25.04.2013

Moje kosmetyki do pielęgnacji włosów.

Hej moje kochane gaduły :)
Co u Was słychać? Jak leci?:) 
Ja niedawno wróciłam z zajęć, powinnam dopiero teraz skończyć, ale wykład trwał tylko 30 minut i dzięki temu mam czas na bloga :) Poza tym czuję się staro, w poniedziałek skończyłam 22 lata i wiem, że czas biegnie nieubłaganie do przodu, że wszystko przemija, że czasu się nie cofnie i tak dalej.. trochę mi z tym smutno, no ale z drugiej strony czeka mnie jeszcze wiele przyjemności w życiu:P Zresztą, nieważne:P Nie będę Was zanudzać ;D

Niedawno obiecywałam, że pokażę Wam kosmetyki, których używam do pielęgnacji moich włosów. Zawsze miałam problem z wyborem, który szampon, jaka odżywka, a może jakaś maska do tego? Zwykle kupowałam takie, które w ogóle nie sprawdzały się na moich włosach. Dlatego wiecznie je prostowałam. Na szczęście istnieją dobrzy ludzie, którzy mi dali kilka rad, co i jak w przypadku włosów mających tendencję do kręcenia się:)
Zacznijmy może od przedstawienia szamponów, których używam. Niestety jeśli używam jakiegoś szamponu zbyt długo na mojej głowie pojawia się łupież, a jedynym szamponem, który go usuwa jest Head&Shoulders. Dlatego używam go wymiennie z innymi szamponami, to znaczy raz H&S a raz inny. Nie wiem czemu to akurat H&S tak dobrze się sprawuje, bo kiedyś używałam Nizoralu, to nie pomagał, choć podobno działa cuda - u mnie nie zrobił nic;P Dobrze, przejdźmy do rzeczy:
 Mój sposób mycia włosów to: odżywka, szampon, odżywka-ale oczywiście nie za każdym razem. Także tutaj polecono mi do mycia odżywkę z Joanny i bardzo dobrze się sprawuje, jest tania, a dzięki takiemu myciu włosy nie plączą mi się tak jak kiedyś;P I mam też system co do szamponów: H&S, Alterra, Alterra, H&S, Naturia, Naturia i tak w koło. Wykończę Joannę i już nie będę jej kupować. Jest fajna, ale dużo lepszy jest szampon z Alterry, jakoś nam się lepiej razem pracuje. 
Timotei, to w ogóle jakiś spaczony pomysł był, że go kupiłam. Mam niestety jeszcze jedno opakowanie... Albo stety, bo w sumie mówiłam Wam kiedyś, że odżywkę do włosów można wykorzystać do golenia nóg :P I w taki sposób wykorzystam drugie opakowanie. Ta odżywka nie robi nic, a w dodatku pachnie tak intensywnie, że boli mnie po niej głowa. No ale dokończę tą buteleczkę i Wam napiszę trochę więcej o niej przy którymś denku, bo nie zasłużyła na oddzielnego posta.. Garnier Ultra Doux używam z H&S i z Joanną, bardzo ładnie współpracują, fajnie wygładza włosy. Alterra z H&S no i oczywiście z szamponem z tej samej serii. Również jestem bardzo zadowolona z efektów. Dwie ostatnie odżywki oczywiście opiszę niedługo na blogu, ale jeszcze trochę muszę ich poużywać. 
Tego żelu używam, aby loki się fajnie trzymały. Żel bardzo fajny, miałam wcześniej wersję pomarańczową, czyli 2/4 jeśli chodzi o trwałość. Niestety za słabe dla moich włosów. Ale czwórka jest w sam raz. Ładnie modeluje i podkreśla skręty. Nie robi klusek z włosów, co dla mnie było najważniejsze:P
Końcóweczki raz jednym raz drugim. Nie umiem między nimi wybrać. Oba są bardzo dobre. I serum i jedwab. Jestem bardzo z nich zadowolona. Od czasu do czasu jedwab nie tylko na końcówki, lecz na całą długość, ale z umiarem :)

