25.02.2013

Rossmannowe zakupy :)

Hej :) 
Wiecie co, nie byłam na tym spotkaniu blogerek, niestety. Wstałam rano z gorączką i nie chciałam ani pozarażać dziewczyn, ani sobie bardziej zaszkodzić. Tyle rzeczy miałam do załatwienia, a nic z tego nie wyszło. Mówi się trudno. To chyba wszystko przez to, że strasznie przemokłam ostatnio jak była śnieżyca. Całe szczęście dzisiaj już jest ok ze mną :)

Ostatnio pokończyły mi się tonik, krem i żel do twarzy i trzeba było zrobić zapasy :) No żelu jeszcze została mi resztka, dosłownie na parę dni. Jakoś tak w tamtym tygodniu byliśmy w Rossmannie i zobaczcie co kupiłam :)



1. Barwa - Siarkowa moc - krem do twarzy

2. Under 20 - tonik łagodząco - matujący

3. Under 20 - żel myjący 3 w 1 - jako gratis

4. Under 20 - żel oczyszczająco matujący

5. Gumeczki do włosów





SIARKOWA MOC Antybakteryjny Krem 

Matujący polecany jest do codziennej pielęgnacji cery z problemami trądzikowymi. Specjalnie dobrana kompozycja składników aktywnych pozwala na skuteczną walkę z objawami trądziku i nadmiernym błyszczeniem się skóry. Krem matuje skórę na wiele godzin nadając jej pudrowy wygląd.

Produkt przebadany dermatologicznie.
Produkt nie testowany na zwierzętach.





Tonik łagodząco-matujący przeciw rozszerzonym porom
24h PRZECIW! TRĄDZIKOWI

Składniki aktywne:
[aktywny cynk + NO-REDNESS complex]

Udowodnione działanie dzięki zawartości składników aktywnych:

  • aktywny cynk
  • kwas migdałowy
  • wyciąg z lukrecji





Żel do mycia oczyszczająco-matujący
24h PRZECIW! TRĄDZIKOWI - zapewnia skuteczną, całodzienną pielęgnację skóry ze skłonnościami do niedoskonałości. Skuteczność zawdzięcza innowacyjnej kompozycji: substancji matujących i zapobiegających trądzikowi oraz substancji oczyszczających.

Wskazania:
skóra ze skłonnością do powstawania niedoskonałości

Składniki aktywne:
[aktywny cynk + ekstrakt z cytrusów]

Jak działa?
-zwęża pory i matuje
-przeciw zaskórnikom
-łagodnie tonizuje i oczyszcza
-zapobiega trądzikowi


3w1 żel myjący + peeling złuszczający + maska regulująca
24h PRZECIW! TRĄDZIKOWI - skuteczna codzienna pielęgnacja skóry ze skłonnościami do niedoskonałości. Potwierdzona skuteczność innowacyjnego połączenia 3 kosmetyków w 1 formule. Zależnie od zastosowania, daje efekt żelu myjącego - dla głębokiego oczyszczenia; efekt peelingu złuszczającego - dla skutecznego odblokowania porów i złuszczania martwego naskórka; efekt maseczki - długotrwałe matowanie, regulacja przetłuszczania skóry.

Wskazania:
Skóra ze skłonnością do powstawania niedoskonałości

Składniki aktywne:
[ACNEcleansersA + drobinki peelingujące + glinka matująca]

Jak działa?
-aktywnie i głęboko oczyszcza skórę
-eliminuje zaskórniki i niedoskonałości skóry
-redukuje trądzik

3x EFFECT przeciw zaskórnikom
Udowodnione działanie dzięki zawartości składników aktywnych:
-aktywny cynk
-wyciąg z cytrusów
-matująca glinka

Efekt:
Naturalnie piękna, gładka i nawilżona skóra delikatnie pachnąca mango.

i gumeczki do włosów.
Świetnie trzymają, ale do najtrwalszych nie należą;P
Nie rozciągają się, ale niestety pękają. 
















