19.04.2013

BARWA Laboratorium - Balnea, specjalistyczny, antybakteryjny żel do mycia ciała.

Hej dziewczyny :) 
Jak Wam minęły ostatnie słoneczne i cieplutkie dni?:) Ja muszę się pochwalić, że zaczęłam biegać :) Zaraziłam swoim zapałem mojego narzeczonego i naszych wspólnych znajomych i sobie wieczorami biegamy we czwórkę :) Mieszkam akurat w bardzo fajnej części Lublina, gdzie zrobione są trasy dla spacerowiczów, biegających, jeżdżących na rowerach i rolkach :) Właśnie, planujemy kupić sobie rolki i spróbować tego, podobno też daje fajne efekty, jeśli chodzi o spalenie tłuszczyku gdzie nie gdzie i oczywiście wzmacnia mięśnie:) Dobra, tyle ode mnie jeśli chodzi o życie prywatne, przejdę do głównego - kosmetycznego tematu :)

Specjalistyczny antybakteryjny żel pod prysznic do codziennej pielęgnacji całego ciała, polecany dla dzieci i dorosłych. Skutecznie ogranicza rozwój drobnoustrojów. Posiada pH neutralne dla skóry.

Specjalistyczny ANTYBAKTERYJNY żel do mycia ciała jest polecany dla osób, które:
  • aktywnie uprawiają sport,
  • wykonują pracę fizyczną,
  • często podróżują,
  • uczęszczają na basen, do sauny.
Produkt przebadany dermatologicznie.
Produkt nie testowany na zwierzętach. 


Składniki aktywne:
  • Arlasik Phospholipid PTC® – skutecznie ogranicza rozwój mikroorganizmów, zabezpiecza skórę przed szkodliwym działaniem bakterii i zapobiega podrażnieniom.
  • Kwas mlekowy – nawilża, wygładza i chroni skórę przed wysuszeniem.
Moja opinia:

Działanie:
+ Nie podrażnia
+ Nie wysusza
+ Dobrze się pieni
+ Skóra jest gładka

+/- Nie wiem, czy faktycznie działa antybakteryjnie - nie wiem jak to sprawdzić;P
Konsystencja:
+ Dobrze się rozprowadza na skórze

+/- Dość rzadka
Opakowanie:
+ Szata graficzna jest ok.
+ Łatwo wydobyć żel ze środka - elastyczne opakowanie.
+ Łatwo się otwiera
+ Wszystko jest napisane na opakowaniu

- Nie widać zużycia.

Ogólne:
+ Miły zapach.

- Z wydajnością jest średnio - jakoś bardzo szybko go zużyłam.

Tak ogólnie, to nie wiem jaką dać ocenę, to chyba taki średniak. No ale z drugiej strony niczego nie można mu zarzucić - ładnie myje, pieni się i nie podrażnia, ani nie wysusza - to są takie podstawy, które dobry żel powinien spełniać.

Ogólnie: 4-/5.

Miałyście ten żel? Jak się u Was sprawował ?:)
Jaki jest Wasz ulubiony żel pod prysznic?:)

Buziaki Silver:**

15 komentarzy:

  1. Podziwiam za bieganie ! Ja nie mogę się jakoś zmusić .

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu, podziwiam za bieganie i jednocześnie zazdroszczę! Ja dziś razem z mym lubym wybieramy się wspólnie na rower i nie mogę się doczekać! :D ale powiem Ci..że na rolkach nie umiem jeździć ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. przydalby mi sie taki wlasnie po bieganiu I rowerze ;)
    milego weekend
    buziaki x x x

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też by się taki przydał...

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam nigdy tego żelu. nie uprawiam aktywnie żadnej dyscypliny sportu ani nie pracuję fizycznie ..
    podziwiam za bieganie :) ja jakoś nigdy nie mogę się zmobilizować jeśli chodzi o jakikolwiek wysiłek fizyczny .. ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej ;) w końcu zrobiłam zdjęcie mojej henny na brwiach, miałyśmy pierwsze zajęcia z henny i jeśli będziesz miała czas to zerknij do mnie i oceń czy nie wyglądam dziwacznie :D
    A po za tym chce dowiedzieć się czy masz jakiej typy filmów, które pojawią się w 2013 roku, bo zrobiłam małą listę, ale może Ty masz jakiś dobry film, na który warto pójść ;)
    Zapraszam do mnie na nowy wpisik: ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mam, ale dla mnie to takie "niewiadomoco" - zapach wcale mnie nie zachęca do używania, mam skojarzenia jakieś lekarsko-sterylne, glutowata konsystencja i nieco dwuznaczny kolor ;)
    nie lubię, ale opakowanie przyda mi się na odlewanie żeli na podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś dla mnie, właśnie chyba czegoś takiego szukałam, prowadzę dosyć aktywny tryb życia i myślę że takie "cudo" mi się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziwi mnie troche natybakteryjny zel do ciala dla tych co uprawiaja sport ;o niby dlaczego akurat dla tych :D? spodziewalam sie ze przeznaczenie bedzie dla wrazliwej skory :)

    kochana krandij kradnij :D nie moge sie doczekac Twojej notki z relacja ze spotkania ;D:)) samochodziara ;D:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo zadowolona z tego żelu, okazał się naprawdę swietny;)
    Polecam serdecznie go;)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, a ja zapomniałam, że mam ten żel, muszę go odkopać i zużywac ;]

    Ale wiesz Kochanie, że Barwa do mnie nie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mi słoneczne i cieplutnie dn minęły bardzo dobrze ale wkurzyłam się tym że w tygodniu kiedy siedzę w szkole jest ciepło a w weekend zaczyna lać i jest cholernie zimno.

    ciekawy żel jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa jestem czy byłby pomocny w kuracji przeciwtrądzikowej na plecach z którą się borykam:/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie miał troszkę słabą "przyczepność", bo w kontakcie z wilgotną skórą po prostu spływał i musiałam szybko go rozprowadzić na skórze :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...