 Miałyście coś z wyżej wymienionych kosmetyków? :)
Jak Wy pielęgnujecie swoje włosy?
A może dla mnie macie jakieś rady? Chętnie posłucham :))))

Silver;*

26 komentarzy:

  1. Również używam odżywki z Garnier, bardzo ją sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie szampony do mycia włosów miałam i niestety, teraz posiadam jakiś felerny i moja głowa cierpi.Koniecznie muszę wrócić do tego ze sleek. A swoją drogą,nie wiedziałam, że odżywką można depilować nóżki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą serię z granatem Alterry i bardzo ją lubię.
    Do końcówek używam też serum Biovax albo Marion kuracja arganowa albo jedwab CHI

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tą z Garniera i byłam baardzo zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam odżywkę Garniera-jest świetna; a do końcówek używam Mariona;

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżywkę z Garniera też mam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś używałam Joanny a teraz sama szukam czegoś fajnego

    OdpowiedzUsuń
  8. odżywka z Avocado- mój must have ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. szampon I odzywke z alterry tez mam tzn czekam az w paczce z pl do mnie przyjedzie ;) x

    OdpowiedzUsuń
  10. odżywka z garniera to hicior, jest mega dobra :))

    OdpowiedzUsuń
  11. używam tego samego szamponu ultra doux :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! (trochę spóźnione, ale zawsze.. ;d )
    p.s. ja też w tym roku skończyłam 22 lata i również naszło mnie na przemyślenia, że czas strasznie szybko leci i poczułam się trochę staro .. no ale nic z tym nie zrobimy - masz rację, na pewno wiele jeszcze nas w życiu czeka, więc nie ma co się zamartwiać :)

    a jeśli chodzi o powyższe kosmetyki, to miałam tylko jedwab i również stosuję go na końcówki włosów (na całą długość jeszcze nie próbowałam .. ) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja Ci dam stara! To jak ja mam się czuć?? 25 mi studnie w listopadzie i będę już podwójną matką ;ppp Daj spokój, jesteśmy młode póki się takimi czujemy ;p A co do pielęgnacji włosów to właśnie zdałam sobie sprawę z tego, że już dawno nie używałam takich odzywek jak garnierowe, timotei itp. W sumie najlepiej sprawdza się u mnie maska Waxa, choć dziś zastosowałam po myciu odzywkę Pantene Aqua i włosy są super miękkie- nawet moje na maksa suche końce. A do robienia gniecionych loczków używam aloesowego żelu Safiry :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie szampon H&S też świetnie sobie radzi z łupieżem, ale też uzywam go cały czas bo mam po nim czyste włosy :)
    Serum też lubię i również używam na zmianę z jedwabiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. całkiem podobne kosmetyki uzywam i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi włosy po szajsie od Pantene uratował tylko Loreal - tradycyjny żółty szampon z odżywką - odbudowujący z ceramidami. Nie ma nic lepszego!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja szampony wymieniam często, bo przeważnie nie jestem zadowolona :P odżywki i maski kupuję w dużych opakowaniach ponieważ pewnie też bym nie kupowała ponownie, a tak to mam czas potestować ją dłużej oraz dowiedzieć się czy mi pasuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie Altera sie nie sprawdziła :( a ten z Garniera szampon i odzywkę mam zamiar niedługo kupic i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam kilka z tych produktów i może do nich wrócę
    chociaż wolę maskę niż odżywkę alterry :P

    OdpowiedzUsuń
  20. to serum z biovax'a czeka na wsoja kolej :) a ostatnio sobie kupilam zestaw z garniera z avocado i tez czeka :D
    a czuje sie dobrze :) szwt sciagniete, szczekoscisk coraz mniejszy i jest git :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też teraz używam tego serum na końcówki, ale w zapasie leży jedwab biosilk

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam odżywkę ultra doux i lubię biosilk :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja szukam dobrej maseczki do włosów

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz bardzo podobne kosmetyki do moich :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...