28.01.2013

Spotkanie Lubelskich blogerek :)

Hej, hej! Przychodzę dzisiaj do Was dosłownie na sekundę, bo miałam egzaminy i niestety większość czasu ostatnio spędzałam w notatkach, także najwyższa pora trochę odpocząć. Już nie mogę się doczekać obijania do 12 przez najbliższe parę dni. Ciekawe jeszcze jak mi poszedł egzamin dzisiejszy, bo jeśli go zaliczę, to właściwie zostają mi tylko jedne ćwiczenia. Tylko kobieta od tych ćwiczeń jest straszna. Mam nadzieję, że jakoś to wszystko się poukłada.

Jak wiecie w sobotę odbyło się spotkanie lubelskich blogerek w Fatamorganie:) Było wspaniale, dziewczyny spisały się na medal, dostałyśmy masę upominków od różnych firm i najmilszym chyba zaskoczeniem dla mnie, łasucha, były słodycze !:D 

Poza tym przepraszam Natalko za ten ryż, mam nadzieję, że wytrwacie do środy:F:)))
 Prezenty od Drogerii Sekret Urody. Masa próbek i cuuudowna kosmetyczka :)
Świetnie, że drogeria miała na uwadze naszych mężczyzn, bo i oni dostali próbki :)
 CLEANIC bardzo mnie zaskoczył, wspaniałe upominki. Szczególnie spodobały mi się płatki peelingujące i chusteczki peelingujące. 
 Uwielbiam ten tusz od Wibo, jest genialny:)
 Nie miałam jeszcze nic z tej firmy. Ale jak na razie muszę skończyć to co mam:P
 Astor leci do koleżanki, bo to niestety nie mój kolor, a nikt nie chciał się zamienić:D
 mniam, mniam .... :))))) Andrzejek zjadł prawie całą czekoladę, ale cukierków nie oddam!:D
 Magnez plus melisa idzie na pierwszy ogień ;)
 Cudowne cienie od KOBO prawda? 
Biały jeleń podobnie jak Sekret urody dorzucił próbki dla mężczyzn :) Super:) Bardzo miło z ich strony :)
Muffinki były pyszne !! Przygotowała je dla nas Aneta:)) 
 A tutaj Ewelinka ja i Natalka :))))
 Tak wyglądały losy, dzięki którym można było wspomóc przytulisko :)
:))))

Za upominki serdecznie dziękuję:)
Rimmel, Astor, Madame Lambre, Vipera, Drogeria Natura, Biały Jeleń, Barwa,Cleanic, Mariza, Forte Sweden, Drogeria Sekret Urody, Orginal Source, Wibo, Kupiec, Wawel, Plusssz, Orbit, Barilla

25 komentarzy:

  1. cudnie, że się super bawiłyście ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dużo kosmetyków do testowania! :)
    szkoda, że nie mieszkam bliżej, bo z chęcią bym wzięła udział w takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie babeczki! Pycha!
    Lublin jest daleko aż 300 km ale za miesiąc jest spotkanie "tylko
    " 100 km od mojego domu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a u mnie została już tylko czekolada ;p Z makaronu już zrobiłam lasagne, a kosmetyków jeszcze do dziś nie mogę ogarnąć ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. No pięknie :) Oj dużo wspaniałości dostałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spotkanie było udane :) Dopiero co uporałam się z ogarnięciem wszystkiego :) Cukierków już prawie nie ma ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne spotkanie , tak miałam ochotę na nie pójść ale 7 egzaminów przeważyło :( Mam nadzieję że na wiosnę również będzie takie spotkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana! Wy wLublinie, a my w Suchej się bawiłyśmy!
    pewnie bawiłyście się równie dobrze jak my!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie było..prezenty fantastyczne, dziewczyny sympatyczne atmosfera bombowa . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że udało Ci się przybyć na spotkanie :) Do zobaczenia niebawem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Udało nam się to spotkanie:) Było bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze , ale super ! Widać że świetnie się bawicie ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Było świetnie! Trochę żałuję, że musiałam wyjść wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie najbardziej ucieszyła paczka z Wedla i te kokosowe Michałki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że tak krótko się widziałyśmy :( Ale i tak było świetnie !!!
    Po sobotnim spotkaniu kanapkom z boczkiem i keczupem mówię TAK :D

    OdpowiedzUsuń
  16. spotkanie bylo swietne, oby takich wiecej;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawie opisujecie te Wasze spotkania:-) Dobrze, że są udane i macie okazję porozmawiać i poznać się lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne prezenty, aż pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne prezenty ;)
    Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...