16.04.2013

Original Source Mango&Macadamia - żel pod prysznic.

Witam Was w ten piękny i słoneczny dzień:)
W sobotę 20 kwietnia jest spotkanie blogerek w hali targowej w Lublinie, już nie mogę się doczekać, bo będzie bardzo dużo osób, bo aż ponad 80! Ciekawa jestem co organizatorki wymyśliły:) Nie mogę się doczekać :)
Poza tym, to w Chełmie jest też spotkanie, ale 8 czerwca. Niestety na tą chwilę nie wiem, czy akurat w tym terminie będę mogła się pojawić, a dziewczyny nie dały znać, czy mogę się wpisać na listę rezerwową, więc wysłałam zgłoszenie i jeśli są miejsca jeszcze to zrobię wszystko, aby choć na chwilę się pojawić :)

Dobrze, przejdę może już do głównego tematu, a mianowicie recenzji żelu pod prysznic Original Source.

Soczyste połączenie mango i makadamii ukryte w butelce żelu pod prysznic Original Source Mango & Macadamia jest nie tylko odżywcze dla skóry, ale też bardzo smakowe - uważaj, żeby przez pomyłkę go nie wypić!
Poczuj to - możesz pokochać albo znienawidzić.
Wybór należy do Ciebie.
Uwaga! 
Z tym kremowym niewiniątkiem bywają problemy. Możesz chcieć go pochłonąć. Mocno soczyste mango i makadamia wiedzą co mają robić i są w tym świetne. Czas spędzony pod prysznicem to radość porównywalna do trzeciej dokładki deseru … bez wyrzutów sumienia. Orzechy makadamia to cichy wspólnik mango. Zgraliśmy ich razem, żeby pomogły nam w walce w rutyną. Szczerze – nie spodziewaliśmy się takich efektów. Od kiedy żel Mango & Macadamia pojawił się w pod polskimi prysznicami już nic nie jest takie same. Przekonaj się na własnej skórze co potrafi nasz budyniowy i nierutynowy duet. Wtedy dopiero zdecyduj czy go zatrzymasz czy nie.

Skład dla zainteresowanych:
Moja opinia:
Działanie:
+ Nie podrażnia
+ Ładnie myje skórę

- Słabo się pieni, choć na drugim miejscu w składzie SLS....
Konsystencja:
+ Dobrze się rozprowadza na skórze.
+ Ładny kolor żelu.

- Trochę za rzadka. 
Opakowanie:
+ Bardzo fajne opakowanie.
+ Widać zużycie.
+ Łatwo się otwiera.
+ Wszystko jest napisane na butelce.
+ Elastyczne - łatwo się wydobywa żel ze środka.
Ogólne:
+ Zapach jest faktycznie bardzo fajny, intensywny, odświeżający, pobudzający, uwielbiam:) Szkoda tylko, że nie pachnie jak mango, a bardziej jak jakaś bo ja wiem? morela?
+ Duży wybór zapachów.
+ Łatwo dostępny.

- Kiepska wydajność... Bardzo szybko go zużyłam, zresztą widać na zdjęciach, że ledwo co zdążyłam z recenzją. Nawet miesiąca nie wytrwa...
- Zapach mimo, że boski, to utrzymuje się jakieś 15 minut na skórze, a później nie wiem, ulatnia się, czy co.... ?

Liczyłam na coś więcej.... Reklamowano go wszędzie, gdzie się dało. Jaki to on nie jest wspaniały i cudowny... Nie jest. Ani, ani. Jedynie zapach ma fantastyczny. No ale nie podrażnił, nie było przykrych niespodzianek.

3/5 ... A miało być tak pięknie...

A Wam jak się podoba ta seria? 
Pozdrowienia, paulina;*

25 komentarzy:

  1. Ja właśnie kończę płyn do kąpieli i niestety ale też mnie nie zachwycił

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie używałam żeli OS ale być może kiedyś się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 80 osób??? wow
    to dopiero będzie spotkanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od jakiegoś tygodnia używam żelu z OS i jestem w połowie, więc jest strasznie niewydajny i słabo się pieni. Ogólnie z braku laku można się nim umyć, ale nie jest to żadna rewelacja.

    Ja jeszcze na blogerskim spotkaniu nie byłam. Zawsze dowiaduje się zbyt późno kiedy takowe mają być w Warszawie. Może się kiedyś do Lublina przejadę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, żel, który nie wytrwa miesiąca, to porażka totalna...;/

      Usuń
  5. kochana, zazdroszczę Ci takich spotkań z bloggerkami, to wspaniałe doświadczenie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, ze tak szybko "wyparowuje" ze skory i ze jest tak malo wydajny. To spory minus... :( Podrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi nie bardzo przekonały do siebie żele OS, ale poczekam jeszcze trochę i dam im drugą szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę, że jesteś 1 na liście rezerwowej na 8.06 :) Ja mam żel czekolada i pomarańcz- zapach boski- jak delicje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info :)

      Delicje, mniam, mniam:D

      Usuń
  9. ciekawa jestem też tego spotkania najbliższego :)
    a zapach tego zelu jakoś niespecjalnie mi pasuje ;) ale ogólnie żele są całkiem OK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze że wstawiłaś tą recenzję, zastanawiałam się nad tym, czy go nie zakupić - był dosłownie wszędzie ! A co do tego ulatniającego zapachu to może po prostu po 15min. przyzwyczaiłaś się do niego i dlatego go już nie czułaś ;) Świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, po prostu zapach się ulatnia.
      Dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  11. miałam malina/wanilia super zapach,
    tego nie znam, choć kusi
    nie są takie najgorsze

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam żele OS!
    tej wersji zapachowej jeszcze nie miałam, ale jestem pewna, że zapach przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Produkt jest mi znany ;)
    P.S. Boski masz banner u góry ;)
    Zapraszam do mnie: ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam OS z kolekcji zimowej, zapach ma obłędny ale co z tego jeśli starcza na bardzo krótko....

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten zapach chyba jest lepszy od mojej limonki, ja niedługo zacznę używać swojego żelu

    OdpowiedzUsuń
  16. oj nie dla mnie, ten skłąd okropny!

    może nie SLS tylko SLES, poza tym betaina a potem chlorek sodu.. zżeracz dla mojej skóry, nigdy w życiu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tego zapachu nie miałam :) ale mnie skusiłaś nim :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie też nie powala - zapach męczy i jakoś dziwnie się pieni, myślałam, że będzie lepiej... :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię ich żele ze względu na zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. O boże kocham ten żel. Koleżanka raz przytaszczyła go na kolonie i dostałam szału..
    Potem latałam po sklepach jak opętana, spragniona tego niesamowitego zapachu najbardziej mi się podoba czekoladowy i pomarańcza.
    Jest wart swojej ceny, mojej przyjaciółce najbardziej się podoba ten taki malinowy. Mi on pachnie budyniem... <3 Podczas kąpieli z tym żelem, na prawdę się relaksuję.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...