02.02.2013

Rimmel Stay Matte Foundation - podkład matujący.

Hej dziewczyny. Na bloga powróciła systematyczność, ja nadrabiam zaległości jak mogę, czytam Was praktycznie w każdej wolnej chwili i postaram się teraz pisać regularnie. Mam nadzieję, że mi się to uda i nie będzie większych przerw już więcej :)))

Ok. Dzisiaj napiszę o podkładzie matującym, który w ramach spotkania blogerek dostałam od firmy Rimmel. Mowa o Stay Matte. 
Podkład o nowej generacji zawierający naturalne składniki. 
Bawełna - długotrwale i skutecznie kontroluje błyszczenie się skóry, eliminując nadmiar sebum. 
Rumianek - koi wszelkie podrażnienia i redukuje zaczerwienienia.
Ogórek - delikatnie odświeża i pomaga zachować czystość porów.
Unikalny kompleks Natural Shine Control gwarantuje 12 - godzinny efekt matowego wykończenia i naturalny wygląd cery. 
Idealny do cery wrażliwej i skłonnej do alergii - nie zawiera tłuszczu, substancji zapachowych, talku ani parabenów.
Moja opinia:
Plusy:
+ Lekko kryje, raczej dla cery, która nie ma zbyt wielu problemów. Większych wyprysków niestety nie zakryje.
+ Nadaje skórze ładny kolor.
+ Dobry skład.
+ Wydajny.
+ Dobrze się rozprowadza.
+ Jest lekki.
+ Fajne opakowanie, elastyczne, małe, poręczne.
+ Ładnie pachnie.
+ Nie zapycha.
+ Nie roluje się.
+ Nie uczula.
+ Nie podrażnia.
+ Duży wybór odcieni.
Minusy:
- Czasem tworzą się smugi, trzeba uważać i nakładać bardzo dokładnie.
- Niestety o 12 godzinach trwałości można pomarzyć. Wytrzymuje kilka godzin.
- Podkreśla suche skórki.
- Zbiera się w załamaniach skóry.
Plus/Minus:
+/- Matuje, ale delikatnie. Może to jednak trochę za mało? Ale jak na razie chyba najlepiej z tych moich dotychczasowych podkładów.
+/- Aby trochę dłużej utrzymał się efekt matujący trzeba nałożyć sporo pudru. Z bazą sprawuje się lepiej.

Ogólnie oceniam na 4=/5. Gdyby efekt matowienia skóry był lepszy, to byłoby super. Choć to i tak jeden z lepszych podkładów jakie miałam. Po wszystkim się świecę, po tym mniej, jakoś lepiej wygląda. Zresztą, tutaj macie moje zdjęcie ze spotkania, robione było no nie wiem, około godziny 16, a malowałam się około godziny 11. Same oceńcie trwałość i efekt matowienia: (Jakby ktoś nie wiedział, ja to ta w jeansach i czarnym sweterku). Czoło się trochę świeci ;/

Miałyście? Jeśli tak, to jak u Was się sprawował? Czekam na Wasze opinie;)
Buziaki, Silver:*

18 komentarzy:

  1. Dużo razy już się nad nim zastanawiałam ale zawszę wybierałam jakiś inny:) Ja mam skórę suchą i u mnie by sie nie sprawdził skoro podkreśla suche skórki i podkreśla załamania.

    OdpowiedzUsuń
  2. od dawna używam pudru Rimmela Stay Matte i jestem z niego bardzo zadowolona :)
    pewnie ten podkład też by się u mnie sprawdził. narazie nie wypróbowałam, bo moim ulubieńcem w tej kwestii jest Lirene City Matt od wielu lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba żaden podkład nie wytrzyma 12 godzin, to niewykonalne ;) mimo to ma duzo plusow ;) Buziaki, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, u Ciebie nie ma żadnych niedoskonałości i bardzo ładnie współpracuje z Twoją buzią :) Tylko własnie zawsze jest problem z utrzymaniem się na buzi i zmatowieniem ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ja do rimmela się troche zraziłam

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię podkłady rimmela, ale tego jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nigdy nie mialam ;)) ale jakos jestem wierna lirene ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nie mialam... ale wszystko przede mna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie dziś użyłam próbki tego kosmetyku. Całkiem fajnie prezentuje się na buzi, łatwo się nakłada, nie tworzy efektu maski. Tylko ten efekt matowienia jest troszkę krótki, bo tak jak napisałaś utrzymuje się parę godzin. Moim zdaniem bardziej przypomina krem BB niż prawdziwy podkład.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie go używam, u mnie też nie utrzymuje się efekt matowienia, a na spotkaniu błyszczałam się dużo gorzej niż Ty, mimo,że gdzieś w połowie ponownie użyłam pudru...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jak na razie zaczynam testowanie Wake me up

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie próbowałam, jakoś dotychczas nie miałam dobrego zdania o podkładach Rimmel...
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny bllooog ♥
    +Obserwuję liczę na rewanż.
    Wici-Wiici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak podkreśla suche skórki, to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie miałam, ale mamusia tak i też się świeciła więc gdzie ten matte?

    OdpowiedzUsuń
  16. mialam , testowalam, nie byl zły ale mam juz swojego ulubienca:)

    obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog! Recenzja bardzo szczegółowa i wartościowa.

    Zespół PRESTIGE Magazyn

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...