28.12.2012

LUBLIN Blogger's Meeting !


Hej dziewczyny! Tradycją stało się już, że blogerki z Lublina spotykają się regularnie, raz w miesiącu :)
Aga oraz jej koleżanka - Patrycja, która prowadzi kulinarnego bloga postanowiły zorganizować spotkanie blogerek każdej specjalności - kulinarne, modowe, kosmetyczne ... :))))
Zgłaszać możecie się na blogach dziewczyn a także na Facebooku: KLIK. Lista zgłoszonych dziewczyn będzie podana około 10 stycznia. Zresztą, nie będę tutaj ujawniać wszystkiego, wchodźcie na blogi dziewczyn i tam wszystko jest napisane :))) Sama oczywiście wezmę udział w tym zlocie:)))
Ok konkrety teraz :

 Spotkanie odbędzie się w restauracji
"Fatamorgana" 
26 stycznia o godz. 13.00
Kontakt z organizatorami spotkania:

Agnieszka - aaga3010@gmail.com
Patrycja -  patrycja.rodzonek@gmail.com

Zapraszam serdecznie !

15 komentarzy:

  1. Ja już się zgłosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd rzuciłam palenie, to przybrałam na wadze i teraz codziennie ćwiczę, ale jak na razie efekty marne :)

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę ,że się ze sobą zgadzamy, i dziękujeMY:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj dzięki, ale naprawdę tak nie jest, nie wiem czemu tak wnioskujesz:)

      Usuń
    2. ojj nie kochana to tylko taki efekt :D 182 cm wzrostu robią swoje ;p

      Usuń
  3. Szkoda, że do Lublina mam nie po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super:) Dodam tylko że lista blogów będzie już podana około 2-3 stycznia nie ma co czekać do 10 jak już jest lista zapełniona :)Jednak jeszcze kilka miejsc zostało także zapraszamy :)Mam nadzieję że dorównamy wam pod względem organizatorskim :)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam serdecznie na rozdanie ;) Do wygrania bransoletka z naturalnego kamienia ;)

    http://milionywspomnien.blogspot.com/

    pozdrawiam N ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że tak daleko :) Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanej zabawy no i ....Szczęśliwego Nowego Roku Kochana - dużo miłości i spokoju - samej pomyśloności !!!!!!!!!! Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo slyszalam o nim :DDD huhu < 33

    OdpowiedzUsuń
  9. O czekam z niecierpliwością, już się zgłosiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Heh, szkoda mi strasznie opuścić spotkanie ale niestety w styczniu będę miała strasznie gorący okres na uczelni :/
    Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się spotkamy :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :) !

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...