11.12.2012

Warsztaty z ECOSPA :)

W sobotę odbyły się warsztaty z firmą ECOSPA, których celem było zrobienie toniku i serum, ale firma przygotowała nam niespodziankę i dodatkowo mogłyśmy zrobić sobie maseczkę :)))) 
Spotkanie - standardowo - odbyło się w Fatamorganie na Lubelskim Krakowskim Przedmieściu. Poza tym standardowo jest już w planach kolejne spotkanie po nowym roku :)))) Bardzo się cieszę z tego, bo bardzo polubiłam dziewczyny i fajnie jest tak się spotkać i zrobić coś fajnego :)

Szkoda tylko, że sporo zgłoszonych blogerek nie dojechało. No niestety pogoda nie była zbyt piękna, sypało od rana, także głównym problemem był dojazd :( Szkoda.

Niestety nie miałam aparatu, dlatego też zdjęcia pożyczam od Agi i Moniki :) Mam nadzieję, że się dziewczyny nie pogniewają :)


Ooo, Ewelinka też robiła zdjęcia. Czekamy :)
Dziewczyny, to się bez przerwy śmiały :))))
Bez przerwy sprawdzałam konsystencję swojej maseczki.
Wydawała mi się za rzadka ;P
Maseczki skończone!:)
A to wszystko, co zrobiłyśmy na spotkaniu :)
Tak wyglądał cały skład spotkania :)

Świetna sprawa takie spotkanie. Jeszcze nigdy sama nie zrobiłam żadnego kosmetyku, myślałam, że to mega trudne i że sobie nie poradzę. Ale pod okiem profesjonalistów wszystko pięknie poszło. No i oczywiście to nie jest trudne :) 

Nie byłabym też sobą, gdybym zaraz po powrocie do domu nie wypróbowała wszystkiego, co zrobiłam :D I tak mogę powiedzieć, że maseczkę, to mam super :) Po pierwszym użyciu skóra taka fajna i gładka :) Andrzej jak mnie zobaczył w niej, to zapytał, czemu nałożyłam kupę na twarz... No cóż :))) Ale o maseczce więcej powiem, gdy poużywam jej tak przez miesiąc :)
Serum też super, nie dodałam do niego żadnych olejków zapachowych, więc mogę używać pod oczy. Nie uczula - w końcu jest naturalne :) A tonik to 2 razy psiknęłam i jak na razie mogę powiedzieć tyle, że nic mi się z twarzą złego nie stało:P W każdym razie tylko regularne stosowanie przez min 2 tygodnie pozwoli mi powiedzieć więcej na temat tych kosmetyków. No jedynie maseczka do twarzy już po pierwszym użyciu ma przynieść efekty i przyniosła:)

Tyle na dziś :)
Buziaki:*

19 komentarzy:

  1. Ty to nic innego nie robisz, jak tylko imprezujesz : )))))) Co za życie ! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tymi warsztatami :))

    OdpowiedzUsuń
  3. o wspaniały pomysł na spotkanie też bym się z chęcią na takie wybrała

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że warsztaty bardzo udane :) Bardzo żałuję, że nie mogłam się zjawić :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Ci zazdroszczę takich warsztatów, lubię tego typu spotkania.

    Zapraszam Cię również do świątecznego TAGu
    http://anna-kosmetykoholiczka.blogspot.com/2012/12/tag-co-zrobisz-aby-te-swieta-byy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Żałuję, że nie mogłam być z wami.

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie tak się śmiałam że mój drugi podbródek ujrzał światło dzienne :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kupa na twarz- sama natura ;ppp A tak serio- straszliwie Wam zazdroszczę możliwości zrobienia tych kosmetyków własnoręcznie- ja leżałam chorowita :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne warsztaty! Super zrobić cos samemu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, jak będę miała zdjęcia to podzielę się :) Bo to Kasi aparat był :)
    Było świetnie, strasznie jestem zadowolona z toniku i olejku ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w sobotę byłam świeżo po maseczce i nie mogłam swojej od razu użyć, ale niedługo będzie jej debiut :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Było super :) ja wypróbowałam na razie tonik i serum, maseczka czeka na weekend :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sprawa. Takie "samoróbki" wykonywałyśmy na zajęciach z receptury kosmetycznej u mnie na studiach. Później pół rodziny obdzielałam naturalnymi kosmetykami :D Niesamowita satysfakcja, zrobić coś własnymi rękami, a jeszcze jak działa, to już jest magia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajne- świetna sprawa z połączeniem spotkania blogerskiego z robieniem kosmetyków, na pewno bardziej satysfakcjonujące niż po prostu dostanie na koniec torby z próbkami :)
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, sama chętnie wzięłabym udział w takich warsztatach ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. oj widać, że była świetna zabawa!♥

    OdpowiedzUsuń
  17. ja jeszcze na takim spotkaniu nie byłam nigdy..szkoda bo to dosc kraetywne jest :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...