13.03.2013

Wygrana w konkursie :)

Hej dziewczyny :)

Przepraszam Was za taką długą nieobecność, ale w tamtym tygodniu wszystko szło nie tak, na targach nie byłam z powodu problemów w rodzinie, nie wyrobiłam się żeby coś Wam napisać, przez uczelnię, a poza tym ostatnio choruję i jakoś nie mogę się wyleczyć. 

A co poza tym? A to, że wygrałam w konkursie u Ani :)

Zobaczcie:

Prawda, że wspaniałe nagrody??:) Najbardziej jestem ciekawa tych cieni, bo kocham brązy, złota i odcienie do nich zbliżone, a właśnie ten jest w takim stylu. Właśnie takie kolory pasują do moich piegów najbardziej :P

Droga Aniu, bardzo Ci dziękuję za nagrodę. Cieszę się, że wygrałam, bo nigdy nie miałam styczności z kosmetykami firmy MUA, to będzie mój pierwszy raz:D 
A Was moje drogie zapraszam na bloga Ani, na którym oprócz kosmetyków znajdziecie trochę mody i świetne przepisy na pyszne jedzonko ;))))


Zapraszam ! :)

Pozdrawiam gorąco :)
Silver ;*

24 komentarze:

  1. cudowne *_*
    zdrowiej Kochana :****

    OdpowiedzUsuń
  2. wiele dobrego słyszałam o tych kosmetykach :P
    przy okazji jeśli będziesz miała ochotę to zapraszam Cię na moje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :D
    Ja zawsze mam niesamowitego pecha w tych kwestiach xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Najszczersze gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wygranej! :)
    ja również brałam udział w tym konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje wygranej kochana :) ja też wygrałam ostatnio w sumie to dostałam nagrode pocieszenia ale lepsze to niz nic :d czekam na paczuszkę teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo sie ciesze ze doszly :)
    daj prosze znac czy jestes zadowolona z tych kosmetykow
    u mnie kazdy z nich sprawdzal sie swietnie,a zwlaszcza roze ;)
    milo mi tez ze o mnie wspomnialas
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała nagroda, gratuluję bardzo:))) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  9. Super nagrody, no i gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję:)
    Zapraszam na konkurs:)
    Do wygrania kosmetyki z CLINIQUE
    http://nowakosiaaa.blogspot.com/2013/03/competition.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudeńka u Ciebie:)
    Buziaki:*;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem różu, bo na cieplejsze miesiące mam fioła na ich punkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej :)
    Gratulujęęęęę!!! Masz szczęście!

    Dziękuję za miły komentarz na moim blogu :)
    Mam nadzieję, że będziesz na niego zaglądać częściej i bardziej Ci się na nim spodoba, po wprowadzonych zmianach nie tylko w wyglądzie :)
    Jeszcze raz dziękuję i Pozdrawiam!

    Aleksandra♥

    OdpowiedzUsuń
  14. też tak myślę ! jak tam weekend ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała wygrana. Świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wygląda ten cień

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...