17.02.2013

Prywatnie :)


Witam Was w ten piękny słoneczny poranek. Jak to miło spędzić trochę czasu w rodzinnym domu, pojeść pyszności przygotowane przez mamę i trochę poleniuchować .... :))) Szkoda, że dzisiaj muszę wracać już do Lublina, a od jutra w dodatku zaczynam nowy semestr. 

Byliśmy wczoraj w Zamościu na targach ślubnych, wzięliśmy trochę ulotek, bo szukamy fotografa i kamerzysty. Ciężko znaleźć coś fajnego, wszystko oklepane, takie same, zero pomysłu własnego. A jak jest już coś fajnego, to kosztuje tyle, że głowa mała, jeszcze żeby odpowiednia ilość zdjęć była... A np 200 zdjęć za 3 tysiące to chyba jakaś kpina. Chcieliśmy się zmieścić w tej kwocie, ale razem z kamerzystą a nie tylko fotograf. 

A może Wy znacie fotografa, który nie odwala fuszery, tylko stara się i oferuje około 500 zdjęć obrobionych + wszystkie, które wykonał? 
I kamerzystę, najlepiej jakiegoś z pojęciem i pasją. 
Jak macie jakieś namiary na takich to chętnie poproszę :)

Kolejna sprawa, to taka, że dzisiaj jest 17-sty dzień lutego - czyli Dzień Kota!! :)
Dlatego właśnie przygotowałam dla Was kilka wspaniałych ujęć, niech się oczy cieszą :
Te zdjęcia pochodzą z Kocham Koty i Kocie Figle
Serdecznie zapraszam do polubienia tego profilu na facebooku :)))
A to Wypłosz właśnie:)
Pierwsze co robił, to biegł do kuchni się najeść, a później do mnie, żeby się wyspać :)

Proszę ode mnie pogłaskać Wasze koty :))
Buziaki, Silver :))

22 komentarze:

  1. moja koleżanka mimo młodego wieku (rok młodsza ode mnie) robi zdjęcia, z tego co się orientuję na ślubach także, nie wiem co i jak ale będę się z nią w tym tygodniu widzieć, i mogłabym podpytać :) jakbyś chciała to mogę Ci kilka zdjęć z sesji podrzucić ;-) albo poproszę o jakieś zdjęcia ślubne żebyś mogła zobaczyć co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie znam takiego fotografa. Moja koleżanka jest fotografem, ale raczej amatorskim, chociaż robi fajne zdjęcia ;) ale na ślub to z pewnością bardziej profesjonalny potrzebny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety i na ślubie żerują :P za niedługo i ja zacznę poszukiwania a na samą myśl mam dość !!! mocno 3mam kciuki za znalezienie wszystkich detali ;)

    jeżeli masz ochotę to zapraszam na rozdanie http://glammadame1990.blogspot.com/2013/02/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. My mieliśmy sesję w studio bo było strasznie zimno (16.01, -10'). U Sarzyńskich- zapłaciliśmy około 1000zł za 3 duże albumy, dla nas i rodziców, dostaliśmy też płytę i po 2zł można sobie wywołać dowolne z niej zdjęcia, do tego też oprawione 1 duże zdjęcie.
    Kamerzystą i fotografem na weselu był nasz sąsiad, który się tym zajmuje. Z filmu jestem bardzo zadowolona, a cenowo- bez porównania (taniej nigdzie się nie znajdzie ;). Już polecałam go kilku osobom i skorzystali i też są zadowoleni, więc gdybyś chciała to mogę Ci kiedyś pożyczyć płytę.

    OdpowiedzUsuń
  5. o, widzę, że i u Ciebie szykują się zmiany ;) gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety nie pomogę w kwestii fotografa ..
    prześliczne kociaki! :)
    zawsze chciałam mieć kota, ale niestety u mnie w domu mam dwóch alergików - tata i siostra są uczuleni na sierść kota ..

    OdpowiedzUsuń
  7. Kociaki są obłędne.
    Ostatnio mało co nie przygarnęłam kotka. Kot koleżanki schował się do koszyka pod wózek i gdyby nie miauknął - pojechałby z nami do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.fotograf-wesele.pl/
    Może tutaj coś znajdziesz? Na prawdę fajny portal, a zdjęcia cudowne. Nie wiem jak z cenami itd. bo sama fotografa nie potrzebuję, więc tylko tak przeglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się jeszcze nie interesowałam fotografem, bo mam jeszcze trochę czasu;/ Ale z tego co wiem, to nie bardzo znajdziesz takiego fotografa, jakiego chcesz znaleźć mieszcząc się w 3tys;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno znajdziecie dobrego fotografa takiego który będzie robił dobre zdjęcia :) Kiedy ślub >

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym miała fotografa, ale w Warszawie i okolicach :P niestety do Zamościa jak i Lublina kawałek drogi jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. My się zmieściliśmy w 2tys z kamerzysta i fotografem, ale dlatego że nasze przyjęcie trwało do godz. 22 a w plener pojechaliśmy na drugi dzień i moja siostra nam robiła zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście dodam jakiś przepis^^ Te w kształcie serduszek+jeszcze w kształcie miśków dostałam także od mamy^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tak dawno brałam ślub, że nawet nie mam już namiarów na tego fotografa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja koleżanka robi świetne zdjęcia, na ślubach, chrzcinach i innych, ale my z Małopolski jesteśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja idę spać , a Ty mnie miziaj : )))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeżeli chodzi o fotografa to polecam tego, którego my mieliśmy www.ciepiel.pl - my jesteśmy nim oczarowani, zdjęcia robi obłędne. Jeszcze mogę polecić Kamila Miszczaka z Chełma - https://plus.google.com/photos/106657639218539086823/albums Natomiast jeżeli chodzi o kamerzystę my bardzo zadowoleni byliśmy z http://www.bracia-studio.pl/ My braliśmy stamtąd tylko kamerzystę, ale wiem, że mają i fotografa, który robi super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeżeli chodzi o fotografa to polecam tego, którego my mieliśmy www.ciepiel.pl - my jesteśmy nim oczarowani, zdjęcia robi obłędne. Jeszcze mogę polecić Kamila Miszczaka z Chełma - https://plus.google.com/photos/106657639218539086823/albums Natomiast jeżeli chodzi o kamerzystę my bardzo zadowoleni byliśmy z http://www.bracia-studio.pl/ My braliśmy stamtąd tylko kamerzystę, ale wiem, że mają i fotografa, który robi super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, widzialaś co mój Gustaw wyprawiał w Dzień Kota :)
    Same słodziaki :PP

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...