mówił dużo, ale i ciekawie:) Bardzo mi się podobało jego wystąpienie:) Szkoda, że Ilona nie dorzuciła nic od siebie, jakoś brakowało mi jej w tej prezentacji. Później oboje odpowiadali na pytania publiczności :) A było ich mnóstwo...

Najbardziej żałuję, że organizatorki nie zrobiły żadnej przerwy, bo ja strasznie ścierpłam, zgłodniałam i tak dalej. No szkoda, bo byłoby idealnie. Zaraz po zakończeniu prezentacji i pytań zdecydowałyśmy z dziewczynami, że idziemy oglądać samochody, a później do McDonalda:D 

I tutaj muszę niestety stwierdzić, że wolę bardziej kameralne spotkania. 60 osób to strasznie dużo, miało być ponad 100, ale duża część nie dojechała. No i nie było Eweliny, szkoda bardzo, bo dawno się widziałyśmy etc, etc :( 

Ok, teraz kilka zdjęć. Niektóre sobie zapożyczyłam, a niektóre moje:P 







A teraz zdjęcia z Targów Motoryzacyjnych:









Nie mogę się doczekać kolejnego spotkania z Wam laski, uwielbiam Was :)
Paulina ;*

23 komentarze:

  1. świetne spotkanie zastanawiam się nad tym czy kiedyś będzie nasze śląskie spotkanie :0

    dziękuje ci ciesze się że ci się podoba :) a w sukience się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie udało nam się pojawić :) ta ciężarówka jest boska :))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne takie spotkania szkoda że u mnie nic nie organizują w województwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już nie mogę się doczekać kolejnego spotkania :) szkoda, że nie mogłam przyjechać na to :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie się zastanawiałam, gdzie się podziałaś... :(

      Usuń
  5. ale super! wygląda to całkiem nieźle:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Było super:) Do następnego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia. Widzę udało się spotkanie. Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia!
    widać, że miło spędziłyście czas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę napis o galopującym pancerniku : ) Dzisiaj w Poznaniu na BLOGtej też było o tym : )

    OdpowiedzUsuń
  10. było super, zwłaszcza w macu ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne takie spotkanka :)) ale oglądania samochodów Ci zazdroszczę!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. co za furyy masakra..szkoda ze tak niewiele Was tam bylo..a dostąłyscie jakies kosmetyki albo cos ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to spotkanie było spotkaniem "wykładowym" jeśli można tak to ująć i miało na celu pokazanie życia blogerskiego z różnych perspektyw :) No i największym prezentem byli oczywiście Maciek i Ilona :)

      Poza tym, całe szczęście, że nie było kosmetyków. Było widać kto po co przyszedł na spotkanie tak naprawdę ;)

      Usuń
    2. ahaaa..dobrze ze mnei rozjasniłas...i tak powinny wygladac spotkania..nie tyylko tony kosmetyków - bo to naprawde nei o to w tym chodzi..pogadac wymienic sie doswiadczeniem ..poznac sie lepiej :)
      zazdroszcze :(

      Usuń
    3. Też jestem tego zdania:)

      W ogóle to ja chętnie poszłabym na jakieś spotkanie - szkolenie kosmetyczne np na temat składu kosmetyków, co dobre, a co odpada. Co w składzie najlepsze, na co szczególnie zwracać uwagę, które produkty wybierać itp :)

      Ale jak na razie nic nie słychać o takich :P

      Usuń
  13. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj ;>
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;*
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybrałabym się na takie targi motoryzacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo;) Widać, że spotkanie było udane;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda że jak w Poznaniu są takie spotkania blogerów to ja zawsze dowiaduję się po fakcie ;/ ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...