24.01.2013

hmmm.... :))

Hej dziewczyny!
Dzisiaj trochę kosmetycznie i trochę prywatnie.

Zacznę od tego, że los się do mnie uśmiecha? Nie wiem jak to nazwać, nie chcę zapeszać, nie wiem, czy mogę o tym mówić, ale ostatnio mam trochę więcej szczęścia niż inni, niż kiedyś. 

Przede wszystkim, wygrałam w rozdaniu u swiat-panny-anny co mi się często nie zdarza:)) Bardzo się cieszę i dziękuję Ani :) A zobaczcie, co wygrałam:
Wspaniałe nagrody, prawda?? :)
Dopiero dzisiaj zobaczyłam mejla od Ani, także dzień zaczął mi się wspaniale :) Już nie mogę się doczekać, żeby wypróbować te lakiery :))) Ale się cieszę !

Poza tym, dziewczyny, w poniedziałek pisałam egzamin.  Załapałam się na listę i mogłam pisać 'zerówkę'. No i zaliczyłam!!! Na 4,5!!! Nawet nie wiecie jak mnie to cieszy:) Jeden mniej egzamin w sesji, a i poziom trudności był "do pokonania". Na pierwszym terminie będzie armagedon :))) 
Zaliczyłam też najgorsze ćwiczenia z ogrzewnictwa, co było ciężkie do wykonania :) No i też z tego przedmiotu gość przyjął mi projekt i już nie muszę się męczyć :)) Został tylko egzamin w poniedziałek, też zerówka, ale jakby się udało, to bym była chyba w niebie! Jednak to też będzie 'mission impossible'... No i będę tylko chwilę na spotkaniu blogerek, bo muszę się uczyć właśnie :(
Dzisiaj uczę się na jutro, też na egzamin, ale taki mało przystępny, bo trochę chemii.... - technologia wody i ścieków, boże..;/ Też zerówka, ale ja chcę mieć ferie, ostatnio miałam je w liceum ;/ No i ciężko się to wszystko czyta, masakra jakaś... :(
Dobra, miałam nie narzekać. Trzymajcie kciuki za mnie, za jak na razie moją dobrą passę i bądźcie ze mną duchem, to na pewno sobie poradzę :)

Kocham Was dziewczyny, dziękuję za wszystkie wasze miłe słowa pod poprzednim postem, bardzo mnie cieszy, że mimo tego, że rzadko piszę Wy dalej tutaj ze mną jesteście, to wiele dla mnie znaczy :)) 

Gorąco ściskam i pozdrawiam !! :*
Silver;))))

17 komentarzy:

  1. gratuluję wygranej! uwielbiam lakiery z Essence :)
    no i gratuluję zaliczenia egzaminu i ćwiczeń z ogrzewnictwa i projektu :) trzymam kciuki za dalsze egzaminy - na pewno Ci się uda :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No gratulacje Kochana ! To dobrze że dopisuje Ci szczęście : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że tak dobrze Ci idzie :) Oby tak dalej :) I gratuluję wygranej, bo lakierów nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej i trzymam kciuki:) Też jestem w trakcie zaliczeń i egzaminów ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej, zaliczenia egzaminu, dopisuje Ci szczęście : )

    Zapraszam do mnie - z innej beczki – wywiad z Panem Rząsą – Dyrektor Reprezentacji ds. Komunikacji z Mediami.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję, lakiery są mega! :)
    4,5 z zerówki, nono! rewelacja! :))) a z ta technologią na pewno dasz radę, jeden dzień relaksu nie zaszkodzi :))))
    trzymam za Ciebie kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkie "powodzenia"!
    Oby dobra passa trwała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rób prezentację lakierków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej i trzymam kciuki za pozytywne wyniki na sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej i zdanego egzaminu, a co do szczęścia... im bardziej je do siebie przyciągasz tym więcej go masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia, gratulacje i do soboty :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...