29.01.2013

Marion SPA - Regenerujący peeling + Pielęgnacyjna maska parafinowa.

Hej. Dzisiaj dzień po prostu strasznie mi się zaczął... Po I to z wczorajszego dnia nie zaliczyłam nic. Z ćwiczeń to nawet się nie dziwię, bo się nie uczyłam, ale do cholery na egzaminie napisałam praktycznie wszystko i mam 2? Coś jest nie tak... Na 10 pytań odpowiedziałam na 9. W niektórych były drobne błędy, ale żeby 2? Chyba na Politechnice L. 100% zalicza egzaminy.. Także jak zastanawiacie się gdzie iść na studia na pewno i szczerze ODRADZAM studia na politechnice lubelskiej na moim wydziale. Poza tym jak w ogóle nie chcecie iść na studia, tylko idziecie bo wszyscy idą, to lepiej przemyślcie to raz jeszcze. Gdybym mogła cofnąć czas nigdy nie poszłabym na te studia

Dobra tyle wyżaleń. Przejdę do przyjemniejszej część dzisiejszej notki. 
Dzisiaj recenzja peelingu i maseczki do rąk, którą wygrałam w konkursie u Ani.
Marion SPA - Regenerujący peeling + Pielęgnacyjna maska parafinowa.
Ochrona, odżywienie, wygładzenie suchych i zniszczonych dłoni.

1) Regenerujący peeling dla dłoni zawiera naturalne łupiny z orzecha i olej jojoba. Peeling pozwala usunąć zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka. Przyspiesza wchłanianie składników aktywnych, pobudza krążenie, regeneruje spierzchniętą skórę dłoni oraz zmiękcza zrogowacenia. Nadaje dłoniom wyjątkową gładkość i elastyczność.

2) Pielęgnacyjna maska parafinowa w płynie przywraca prawidłową kondycję suchym i wymagającym regeneracji dłoniom. Dzięki unikalnej formule opartej na oleju parafinowym i oleju ze słodkich migdałów maska tworzy an skórze delikatny film, zabezpieczający naskórek przed nadmiernym wysuszeniem i podrażnieniami, jednocześnie odżywiając i wygładzając skórę dłoni. Zawarty w masce naturalny emolient Super Sterol Liquid doskonale nawilża i regeneruje, a witaminy A, E, F pomagają zlikwidować szorstkość skóry oraz utrzymać jej prawidłową wilgotność. Maska pozostawia skórę miękką i jedwabiście gładką.

Krok 1: Peeling. Przez około 2 minuty masować wilgotne dłonie. Spłukać obficie wodą, ale nie wycierać rąk ręcznikiem.
Krok 2: Maskę parafinową należy nanieść na wilgotne dłonie i nie wycierając rąk założyć foliowe rękawiczki, okryć ręcznikiem. Po 10 minutach zdjąć rękawiczki, osuszyć dłonie ręcznikiem. Nie spłukiwać. Maska nie pozostawia tłustej warstwy.
 

Ostatnie zdjęcie przedstawia już ostatni krok, czyli zdjęcie rękawiczek:)

Moja ocena: Bardzo dobra maseczka! Peeling oczywiście wygładza skórę i przygotowuje ją do etapu drugiego, czyli do maski. Maska genialnie nawilża, odżywia, czuć to działanie, miękkie dłonie, wspaniałe. Po prostu jestem zachwycona tym zestawem od Marion. 

Doczytałam się na opakowaniu, że za ten kosmetyk jest wyróżniony nagrodą: Perły Rynku Kosmetycznego. Wcale się nie dziwię:))

Oceniam na 5/5 :)))
 Pozdrawiam, Silver:)))

16 komentarzy:

  1. miałam ekskluzywne trio do dłoni Marion z olejkiem arganowym i byłam z niego bardzo zadowolona :) na pewno ten peeling i maska też przypadłyby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A my studiujemy na Pl i jesteśmy bardzo zadowolone :)
    Żałujemy tylko, że nie wiedziałyśmy nic o spotkaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ! chyba muszę ją kupić bo mam straszne problemy z dłońmi ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam i mam nadzieję, że efekty będą takie jak i u mnie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. o, ciekawa rzecz- jeszcze z czymś taki się nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazwyczaj w taki sposób staram się nakładać krem na noc (raz na tydzień)

    OdpowiedzUsuń
  6. A zdradzisz na jakim wydziale studiujesz? Bo zastanawiam się czy nie zdradzić mojego UMCS-u na rzecz Politechniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tej firmy inną maseczkę do dłoni, ale również zrobiła na mnie dobre wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam ten produkt w L'Eclercu, zastanawiałam się nad nim, ale ostatecznie nie kupiłam...

    OdpowiedzUsuń
  9. A na jakim kierunku jesteś na Politechnice? ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. i chetnie kupię te maseczke;)
    a co studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy produkt, mi by się coś takiego przydało.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Stosuje kremy i peelingi do dłonie ale nie miałąm jeszcze żadnej maseczki ! chyba pora to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam i bardzo lubię tę kurację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię parafinę na ręcę sa po niej takie delikatne i odżywione ale tej nigdy nie stosowałam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...