02.04.2013

Marcowe denko :)

Hej:) Jak minęły święta? Trochę szybko zleciały, prawda?
Szkoda trochę, no ale takie życie :P Poza tym oczywiście w domu zostawiłam milion rzeczy w tym niestety mój krem do rąk i jego recenzja trochę się opóźni;/ 

A wiecie jeszcze co? Na święta do domu wyjeżdżałam w czwartek, a wróciłam do Lublina wczoraj i w drzwi było wciśnięte awizo ;/ Nie to, że mieszkam na parterze i każdy przechodzi sobie koło moich drzwi i każdy mógł sobie wziąć tą kartkę i odebrać za mnie paczkę. Przecież nikomu się nie chce sprawdzać dokumentów... Skrzynka metr dalej, ale lepiej upchnąć w drzwi. No cóż. Cieszę się, że nikt mi tego nie buchnął bo to paczka od Ecoasili, szkoda by było, trochę tego z dziewczynami kupiłyśmy. Właśnie zaraz będę się zbierać, żeby odebrać tą paczkę. 

No nic, przechodzimy już do denka marcowego.
 Mało jakoś udało się wykończyć w tym miesiącu. Mam nadzieję, że w kwietniu pójdzie lepiej :)
1. Ziaja Blubel - mydło pod prysznic. Jest ok, fajnie pachnie, ale szybko się nudzi. :P Nie wiem czy kupię.
2. Barwa - balnea specjalistyczny, antybakteryjny żel do mycia ciała. Będzie niedługo recenzja, bo mam zrobione zdjęcia, ale nie miałam do tej pory czasu, żeby się tym zająć. Także dowiecie się więcej w najbliższym czasie, a na tą chwilę mogę powiedzieć, że się polubiliśmy :)
 3. AA - Intymna pro - specjalistyczny płyn do higieny intymnej - taki sobie przeciętniaczek. Nie zanosi się na kupno.
 4. Marion nature therapy - kąpiel do włosów - trochę bubel, dałam radę użyć AŻ 4 razy... Taki wydajny... Może i pachnie cudownie, choć na pewno nie malinami, może i jest reklamowany gdzie się da, ale na pewno dla moich włosów nie zrobił nic. Nie kupię.
5. Pilomax express wax - Recenzja TUTAJ
 6. Softella baby - care and clean - chusteczki jak dla mnie uniwersalne - używałam gdzie i jak się dało - najlepiej sprawdzają się w czyszczeniu butów :) Kupię, kupię, kupię:D
7. Płatki kosmetyczne - nie rwą się, nie są ani za grube, ani za cienkie, więc są ok.
8. Corine de farme - krem rozświetlający - ja z próbki byłam zadowolona, wystarczyła na 3, czy 4 użycia. No i natychmiastowo wygładza, to na pewno, no ale co ja mogę po próbce powiedzieć. Za to mojej mamie dostały się prawie wszystkie próbki od tej firmy no i mama zachwalała, tak zadowolona, że aż nie wierzyłam :)
9. L'biotica - intensywnie nawilżająca maseczka do twarzy - recenzja TUTAJ
10. Bandi young care- maseczka drożdżowa do twarzy. Próbka była tak mała, że ledwo wystarczyła na całą twarz, na szyję nawet nie było co marzyć. Także nie bardzo mogę się nawet wypowiedzieć.
11. Soraya care control - maseczka drożdżowa - recenzja TUTAJ.
12. Krem do twarzy - 20 % masła shea - 3 użycia, fajne nawilżenie, niemal natychmiastowe:) Próbkę otrzymałam od sklepu internetowego ecoasili:)
13. Krem do rąk - 20% masła shea - uwielbiam te kremy, uwielbiam ich zapachy :) Zielona herbata jest niesamowicie delikatna :) Próbkę otrzymałam od sklepu internetowego ecoasili:)
14. Perfumy Lambre nr 27 - genialny zapach :)
15. Tusz do rzęs WIBO - growing lashes - mój ulubieniec:)

Dobra to tyle na dzisiaj, ja zbieram się i biegnę po tą paczkę:) Pokażę ją Wam w czwartek, albo piątek, bo jutro mam cały zawalony dzień niestety :)

Buziaki, Paulina.

Edit 11:03:
Jednak recenzja kremu do rąk z 20% masła shea będzie o czasie :) Tylko po prostu mama porobi zdjęcia, a ja opiszę tak jak planowałam, także wyczekujcie w przyszłym tygodniu recenzji:)))

19 komentarzy:

  1. Całkiem przyzwoite denko :) mam ten płyn z AA i podzielam zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. 6. Softella baby gdzie je mozna dostac? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję zużyć :)
    ja tej odżywki wax zużyć nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pilomax express wax bym wypróbowała na moje włosiska :P
    Och, czyli widzę, że nie tylko ja mam problem z listonoszem. Pamiętam jak kiedyś przychodził przez jakiś czas tylko raz w tygodniu. Teraz na szczęście jest dość często. Chociaż i tak pożytek z niego marny. Mimo, że ktoś u mnie zawsze jest ktoś w domu to awizo w skrzynce. Nawet nie dzwoni domofonem, bo przecież wchodzić na 3 piętro w bloku bez windy to za daleko. Później trzeba wpasować się w godziny pracy poczty by odebrać przesyłkę i przy okazji odstać godzinę w kolejce. Wolę jednak to od wciśniętej paczki do skrzynki... a później weź to człowieku z niej wyjmij.

    OdpowiedzUsuń
  5. Duze denko! :) Awizo w drzwi? Kto to slyszal... Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zużyć :) Co do płynu Ziaji to mam takie same zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ach,szkoda słów na tych listonoszy :)) a denko, pokaźne. U mnie niestety nie ma takich efektów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. super Ci poszło, ale lepiej niż mi, wibo growing to także mój ulubiony tusz

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ci listonosze .. zapraszam na bloga modowego : http://fashion-fashioon-bitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze Ci poszło ;) Ja mam wrażenie, że u mnie wszystko samo się uzupełnia i niczego nie ubywa.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale duże denko ♥ lubię ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mialam to mydelko z ziajki,bardzo fajny zapach i super sie sprawdzilo
    u mnie dzis opis toniku z ziajki,zapraszam na post :)
    milego dnia
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  13. beznadziejne to że miałaś awizo wciśnięte w drzwi na prawdę kazdy mógł je sobie zabrać ... chore ... ;/

    ładne denko ! zaciekawiła mnie ta kapiel do włosów malinowa !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie ta kąpiel malinowa to totalna porażka;/.

      Usuń
  14. całkiem pokaźne denko ;)
    ciekawa jestem recenzji tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ejjj całkiem nieżle ;D U mnie tak wyglądają zużycia z dwóch miesięcy hahaha :D:)

    ojjj tak:D Ja już mam nauczkę po mydle antybakteryjnym też od nich ^^ obczaiłam na jakimś blogu date wazności i taki fail :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Parę z tych rzeczy również będę miała okazję użyć to zobaczę jak się u mnie sprawdzą.

    Jestem prawie pewna,że widziałam Cię w sobotę przy Aldiku w Krasnymstawie, jechałaś z kimś samochodem

    OdpowiedzUsuń
  17. o, dziękuję za odpowiedź. :) ja ich tam nigdy nie widziałam. :o

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...