25.03.2013

Zakupy, zakupy, zaaaakuuuupyyyyy....:D

Hej dziewczyny :) 
Co u Was słuchać? Jak leci? Trochę wkurzająca ta zima jest, prawda? Ale podobno od przyszłego tygodnia już ma być bardziej wiosennie:)

Chciałam dzisiaj Wam pokazać, jakie wspaniałości właśnie przed chwilą zamówiłam sobie w sklepie internetowym Ecoasili.pl :))) Jak wiecie do 3 kwietnia trwa promocja: wysyłka kosztuje tylko 5 zł :) Ja oczywiście nie mogłam się powstrzymać, by nie skorzystać z oferty :) Zresztą nie tylko ja, bo zamawiałyśmy we trzy:D Ewelinka, która jest autorką bloga w mojej kosmetyczce, oraz moja koleżanka z uczelni, która była tak zachwycona kremem, który otrzymałam od sklepu Ecoasili, że też taki chciała. Fajnie, że pan Marcin dorzucił kilka próbek, bo Milenie najbardziej spodobała się pomarańcza - stwierdziła, że pachnie jak grzaniec :))

Ok, najpierw przypomnę Wam promocję, bo już niewiele czasu zostało:P
A teraz zobaczcie co ja sobie wybrałam:

1. Płyn do Kąpieli i pod Prysznic z Minerałami z Morza Martwego 1000ml, cena: 14,56 zł x2.
Możecie zamówić go klikając TUTAJ.

Preparat zawiera unikalne minerały z Morza Martwego będące źródłem mikro i makroelementów o wysokiej koncentracji wapnia, magnezu, jodu, bromu, potasu i żelaza. W połączeniu z ekstraktem z alg morskich, aloesu i lawendy posiada intensywne właściwości nawilżające, odprężające i poprawiające mikrokrążenie. Pozostawia skórę aksamitnie gładką i elastyczną, nie narusza równowagi płaszcza lipidowego skóry oraz chroni ją przed wysuszeniem. Pozwala doświadczyć wyjątkowej kąpieli w Morzu Martwym w domowym zaciszu.

2. Krem do Rąk 20% Masła Shea Trawa Cytrynowa 70ml, cena: 18,30 zł.
Możecie go zamówić klikając TUTAJ.
Dzięki wysokiej - 20% zawartości masła Shea, krem jest znakomitym kosmetykiem do pielęgnacji suchej i podrażnionej skóry rąk. Dodatkową jego zaletą jest delikatny zapach Trawy Cytrynowej.
Masło Shea, zwane także karite co oznacza „życie”, jest uzyskiwane z nasion drzewa masłowego Magnifolia. Zawiera substancje tłuszczowe, witaminy A, E i F oraz naturalne filtry chroniące przed promieniowaniem UVB. Ma właściwości łagodzące, mocno natłuszczające i wygładzające. Chroni i wzmacnia cement międzykomórkowy oraz płaszcz hydrolipidowy skóry. Stymuluje metabolizm komórkowy i wzmacnia lokalne krążenie kapilarne. Skutecznie chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych i łagodzi podrażnienia skóry. Jest wysoce cenione za swoje zmiękczające skórę właściwości, oraz zdolność leczenia podrażnionej powierzchni skóry.



Ewelinka jak będzie chciała, to sama się pochwali, co sobie wybrała :) Ja wzięłam dwa płyny do kąpieli, jeden dla mnie, a drugi dla mojej mamy i do tego krem do rąk o zapachu trawy cytrynowej. Wybrałam ten zapach z ciekawości, wszystkie inne wąchałam, tylko ten pozostał tajemnicą :D I w sumie tyle, bo i na tyle mi w tym miesiącu finanse pozwoliły :)

A Wy coś zamawiałyście? Jeśli nie, to co Wam najbardziej wpadło w oko? Zamierzacie jeszcze skorzystać z promocji??:)))

Pozdrawiam gorąco, Paulina :)

21 komentarzy:

  1. Mam ten krem, tylko o zapachu czarnej porzeczki i jest genialny! Myślę, że spodoba Ci się ten zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega wielki ten płyn! :) Lecę zajrzeć do Eweliny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy zawsze poprawiają humor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta trawa cytrynowa to chyba będzie fajnie pachnieć :) chyba też sobie kiedyś zamówię te kremy

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tego kremu do rąk Ci zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaaaaaaaa krem do rąk z TSSS *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. zapach trawy cytrynowej musi być cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. same nowości widzę ;) super zakupy !

