18.02.2013

Ecoasili :))

Hej dziewczyny :) 
Kilka dni temu napisał do mnie Pan Marcin, który zaproponował mi współpracę z Ecoasili:)

Ecoasili to sklep internetowy, który ma w swojej ofercie tylko i wyłącznie kosmetyki naturalne - zaczynając od mydełek na peelingach kończąc:) Tak sobie patrzyłam jakie można dostać tam kosmetyki i wiecie co? Jest tam dostępny Fitomed - czyli coś z czym miałam już styczność i pisałam tutaj - krem nawilżający i tonik do twarzy. W sklepie są dostępne kosmetyki do włosów w genialnej cenie jak za kosmetyk naturalny - całe 10 zł ! Kosmetyki do twarzy się świetnie spisywały więc podejrzewam, że i te do włosów będą dobre, w końcu są NATURALNE :)
Tutaj możecie sobie zobaczyć te kosmetyki Fitomedu dostępne w sklepie Ecoasili: KLIK.

Ponadto możecie tam znaleźć dosyć znane kosmetyki Scandia Cosmetics czyli The Secret Soap Store :) Dziewczyny, które były obecne na spotkaniu blogerek w październiku otrzymały próbki kremów, mini mydełka o ile dobrze pamiętam właśnie z tej firmy. Mydełka poszły w ręce innych, tak samo jak większość próbek, a sobie zostawiłam 2 albo 3, już nie pamiętam. Były to próbki kremu z dodatkiem 20% masła Shea, a teraz będę mogła testować pełnowymiarowy produkt :))) Nawet nie wiecie jak się cieszę, bo próbki wystarczyły na niewiele, ale były całkiem ciekawe:) Ponadto w ofercie sklepu Ecoasili jest dostępny 100% olejek arganowy za całkiem przyzwoitą cenę (!). Zajrzyjcie TUTAJ po więcej kosmetyków :)

Oczywiście poza wyżej wymienionymi firmami kosmetycznymi są także inne, oferta jest naprawdę bogata :)

A to, co możecie znaleźć na stronie na temat tego sklepu:


"Ecoasili to sklep tworzony z pasją i zaangażowaniem ludzi, pewnych, że prawdziwym źródłem piękna jest natura. Posiadamy ofertę kosmetyków naturalnych  i ekologicznych.

Czytających dokładnie  etykiety zapraszamy do tworzenia wspólnego, naturalnego miejsca."

Zapraszam także do polubienia Fan page na Facebooku: KLIK. Dzięki temu będziecie wiedzieć na bieżąco co jest na promocji, a co nowego ma do zaproponowania sklep :))

Wiecie co, szczerze Wam powiem, że nie spotkałam jeszcze żadnego takiego miejsca zrzeszającego TYLKO to, co naturalne - Ecoasili jest pierwszym takim sklepem. Kosmetyki, które są dostępne w ofercie są pozbawione chemii na tyle ile to oczywiście jest możliwe. 

To tyle chciałam Wam przekazać, a właściwie chciałam się pochwalić, że jest mi dane współpracować z takim bardzo ciekawym sklepem ;)

Buziaki, Silver ;*

19 komentarzy:

  1. gratuluję nowej współpracy!
    bardzo lubię naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taak są boskie :)

    Gratulacje kolejnej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki naturalne nie mają sobie równych, gratuluję!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te kremy były cudowne *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nowej cudownej współpracy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) naturalne kosmetyki sa najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się fajna współpraca :) Widzę,że mają kremy the secret soap store w dobrej cenie

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje kochana wspolpracy!
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny sukces : ) Gratuluję współpracy .

    OdpowiedzUsuń
  10. gratki kochana...ciekawe co otrzymałas do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w akcji: http://ziola-suplementy.blogspot.com/2013/02/zdrowie-w-internecie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo naturalne kosmetyki, ciekawa jestem co i jak ;) Musze koniecznie zajrzeć na ich stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wooow grtauluje Kochana ;DDD nie moge sie doczekac recenzji :))

    i dziękuje < 33 !

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...