14.02.2013

Walentynki :))))

Hej :)

Dzisiaj święto zakochanych:) Jak je spędzacie? Czym obdarowujecie swoje połóweczki?
 Hmmm ??:))

Ja jestem zdania, że najlepszy prezent, to taki, który sami wykonamy i włożymy w to całe swoje serce :) Wszystko zrobiłam sama, jak chcecie przepis to piszcie, mufinki wyszły genialne :)

Zobaczcie co dostał mój mężczyzna:
Na każdej mufince była jedna literka, a całość układała się w wyznanie miłości :)))
Ale jaka radość była w jego oczach, jak patrzył na to :)) A zaskoczenie jeszcze większe ! :))

Udanych i romantycznych Walentynek dziewczyny !
Silver ;**

20 komentarzy:

  1. smakowicie wygladaj,napewno rownie dobrze smakowaly!ja dostalam bukiet roz,chociaz tak naprawde czuje jakbym miala walentynki na codzien ;)
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają ślicznie, aż chciałabym stać się twoim mężczyzną i pożreć je wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł : )

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł :) Ja jutro też robię muffinki, mam nadzieję że mi się udadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł! muffinki wyglądają pysznie! ♥
    ja niestety nie mam drugiej połówki i dzisiejszy wieczór spędzam w domu ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedobra!
    Przez Ciebie idę szukać czegoś słodkiego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie pyszne mufinki :) Ja mojemu kupiłam ksiązkę z serii którą czyta ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. No a od niego mam seksi koszulke nocną i szlafrok :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszności:-))) Wszystkiego Dobrego

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pyszności!!!!!! Wyszły świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny i napewno smaczny prezent;) Bardzo pomysłowo!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. aha rozumiem, chociaż dokładnie jeszcze nie wiem o co w tym chodzi ale zaraz sobie doczytam na necie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że Ty też robiłaś muffiny na walentynki:) Wszystkiego dobrego dzień po walentynkach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł z tym prezentem ;) Mój mąż mi kupił prezent już dawno i stwierdził, że to też prezent dla niego bo mężczyźni są wzrokowcami ;p Dlatego miałam mu nic nie kupować ;p Dostałam fajną bieliznę ;) A poza tym spędziliśmy Walentynki bardzo romantycznie: na badaniach w ośrodku medycyny pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. przeuroczo ! ;D pozwolę sobie odgapić na jakiś przyszły raz ;D;DDD

    OdpowiedzUsuń
  16. Również wychodzę z założenia, że w taki dzień jak Walentynki najlepiej cieszy 'własnoręczny' prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...