08.02.2013

Paczka od L'biotica :)

Hej dziewczyny. Co u Was? U mnie tak troszkę średnio, bo wstałam dzisiaj z okropnym bólem gardła i straszną chrypą ;/ Mam nadzieję, że się jakoś wyleczę z tego. A poza tym to mam już właściwie ferie, bo wszystkie egzaminy zaliczyłam, zostały mi tylko te jedne ćwiczenia we wtorek i tyle. Także można powiedzieć, że już po sesji :) Szkoda tylko, że choruję.

Chciałam Wam pokazać jakie wspaniałe rzeczy przyniósł mi 2 dni temu listonosz :) Z braku czasu chwalę się dopiero dzisiaj;P

L'biotica w ramach spotkania blogerek podarowała nam wspaniałe upominki :) Oto i one:
 1. Regenerujący balsam do ust:
 2. Maska do włosów kreatyna + jedwab:
 3. Serum wzmacniające do włosów:
 4. Regenerujący krem do rzęs:
 5. Maseczki do twarzy:
Bardzo dziękuję firmie L'biotica za wspaniałe upominki. Pierwszy raz spotykam się z kremem do rzęs i jestem bardzo ciekawa jego działania. Balsam do ust jest już testowany, bo oczywiście nie mogłam się powstrzymać:) Reszta jak na razie jeszcze czeka :)

Ok, na dzisiaj tyle. Teraz biegnę nadrobić zaległości na Waszych blogach :)

Pozdrawiam Silver:*

29 komentarzy:

  1. Mnie ta paczka również bardzo ucieszyła :) Kocham takie niespodzianki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam maski z BioVaxa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo długo używałam Bio Wax- u maski do włosów , byłam bardzo zadowolona . Ale jakoś nigdy za darmo nie dostałam : )))) Szczęściara !

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten krem do rzęs i powiem cie że jestem z niego bardzo zadowolona. Nie dość że zatrzymał mi wypadanie rzęs to jeszcze są dłuższe i gęstsze niż miałam wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego testowania, oby bez uczulen!;)

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA! :)

    figh-for-your-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę ;) zdróweczka kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam maski z Biovaxa :)
    ciekawa jestem jak się sprawdzi balsam do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jakie świetne paczki krem do rzęs i maska do włosów są swietne , miłego testowania;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tą markę.Biovax zawsze jest i będzie w mym domu.

    OdpowiedzUsuń
  11. paczuszki są rewelacyjne, różnorodne kosmetyki, super! :)
    balsam do ust zabieram od razu w góry! :)
    ;***

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna paczka, nie raz próbowałam ich produktów :)
    Ja też nadrabiam blogowe zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog :)

    Obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już testuję maskę do włosów i krem do rzęs :

    OdpowiedzUsuń
  15. O ile fajnych produktów do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Łoj ile ciekawych produktów :) Gratulacje i miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej marzenie dostać taką paczke :) Ulubiona firma moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałości:))) Bardzo ciekawi mnie ten krem do rzęs:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniałe kosmetyki.....i jak oceniasz ta firme ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie moge za wiele powiedzieć, bo dopiero zaczęłam testy :)

      Usuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...