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem tego kremu czy jest dobry

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten płyn do kąpieli z Apis mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  11. zastanowię się chyba nad tym kremem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobra, moje wyznanie grzechów: zamówiłam krem do rąk Passiflora :) Bardzo mi się spodobał ten zapach i zdecydowałam, że muszę go mieć :)

    Paulinko, dziękuję, że zamówisz mi ten krem - sama pewnie zwlekałabym a tak to będzie :] Ale i tak musisz mi dac powąchać swój krem - lubię zapach trawy cytrynowej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Na ten krem do rąk mam ochotę już od dłuższego czasu ale jakoś nie mogę się zebrać żeby złożyć zamówienie...może już po świętach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam kosmetyków zupełnie ale kusza . szczególnei kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. hoho jakie zakupki :)
    a koszt przesyłki rzeczywiście kuszący :)
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  16. ulalala jakie promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tania przesyłka , może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie diety są najgorszą rzeczą jaką można zrobić. Skutki są straszne tak jak piszesz : zniszczony żołądek, problemy np z nerkami i tak dalej ... wychłodzenie. Moja kolezanka się tak odchudza i nie mogę przekonać jej do tego żeby przestała... nigdy nie byla gruba jednak ona tak twierdzi. Ma udo jak połowa mojego i wygląda jak patyk ... to jest okropne. Pamiętam kiedyś w tamtym roku jak o tym napisałam to dziewczyny pro-ana zaczęły się mnie czepiać że jej zazdroszczę. Załosne ...

    Mój chłopak też tak ma ;d Ja już w sumie nie chce chudnąć w sensie kg ale chce sobie wyrobić zgrabne ciało, umięśnione i tak dalej. On się z tego teraz cieszy że chcę taka być.



    Aaa wiesz moja mama powie kazdej osobie która ma rozmiar 36-38 że jest szczupła i tak dalej ona taka jest. Ja uważam że mam troche tłuszczu na brzuchu no i mam cellulit ale tragedii nie ma ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Na prawdę gorąco ci polecam ten sposób. Gdy mi trochę włosy wyschły to się jeszcze bardziej zakręciły ale jakoś nie moge się przyzwyczaić do siebie w takiej fryzurze ;d

    Kochana myślisz, że ja jej nie przekonywałam? Moja przyjaciółka Basia też ją przekonywała tak samo inna kolezanka i inne osoby mówią jej że jestem za chuda, że źle wygląda ale jej się takie słowa podobają. Ona podobno żyje prawie tylko na jogurtach naturalnych. w tamtym roku leżała w szpitalu bo miała coś z żołądkiem i chyba miałą go wyjałowiony ... to nie dałe jej do myślenia. Może na 2 tygodnie przestała się odchudzać ale gdy przestała brać leki to zaczęła znowu.

    Jej mąż nic jej nie mówi tylko ' mój ty kochany kościotrupku ' jej mam zawsze jej wbijała do głowy że jest gruba i ma wielki tyłek... no i sie jej to odbiło na psychice ... jest taka chuda. jak ją widziałam w grudnio to chyba ważyła 54 kg albo 52 przy wzroście 169 no i jeszcze schudłą teraz jestem pewna że wazy mniej niż 50...;/

    Dokładnie trzeba powoli i do przodu kochana, zdrowo i sprawnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ha ha no to nieźle się załatwiła ta koleżanka co ci cały czas dowalała, że jesteś za gruba a ona chudsza. teraz jest na odwrót no ale jakim kosztem ... ja w sumie zawsze byłąm taką małą kuleczką/ kluseczką ale nikt mi tego nie mówił ( prócz taty i siostry co się ze mnie śmiali ) ale potem moja siostra wyglądała jak wieloryb ... to było straszne i mama nawet z nią była w poradni jednak po kilku latach jak sie jej zaczął okres dojrzewania to sama schudła i wygląda normalnie :)


    Ja się nie mogę odpędzić od ochoty na czekoladę, cukierki itp ;d przynajmniej raz w tygodniu muszę zjeśc. współczuję ci że ty nie możesz to jest straszne. No ale tak jak mowisz czasem coś zjesz i potem cierpisz ... współczuję bardzo .. :(

    Ta moja kolezanka wg mnie już ma anoreksję i jeśli ona się sama do tego nie przyzna to jej nic nie pomoże. Jest taka chuda że wygląda jak patyk, nie ma ani grama tłuszczu, sama skóra i kosci. No ale mówi że ejst gruba, że ma za grube nogi, za grobe uda i brzuch ..

    Wiesz wydaje mi się że nie byłabym w stanie jej zarazić swoim zapałem do ćwiczeń bo przecież ona pewnie nie będzie miałą na to siły jak nic nie je. Pamietam przed ślubem chodziła na siłownie ale mało jadłą i zamiast wyrobić mięśnie to je spaliła ( ala wydaje mi się że ona chce być taka chuda ... ) to jest smutne bo jak na nią patrzę to nie wiem co mam jej powiedzieć, czy mam na nią patrzeć czy nie. Jej wygląd mnie przerażą.

    Czekam na zdjęcia twoich włosów :) Tymczasem ja za 40 minut idę ćwiczyć, potem prysznic, makijaż ogarnięcie domu zakupy i pojadę do mojego Marka ;d

    No to szacun dla mnie bo przeczytałam ;d

    ;***

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...