06.03.2013

PILOMAX - Express Wax :)

Hej Kochane :) 
Trochę mnie tu nie było, wczoraj miałam chwilę przerwy między zajęciami i zaglądałam trochę na Wasze blogi, niestety nie zdążyłam już u siebie nic napisać :) Ale dzisiaj nadrabiam :)

Chciałabym Wam przedstawić maskę do włosów od Pilomax. Otrzymałam ją w ramach spotkania blogerek pod koniec października. Starałam się używać regularnie, co mi średnio wychodziło szczerze mówiąc :) Za każdym razem trzymałam ją na włosach dosyć krótko, bo ok 5-10 minut. Ale mimo tego widzę efekty. 


EXPRESS WAX - innowacyjna, szybko działająca maska przeznaczona do włosów zniszczonych (łamliwych, szorstkich, matowych) oraz do stosowania przy wypadaniu włosów. 

Keratyna – wzmacnia i regeneruje uszkodzone włosy, nadaje im połysk. Tworząc film chroni włosy przed szkodliwym działaniem środków farbujących i utleniających. Korzystnie wpływa na skórę łagodząc podrażnienia.
Ekstrakt ze skrzypu polnego – regeneruje oraz zapobiega łamliwości i rozdwajaniu się włosa.
Pantenol – silnie nawilża i pogrubia włosy, przyspiesza gojenie naskórka oraz łagodzi uczucie swędzenia.
Gliceryna – nawilża i poprawia elastyczność włosów oraz skóry głowy.
Ekspress Wax szybko i skutecznie pielęgnuje Twoje włosy, zapewniając im odpowiedni poziom nawilżenia oraz chroniąc przed uszkodzeniami i rozdwajaniem.

90% kobiet potwierdziło, że maska Express Wax dobrze spłukuje się z włosów a ponad połowa uważa, że ma lepsze właściwości niż inne produkty, które stosowały wcześniej.*


                                      SKŁAD                                    SPOSÓB STOSOWANIA

 Moja opinia:
+ Włosy już od pierwszego użycia są gładkie.
+ Dobrze się rozczesują.
+ Włosy były matowe, a są teraz ładne, błyszczące :)
+ Maska nie przetłuszcza włosów.
+ Nie obciąża.
+ Nawilża.
+ Nie mam rozdwojonych końcówek, a ostatnio u fryzjera byłam w październiku.
+ Faktycznie łagodzi podrażnienia.
+ Trochę pogrubia (i tak mam grube włosy, jest ich cała masa, niestety. Teraz znów mam ich więcej, pokazałabym Wam zdjęcie, ale mam siniaka na środku czoła i nie pytajcie jak to się stało...)
+ Bardzo dobre opakowanie! Można dozować bardzo dokładnie maseczkę, nic się nie rozlewa, nie trzeba pchać paluchów do środka, no super.
+ Wszystko co trzeba jest napisane na tubce.
+ Maskę bardzo łatwo wydobyć z elastycznego opakowania.
+ Pięknie pachnie.
+ Gęsta konsystencja.
+ Łatwo rozprowadza się na włosach.

+/- Włosy nadal wypadają, tak, jak wypadały. Ale mieści się to w normie.
+/- Efekty nie są WOW, być może dlatego, że nie mam wyniszczonych włosów i może spodziewałam się cudów po niej. Po prostu efekt jest widoczny, ale szału nie ma :P

- Mało wydajna przynajmniej w moim przypadku - długie, gęste włosy.
- Dość wysoka cena jak na 250 ml.
Moje włosy nie potrzebują nie wiadomo jakiego traktowania. Mam ich dużo, są grube, czasem elektryzują i puszą się - nie wiem od czego to zależy, bo ostatnio moja pielęgnacja nie uległa zmianom. Używam Head&Schoulders przeciw wypadaniu włosów i tej maski aktualnie. Wmasowuję też Rzepę - kurację z Joanny. Potem suszę włosy średnio ciepłym strumieniem powietrza suszarką z wbudowanym jonizatorem, na koniec suszenia zawsze włączam zimne powietrze. Jest zima i niestety nie mogę iść spać w mokrych włosach, bo gdy wstaję rano one dalej są mokre. Po wysuszeniu używałam jedwabiu, ale teraz używam serum od L'biotica. Moje włosy z przetłuszczających się (myłam kiedyś codziennie ! ) przeszły w normalny stan. Zawdzięczam to szamponom Joanna z Apteczki Babuni, o których pisałam TUTAJ. Normalny stan, to znaczy 2 dni przerwy między myciami. Maskę nakładałam co drugie mycie na przemian z odżywką Timotei głęboki brąz, która średnio się sprawdza, ale o tym w przyszłości. 

Także wydaje mi się, że maska jest w sumie całkiem fajna, ale do ideału jej trochę brakuje.
W każdym razie zasługuje na 4/5 :)

* Badania aplikacyjne na grupie 25 kobiet.

Dziewczyny miałyście tą maskę ? Jak się u Was spisywała? Polecacie?

Czekam na Wasze komentarze:)
Silver ;*

22 komentarze:

  1. U mnie spisywała się bardzo dobrze, ale teraz używam maski L'biotici z jedwabiem i keratyną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie działa na wypadanie włosów... na tym najbardziej mi zależało czytając tę recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam tej maski, ale bardzo lubię produkty marki Pilomax :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze to nie znam produktów tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dalej czeka na swoją kolej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałoby mi się takie coś ! Moje włosy wołają o pomstę do nieba !

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale by się mi przydała :)

    Dawaj do Warszawy kochana, jak będziesz w okolicy to pisz, a chętnie Ci paznokcie w babki zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie czeka na swoja kolej ale piekny zapach już teraz wydobywa się z opakowania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zaczynam uzywac pilomaxa i póki co jestem zadowolona z efektu, ale moje włosy pozostawiają wiele do życzenia...

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie czeka na użycie- teraz używam L'Biotici

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze nie używałam, na razie wyciągnęłam odżywkę Pantene ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam jej i nei wiem gdzie ja znajde...a chce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używałam tej firmy innej maseczki, takiej w słoiczku przeciwłupiezowej, świetnie nawilżała a do tego pomogła z łupieżem. Świetne kosmetyki :) i genialna recenzja, Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Musiałabym ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczę, u mnie stoi głęboko schowana, hehe, musze się wziąć za porządne zużywanie zapasów i już nie uzupełniać półek nowymi egzemplarzami :)

    No dobra, to teraz pochwal się jak ten siniak pojawił się na czole ? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jej,ale już czytałam na kilku blogach,że jest dobra :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli będziesz mieć wolną chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwszy raz widzę taką firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mialam tej maski ale chyba warto spróbować, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej :) Dziękuję bardzo za przeemilutki komentarz :) Liczę, że będziesz częściej wpadać na mojego bloga, a ja postaram się już odpisywać na komentarze, bo się w tym trochę czasu ,,zapuściłam'' !

    Pozdrawiam, Aleksandra♥

    OdpowiedzUsuń
  20. kochana doszla juz przesylka z MUA?x

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy produkt moje włosy strasznie się puszą i ostatnio również bardziej niż zwykle bardziej wypadają

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...