03.01.2013

Bell Glam Wear.


Hej. Dzisiaj tak na chwilkę tylko przychodzę do Was z recenzją lakieru do paznokci.
Krycie: Potrzeba co najmniej 2 warstw. Na zdj są 2 warstwy.
Konsystencja: Odpowiednia, ani za gęsta, ani za rzadka.
Schnięcie: Z osuszaczem schnie migiem, bez trzeba chwilę poczekać, ale też raczej szybko.
Pędzelek: Cienki. Łatwy w użyciu.
Trwałość: Nawet dobra, 3 - 4 dni.
Wydajność: Jak to lakier. Wydajny.
Zmywanie: Łatwo, szybko, trochę brudzi.
Buteleczka: Łatwo się odkręca, jest poza tym bardzo ładna :)
Cena: Jego cena to coś koło 9 zł, także  średnia.
Gdyby lepiej krył, to dałabym mu piąteczkę a tak to niestety tylko (albo aż):
4/5. 
Pozdrawiam,
Silver.

30 komentarzy:

  1. Kolor jest piękny - moja siostra na ten niebieski kładzie złoty pękacz i efekt jest rewelacyjny :)
    Kochana ♥ Ty wiesz co ja chcę Ci powiedzieć :* Za wszystko dziekuję :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor :) mam podobny

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ten kolor :) mam kilka podobnych

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny kolor :)
    szkoda, że słabo kryje, ale zawsze przecież można nałożyć dodatkową warstwę ;)
    efekt po 2 warstwach bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fakt drogi ale są droższe i gorsze od niego

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor a co do ceny to nie powiedziałabym, że droga. Drogie to są lakiery Sally Hansen ♥
    Kochana zapraszam Cię serdecznie na konkurs na moim blogu, wybieram 2 zwycięzców i są dwie nagrody ♥
    http://wiktoriabachowskaphotography.blogspot.com/2013/01/carmex-competition.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja też nie napisałam, że jest drogi :)

      Usuń
  7. Mam lakier w podobnym kolorze i też słabo kryje, konieczne są 3 warstwy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda tego krycia, bo bardzo lubię lakiery glam wear, ale na szczęście nie trafiłam na taki ze słabym kryciem :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolor, a ty masz śliczny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię lakiery Bell z serii Glam Wear :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham takie kolory ^^ dobrze, że szybko schnie ; )

    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  12. ojj tak ja tez.. i pieniadze i ejsczez miejsce do aerobiku.. bylo keidys fajne na miasteczku akademickim ale teraz nie wiem.. zamkneli je -.-

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie się prezentuje :) Zresztą na ładnych paznokciach wszystko się ładnie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny kolor, też mam taki ale z inglota:)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor przecudny, sama bym sobie taki zakupiła;)

    OdpowiedzUsuń
  16. W przyszłym tygodniu go kupię, bo w mojej biedronce kosztują aż 5,99 zł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a faktycznie, ostatnio rzuciło mi się to w oczy, że tanio ;P

      Usuń
  17. piekny odcien, uwielbiam takie kolorki na paznokciach;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny kolorek. Ostatnio chyba widziałam te lakiery w Donce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. w kwestii kobaltu zawsze byłam wierna lakierom Safari, ale widzę, że ten także godny uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam brązowy lakier tej i firmy i za Chiny ludowe bym go nie poleciła :D
    Nie lubię tej firmy :/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...