22.02.2013

Spotkanie blogerek i paczuszka od Ecoasili.pl :)

Hej dziewczyny :)

Jutro jest kolejne spotkanie blogerek, tym razem mniej oficjalne, a bardziej "plotkarskie" :) Spotkamy się w Sarmacie o 13:00. Ja niestety będę mogła być tylko godzinkę, bo wypadło mi w ostatniej chwili kilka rzeczy, a ze spotkania też nie chciałam rezygnować :) Mam nadzieję, że dziewczyny nie pogniewają się :P Poza tym nie wiem czy tam trafię, nigdy nie byłam w tym lokalu niestety. Mam nadzieję, że nie trzeba będzie wysyłać po mnie delegacji, bo utknę gdzieś po drodze i nie będę wiedziała gdzie jestem :)

Może tym razem wezmę w końcu kosmetyki na wymiankę, bo czasem coś naszykuję, a później i tak zapomnę :p Ewelinka naliczyła, że będzie nas 10, czyli kameralnie i zdążę z każdą blogerką zamienić kilka słów, bo czasem, gdy jest nas około 30, to jest to po prostu niemożliwe :D

Poza tym, chcę pokazać Wam co wspaniałego dostałam od Sklepu internetowego ECOASILI:
Paczuszka przyszła do mnie w środę, odebrałam ją wczoraj, a dzisiaj piszę :D Bardzo się cieszę, że mogę testować akurat ten krem do rąk, bo znam go tylko z próbek, a że nie miałam ich zbyt wiele, to nic poza takimi pierwszymi wrażeniami powiedzieć bym nie mogła. A teraz możecie spokojnie i cierpliwie czekać na recenzje. Testy zaczęłam od wczoraj, więc tak za minimum 3 tygodnie pojawi się na blogu, no raczej nie wcześniej :)
Taki sam krem możecie kupić na stronie sklepu: ECOASILI.pl.

Chciałam jeszcze dodać, że krem jest ważny do grudnia 2014 r. Piszę to, ponieważ ostatnio sporo czytam na blogach o podejściu firm do blogerek, że są wysyłane kosmetyki o kończącej się już przydatności, że strach je używać. Ta firma jest uczciwa - nie zaproponowano mi współpracy ze względu na wietrzenie magazynów, czy dlatego, że szkoda wyrzucać, że zawsze można dać blogerce (na przykład u Weroniki-zapraszam do przeczytania) - NIE! Widać po mejlach, że Panu Marcinowi zależy na klientach i nawet gdy wysyła coś za darmo, to dba o wszystko, aby było tak jak trzeba. Wszystkie próbki są również jeszcze bardzo długo ważne. 
 Dziewczyny zwracajcie na takie rzeczy uwagę i piszcie o tym otwarcie.

Tyle ode mnie :) Do zobaczenia na spotkaniu blogerek :)
Silver ;*

24 komentarze:

  1. Kochana, zycze w takim razie udanego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego i przyjemnego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję nowej współpracy :)
    ciekawa jestem jak się spisze krem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jak ja mam ochotę na ten krem ...

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem jak miło jest jak ktoś pisze do nas szczerze, miło i widać, że mu zależy na wzajemnej relacji :) Aż chce się testować i pisać. A kremu to Ci zazdroszczę!!!! Przecież on jest cudowny :D u mnie w domu wszystkie kobiety czekają na to, że będzie w promocji ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, to w końcu jest najważniejsze w kontakcie. I bardzo się cieszę, że akurat trafiłam na taką dobrą firmę.

      O tak, wiele już czytałam o tych kremach :D I cieszę się ogromnie, że przyszło mi jeden z nich testować :)))

      Usuń
  7. Gratuluję :) O tak o Silor+B ja już swoją opinię powiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Czytałam, czytałam... ;/

      Usuń
  8. to teraz nic innego jak testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę kremu do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego i owocnego spotknia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie poczytam o tym kremie do rąk, bo już kilka razy czaiłam się na niego ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Ci zazdroszczę i spotkania i tego kremiku, bo zakochałam się w nim od pierwszego użycia :D Ja umieram razem z moją migreną :(

    OdpowiedzUsuń
  13. ja się chce pozbyc cellulitu więc te wyzwanie jest dla mnie IDEALNE !

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję, przyjemnego testowania, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne kosmetyki..ciekawe jak sie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No Kochanie, gdyby był porzeczkowy to napadłabym na Ciebie w ciemnej uliczce :D
    Ale gratuluję wspópracy i cieszę się, że Pan Marcin tak ładnie się zachował względem Ciebie ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Super produkty, gratulacje.
    Co do typowego traktowania blogerek, to nie ma się co dziwić dziewczyny firmom, które dają kosmetyki do testów w dobie kryzysu każdy chce zarobić... a nie tarcić. Dając nam produkty, których data ważności jest długa na magazynie zostają produkty o krótkiej dacie, klientowi, ktory zapłaci za przesylke nie da produktu z krotka datą, bo za niego zapłącił, a my otrzymujemy go gratis. Nie ma co nażekać

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje dobrze wykonanej i ciekawej strony! Pozdrowienia dla autorów oraz wszystkich odwiedzających.


    Review my weblog :: reklama

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...