30.01.2013

Nantes - witaminowy tonik z ekstraktem z zielonej herbaty.

Hej dziewczyny. Ale się dzisiaj źle czuję:( Mam nadzieję,że u Was lepiej niż u mnie. Zaplanowałam sobie dzisiaj, że napiszę recenzję toniku, myślałam, że nie dam rady, ale jednak jest trochę lepiej niż rano i jakoś się wyczołgałam z łóżka, żeby coś konkretnego napisać.

Chciałabym Wam dzisiaj powiedzieć kilka słów o toniku, który otrzymałam do testów w ramach spotkania blogerek. 
NANO AQUA + Therma Liquid - Witaminowy tonik z ekstraktem z zielonej herbaty. 
Do każdego rodzaju cery.

Skład:
Nawilżająco - odżywczo - witaminowy tonik bezalkoholowy do każdego rodzaju cery wymagającej intensywnego odżywiania i ochrony przed szkodliwym wpływem środowiska. Wyjątkowe potrzeby skóry zaspokaja unikalne połączenie: osiągnięć NANOTECHNOLOGII, specjalnej kompozycji witamin A, E, F, H oraz wyciągu z zielonej herbaty. Tonik działa antyseptycznie, chroni przed wolnymi rodnikami, nawilża i ujędrnia, dostarczając jednocześnie cennych witamin. Przywraca naturalne pH skóry i poprawia wchłanianie odżywczych składników kremu.

Moja opinia:
1. Działanie:
Plusy:
+ nie podrażnia skóry
+ nie wysusza skóry
+ uczucie świeżości
+ dobrze nawilża
+ Nie zawiera alkoholu.
+ jest delikatny.
+ ładnie oczyszcza.
+ zaraz po użyciu bardzo fajny efekt "przebudzenia", nie wiem czy wiecie o co mi chodzi, ale jak jestem zaspana,a po umyciu twarzy dalej oczy mi się zamykają, to po użyciu toniku od razu jakoś "wstaję" :) I też nie wiem czy sobie to wkręciłam, że tak jest, czy faktycznie tak jest, ale kocham ten tonik za ten efekt :D

Minusy:
- delikatne uczucie ściągania niestety
+/- trochę dłużej trzeba czekać, aby móc nałożyć krem, to znaczy jakoś wolniej się wchłania niż inne toniki, których używałam. Minus wtedy jak się spieszę, ale jak nie, to wcale mi to nie przeszkadza;P

2. Konsystencja:
Plusy:
+ Taka jak większość, czyli wodnista.
+ Ładnie się rozprowadza na twarzy.
3. Opakowanie:
Plusy:
+ Opakowanie 200ml.
+ Łatwe otwieranie - zakręcane.
+ Najważniejsze informacje są wypisane na buteleczce.
+ Widać zużycie.
+ Wydajny.
+ Fajna grafika opakowania :)
4. Zapach:
Plusy:
+ Bardzo mi się podoba.
+ delikatny
+ lekki

Ogólne:
Plusy:
- Jest przezroczysty
Minusy:
- Drogi

Bardzo dobry tonik. Jestem pod wrażeniem. Szkoda tylko, że tyle kosztuje, bo w promocji 36 zł, a bez chyba 40 zł. Mimo, że jest wydajny, to niestety póki jestem studentką, to rzadko będziemy razem współpracować. Szkoda. Choć używam go 3 miesiące a w buteleczce jest połowa tego co widać na zdjęciach. Zdjęcia robiłam wcześniej, bo i wcześniej miała być recenzja, jednak z braku czasu jest dopiero dzisiaj. W każdym razie warty ceny. Naprawdę. Czy wspomaga wchłanianie się kremów? Nie wiem, ciężko to ocenić, jednak jestem w stanie uwierzyć, że tak jest. Twarz jest trochę bardziej wypoczęta i też nie wiem, czy jest to efekt toniku, czy mojego kremu na dzień. Być może to ich wspólna zasługa. 

Moja ocena: 5 z minusikiem / 5 

Buziaki laski :*
Silver.

24 komentarze:

  1. Ja byłam zaskoczona tym tonikiem, bo był najlepszy :) Cena jak dla mnie za wysoka, więc raczej w najbliższym czasie nie sięgnę po niego ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również byłam z niego bardzo zadowolona tylko ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że jest dość drogi, bo z chęcią bym wypróbowała ..

    OdpowiedzUsuń
  4. niezły ten tonik, fajnie nawilżał buzię, ale fakt, trzeba długo czekać, żeby posmarować buzię kremem potem.
    a jak się źle czujesz, to Kochana, może nie będę Cie wykorzystywać jutro z tymi gadżetami? :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie nie powalił, choć pachnie rzeczywiście ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też się zbieram żeby o nim napisać, w ogóle nazbierało się kilka rzeczy z poprzedniego spotkania, które się kończą- nie wiem jak ja to ogarnę na blogu ;p A ten tonik bardzo lubię, też czuję się po nim taka odświeżona, orzeźwiona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za chwilę zaczynam.. testowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no w porządku ;*
    to ja tam pod wydział Twój najwyżej podejdę przed 10, czy pod Kazika.. :) zdzwonimy się jeszcze :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio tak się nad sobą zastanawiałam i doszłam do wniosku że chyba nie jestem kobietą..heheh..bo mimo ze uwielbiam kosmetyki, malować się itp, to nigdy w życiu nie używałam ani toniku, ani mleczka do zmywania makijażu..jakoś wydawało mi się to jako zbytek zbyteczny..a gdzieś przeczytałam że prawdziwa kobieta powinna używać właśnie tych rzeczy :)
    Chyba pora zmienić swoje kosmetyczne nawyki :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Choć z Twojej recenzji wnioskuje że jest dość dobry za tą cene jednak bym sie nie skusiła;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dopiero zacznę go testować

    OdpowiedzUsuń
  12. Testuję go właśnie i już zdążyłam polubić :-) Bardzo ładnie nawilża.
    Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  13. troszeczkę drogi ;( ale skoro działa ;) wiem co czujesz - ja też się marnie czuję kochana ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Tonic dość drogawy, więc nie wiem czy bym kupiła, ponieważ nie używam takich specyfików jak tonic :)

    Zobaczę jak będzie sprawował się ten lakier z Flormaru, nawet jeśli będzie bardziej odżywkowy to nic nie szkodzi, też się przyda.
    Co do tego żelu z Joanny czekoladowego, to mój młodszy braciszek mi zrobił prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy wcześniej go nie widziałam . Ciekawe .

    OdpowiedzUsuń
  16. no drogawy troszku :)ale fajny

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej firmy, a cena zwaliła mnie z nóg o.O

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja go dopiero wyciągnę, bo Lirene już się skończył :)
    Ciekawe czy i mi podpasuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. o widzisz! a ja moje chowam i trzymam zawsze na koniec miesiąca :D

    OdpowiedzUsuń
  20. No faktycznie dość drogi... I tak wgl to pierwsze słyszę o takiej firmie:)

    Obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz go widzę. Nie wiem sama, czy za tę cenę bym go sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz słyszę o tej firmie..
    I uczucie sciągnięcia mnie nie zachęca :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mmmm fajny, podoba mi się może niedługo w niego zainwestuję.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...