04.04.2013

Paczuszka:) - usunął się post - wstawiam raz jeszcze :(


Hej, obiecałam, że pokażę Wam to co sobie zamówiłam w sklepie internetowym Ecoasili, korzystając z promocji - wysyłka za 5 zł. Dzięki temu, że spadł śnieg dzisiejsze wyjście zostało odwołane-mecz oglądamy w domu, a ja mam czas na napisanie notki :)))))) U Was też biało za oknem?

Niestety promocja, o której mówiłam kończy się dzisiaj. Ale spokojnie, na pewno jeszcze sklep wymyśli jakąś ciekawą ofertę taką, że żal będzie się nie skusić :)
Jakie było moje zdziwienie, gdy zobaczyłam całą masę próbek... Pan Marcin wspominał, że dorzuci mi coś do testów, ale tylu próbek się nie spodziewałam :D
 Do kolejnych testów otrzymałam maskę-peeling-żel 4 w 1 oczyszczająco matująca - Pan Marcin czyta w myślach chyba, bo z opisu wynika, że jest idealna dla mnie :) Poza tym otrzymałam 6 próbek: 2 x matujący krem nawilżający, 2 x matujący krem korygujący, 2 x energizujący krem-żel +30 przeciw zmęczeniu dla mężczyzn - leci do tatusia :)
 Maska - serum do twarzy - intensywnie rozjaśniająca przebarwienia - NA PLAMY I PIEGI :D Może choć trochę mi je rozjaśni, zobaczymy, może go kupię na lato, bo wtedy mam wysyp piegów i są ciemne i strasznie widoczne :P Mam nadzieję, pomimo tego, że nie lubię swoich piegów, że mi ich całkiem nie usunie, bo nie wiem czy bym się przyzwyczaiła:P Należy stosować 3 razy w tygodniu, także na trochę mi wystarczy, bo otrzymałam 6 próbek, a jedna idzie na 2 razy - tak, już się smarowałam i na jedno użycie poszła mi połowa :)
Intensywny krem rozjaśniający przebarwienia SPF15 - zostawiłam sobie 7 próbek - podzieliłam się z dziewczynami, które ze mną zamawiały :)
 Rewitalizujący krem na noc - biologiczna odnowa skóry. Otrzymałam 5 próbek i też już zdążyłam użyć:) Dosyć wydajne próbki, jedna wystarcza na około 3 razy. Skład wygląda genialnie.
Rewitalizujący krem pod oczy - pielęgnująco-wygładzający. Otrzymałam 10 próbek, 3 lecą do dziewczyn i mojej mamy, mi zostaje 7 po 2ml, czyli 14 ml, a pełnowymiarowy produkt ma 15 ml, także będę mogła pozwolić sobie na pełną recenzję. Już zaczęłam używać,. Skład wygląda genialnie.
 Masło regeneracyjno-rozświetlające Argan & Goats. Mam w sumie 3 próbki, bo do kremu też taką otrzymałam, no i zobaczymy co to jest za masełko :)
Krem do twarzy Argan & Goats x 2 oraz 2x eliksir do ciała :)
 Płyn do Kąpieli i pod Prysznic z Minerałami z Morza Martwego x 2 bo chciałam i mamie mojej wziąć :) Pokończę żele, które mam otwarte i zacznę ten:) Zobaczymy jak się spisze. Skład wygląda fajnie w każdym razie :)
I znane wszystkim kremy z 20% masła shea. Passiflora Eweliny, pomarańcza Mileny, a moja jest trawa cytrynowa. Swój krem już zaczęłam, bo passiflorę zostawiłam w domu, jak byłam na święta, no i muszę powiedzieć, że pachnie niesamowicie delikatnie, lekko, mmm :) 
Recenzja Passiflory pojawi się szybciej, bo mama już zrobiła zdjęcia, także pozostaje mi tylko to wszystko opisać :)

Kosmetyki Ava znajdują się pod tym linkiem: KLIK.
Zaś kosmetyki Tołpa znajdziecie: TUTAJ.

:)

Zapraszam serdecznie do sklepu internetowego, może i Wy zajdziecie coś dla siebie:

Mam jeszcze taką wspaniałą informację:
Sklep przedłuża promocję!!:D:D:D

Zapraszam do polubienia FanPage na Facebooku Sklepu Ecoasili:
Tam wszystkie nowości i aktualizacje! :)

Ok dziewczyny tyle na dzisiaj, w następnym poście recenzja passiflory, a w kolejnej trochę o moich włosach :)
Pozdrawiam, Paulina :)

Przez przypadek usunął się post, nie wiem dlaczego ;( Wstawiam jeszcze raz :(

31 komentarzy:

  1. caaaałaaa masaa próbek!
    dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że ci się post skasował ... ;(

    dziękuję za trzymanie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, dobrze, że miałam wersję roboczą zapisaną, bo musiałabym wszystko jeszcze raz pisać :(

      Usuń
  3. Świente próbki,szczególnie jak na raze przpadły mi do gustu te z the secret soap store,są rewelacyjne.Pozostałych zazdroszczę,bo nie używałam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm żadnego kosmetyku nie znam, więc czekam jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety u mnie również zima w pełni :( a z tą marką jeszcze styczności nie miałam ;)

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. no kochana ile cudowności do testów dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dużo próbek!
    ciekawa jestem jak się spiszą kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ile wspaniałych rzeczy. *o*
    Obserwujemy ?? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam !! < 3

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuję ci za udział w konkursię :) bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za miły komentarz.; )
    Będę wpadać częściej ! < 3
    Obserwuję : *

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na recenzję kremu do rąk bo planuję go zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz niedlugo sie pojawi:) dam Ci znac kochana;*

      Usuń
  12. Paczuszka bardzo fajna :)
    Obserwuję i liczę na to samo z Twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. haha, wydaję mi się, że już komentowałam go :D dlatego raz jeszcze zostawiam komentarz.nie martw się, mogło się zdarzyć każdemu ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, kliknelam nie to co trzeba i babuch-notka skasowana:)

      ;* :)

      Usuń
  14. 5 zł za przesyłkę? naprawdę się opłacało! jeszcze tyle małych gratisów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojeeej te krmey bym Ci chetnie zarabala ;D a najchetniej bym was wszystkie okradla haha :)) noo probek masz naprawde mase ;D

    hahaha zartujesz:D? Nie znalam wczesniej tej piosneki :D momentalnie ogladnelam kabarate i teraz sama spiewam o tej dzxiewczynce ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej! Znajdź chwilkę i zajrzyj na journalist-girl.blogspot.com :) znajdziesz tam posty początkującej dziennikarki, chętnie poznam Twoją opinię na temat postów, bloga, dowiem się o czym chciałyby czytać dziewczyny takie jak Ty! :) czekam! J-G. ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bym chciała żebyś znalazła chwilę i chociaż zerknęła okiem na mój post, w który włożyłam dużo pracy, a ty bezczelnie reklamujesz pod nim swojego bloga....

      Usuń
  17. jak dużo próbek dostałaś! widać że spoko ten sklep, zależy im na klientach.

    OdpowiedzUsuń
  18. ale dużo tego ♥ Śliczny blooog ;3
    +obserwuje
    Ja dopiero zaczynam blogowanie, zapraszam ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu:) Mam nadzieję, że są miejsca i że będziesz mogła uczestniczyć w tym spotkaniu :)

      Usuń
  20. Miło,że dostałaś tyle próbek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dobrze ze tych próbek tyle - mozesz juz o kosmetyku cos powiedziec- bo z jednej próbki to raczej nic nie da sie zdziałac :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...