No to mam nadzieję, że te kosmetyki do twarzy spiszą się jak trzeba:) Wszystkiego w sumie dowiecie się za jakiś czas. Jak sprawdzałam na wizaz.pl, to opinie o Under Twenty były podzielone, a o siarkowej mocy piszą bardzo dobrze. Ileś razy miałam próbki, nawet ostatnio na spotkaniu dorzucone były do kosmetyków i ostatecznie zdecydowałam się na pełnowymiarowy produkt :)

Ok, uciekam, bo za chwilę lecę z powrotem na zajęcia :(
Buziaki, Paulina ;*



30 komentarzy:

  1. No to czekam na informacje o tym, jak się spisały produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też czekam na recenzję bo żadnego z nich nie miałam :) miałam tylko mydełko siarkowe z Barwy, ale zrobiło mi taką masakrę na twarzy że ciężko mi było wrócić do normalnego wyglądu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Under Twenty bardzo kiedyś lubiłam :).

    OdpowiedzUsuń
  4. O sama kupiłam te gumki do włosów ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że zakupy udane :D

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zakupki :)
    Pozdrawiam, i w wolnej chwili zapraszam do mnie :) OBSERWUJEMY? :*
    Zachęcam do zobaczenia nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam ochotę na Siarkową Moc, ale muszę pokończyć zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem jak się spiszą kosmetyki.
    szczególnie krem Siarkowa Moc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem jak się spiszą kosmetyki.
    szczególnie krem Siarkowa Moc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten żel 3w1 :) Jest super. Jeszcze mam taki krem z tej samej linii.

    U mnie gumki do włosów są potrzebne cały czas bo ciągle gubię albo rozwalam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumiem i na prawde ci współczuję że masz tak długo zajęcia. Dobrze że znalazłaś chwilkę na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy Ty czas na ten aerobik znajdziesz ?:>

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś stosowałam siarkowy krem i bardzo go polubiłam, bo świetnie matowił moją strefę T.
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda,że nie dotarłaś na spotkanie, było bardzo kameralne grono :)
    Dobrze, że już wyzdrowiałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedy kupowalam kosmetyki z tej lini i bardzo je lubialam!
    ale kiedy to bylo ;))
    x

    OdpowiedzUsuń
  16. gumeczki też muszę kupić! :)
    i też żałuję, że Ciebie nie było :( :****

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam tego kremu Siarkowa Moc i muszę przyznać, że dobrze się sprawował, matowił cerę, przyczyniał się do zwalczania wyprysków, ale wysuszał cerę i nie nadawał się pod podkład, bo się rolował. Pamiętam jeszcze, że aby temu zaradzić mieszałam go z podkładem i ten problem nie występował, trochę to dziwne było :) Mam nadzieję, że kosmetyki dobrze się u Ciebie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Posiadam tonik i peeling z tej serii i jestem z nich naprawdę zadowolona. :)

    Pozdrawiam,
    paulinab

    OdpowiedzUsuń
  19. Oooo...Under 20 - polubiłam żel kremowy do mycia twarzy :) Mam nadzieję, że będziesz zadowolona ze swoich skarbów :)
    Co do Siarkowej Mocy - oddałam własnie na spotkaniu swój krem bo strasznie mnie zapychał choć rewelacyjnie matowił skórę ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już jestem za stara na takie kosmetyki he he :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja teoretycznie też :D Ale oj tam:)

      Usuń
  21. Chętnie poczytam o kremie siarkowa moc;)Jestem ciekawa jak będzie się sprawował.

    OdpowiedzUsuń
  22. taak tez się cieszę że pomogły :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Siarkowa moc ma dla mnie ogromnego plusa! Wiele pozytywnych opinii na ich temat slyszalam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pewno kazdy tak ma:) Jak tam u ciebie ?

    OdpowiedzUsuń
  25. kochana GRATULUJE!zesaw z MUA ktory wybralas powedruje do Ciebie!czekam na maila z adresem x x x

    OdpowiedzUsuń
  26. miałam próbki Siarkowej Mocy i byłam mile zaskoczona więc jak będę miała trochę więcej oszczędności na pewno zainwestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj gumki do włosów to ja kupuje co miesiąc ^^"... Gubię je w nagminnym tempie :/. A w Rossmanie kupiłam ostatnio tabletki na opalanie ;) Wybieram się Do Egiptu więc trzeba się odpowiednio przygotować ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ahhh ten rossman, lepiej do niego nie wchodzić ;D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...