21.03.2013

My secret - Nail Polish 144 - vanilla.

Hej:)

Dawno nie było lakierów, prawda? No właśnie, muszę trochę nadrobić ten temat. Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję lakieru z My Secret, tego właśnie:
MY SECRET - 144 - VANILLA
Krycie: Pierwsza warstwa kryje słabiuteńko. Trzeba co najmniej 3 warstwy.
Konsystencja: Odpowiednia.
Schnięcie: Szybko.
Pędzelek: Mały, cienki pędzel. 
Trwałość: Może być.
Wydajność: Wydajny.
Zmywanie: Łatwo, szybko.
Buteleczka: Łatwo się odkręca, ale góra jest trochę mała i kwadratowa, przez co mało poręczna.
Cena: ok 6 zł.

Mi się bardzo podoba, a Wam?:)

Dziewczyny mam do Was takie pytanie. Strasznie rozdwajają mi się paznokcie i je muszę bez przerwy obcinać do minimum, bo jak rozdwajanie, to i łamanie zaraz. Zaczęłam je piłować w migdał, może to coś pomoże, ale wolałabym je jeszcze w jakiś sposób wzmocnić. Ale też od razu mówię, że odżywce Eveline 8w1 podziękuję - działa dopóki się ją stosuje, wcale nie wspomaga paznokci, z dniem odstawienia jej, moje paznokcie wracały do stanu z przed używania, czasem nawet było gorzej, tej diamentowej od Eveline również - niczym się skład nie różni od tej 8w1. Chodzi mi o takie odżywki, które faktycznie działają, wzmacniają paznokcia, a za razem są bezpieczne. Dobrze by było, gdyby były dostępne w drogeriach, ale jeśli nie są, to chociaż aby były na alledrogo :) Polecicie mi coś? 

Silver:*

23 komentarze:

  1. Ładny kolorek :) Nie mam co doradzić, bo ja i moje paznokcie nie mamy większych problemów

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie ładny kolor , taki wiosenny

    Zapraszam na rozdanie http://modnania.blogspot.com/2013/03/urodzinowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczny kolor. Przez to, że to wanilia, wygląda naturalniej, niż taka typowa biel.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny! uwielbiam takie mleczne kolory :)
    jeśli chodzi o odżywkę, to niestety nie pomogę .. sama używam tej z Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor :)
    Ja niestety używam tej z Eveline, choć też do końca nie pomaga, więc z checią bym zastosowała inną jakbym wiedziała, że działa lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro zamierzam się wybrać do Rossmanna i jakąś odżywkę kupić, na pewno dam znać, czy sprawdza się, czy nie :)

      Usuń
  6. Ładny wiosenny kolor;) Mi też się rozdwajają;/

    OdpowiedzUsuń
  7. mi pomogła Eveline, teraz nie maluję i jest ciut gorzej ale nie tak jak wcześniej. To może zamiast odżywki jakiś krem do rąk i paznokci? Ja polecam Evree rózowy (ok.7zł). Albo jakiś suplement na paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałabym odżywkę, bo wydaje mi się, że kremy aż tak nie pomogą. Chyba że może jakieś serum, czy coś? No nic, dzięki za rady w każdym razie :)

      Usuń
  8. Kolorek jest przepiękny. Mi też ostatnio zaczęły się rozdwajać paznokcie, a wcześniej raczej nie miałam z tym problemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też nie miałam wcześniej problemów z tym;/

      Usuń
  9. kolor bardzo ładny na lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny pastelowy kolorek..podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie jestem zadowolona z tej odżywki z eveline, do kitu jest.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny jest ten efekt ;) ale ja się obawiam, że bym nie dała rady nim tak pomalować żeby smug nie było :D:)
    co do paznokci to ja bym Ci poleciła odżwykę z marizy z wapniem ;) ale też mysle, że dieta może sporo zdziałać, albo suplementy ;D Mama mi kupiła osttanio DoppelHerz aktiv na włosy i paznokcie, długo trwały efekt bo nie brałam ostatnio regularnie a paznokcie jak się uzdrowiły tak sa zdrowe dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety nie polecę żadnej dobrej odżywki bo sama jestem na etapie poszukiwań. Kolor lakieru cudny, mam podobny tylko innej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, a może spróbuj z pokrzywą, podobno wzmacniaja się po niej i włosy i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...