31.12.2012

Happy New Year !

Z okazji nadchodzącego Nowego Roku życzę Wam:

Aby Wasze decyzje zawsze były tymi najlepszymi.

Aby każdy dzień był dla Was tym dobrym dniem.

Aby ten rok nie przeminął tak szybko jak poprzedni.

Abyście byli szczęśliwi.

Aby w Waszym życiu nie było złych momentów.

Aby miłość przepełniała Wasze serduszka.

Aby życie zaskakiwało Was każdego dnia oczywiście w pozytywny sposób.

Poza tym życzę również udanej zabawy Sylwestrowej, kolorowych fajerwerków, głośnej muzyki, hucznego pożegnania 2012 i przywitania 2013 roku i oczywiście dobrego samopoczucia na drugi dzień i gorącego rosołku :)))))

17 komentarzy:

  1. dziękuję :)
    również Ci życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, spełnienia najskrytszych marzeń :)
    no i wspaniałej zabawy sylwestrowej dzisiaj! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje :)

    Szalonej zabawy sylwestrowej i lepszego nowego 2013 roku :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy <3
    Nawzajem udanej imprezy ;)
    Zapraszam do mnie ,
    obserwuję twój Blog i liczę na rewanżyk jak i na pozostawienie po sobie śladu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne życzenia ;) dziękuję i nawzajem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego 2013 roczku ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rzuciłam z dnia na dzień. Powiedziałam dość i tak zrobiłam :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja życzę Ci wszstkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego co najlepsze w nowym roku !!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadrabiam zaległości, zatem wybacz, że dopiero teraz :o
    Wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję bardzo, mam nadzieję że to wszystko się spełni. :) mam nadzieję że miałaś udanego sylwestra i życzę Ci wszystkiego co najlepsze w nowym roku. :)
    pozdrawiam serdecznie. :)


    Na moim blogu zorganizowałam konkurs wraz ze sklepem Partnersa, może zechcesz sprawić sobie prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytałam komentarz od Ciebie jak już wróciłam z Biedronki :( Ostatnio kupiłam kulkę Garniera w Rossmannie, ale tak się spieszyłam, że wzięłam kokosową :/ Nie pasuje mi ten zapach i chyba przejdę się do Donki po tą zwykłą. Mam nadzieję, że będzie w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z okazji Nowego Roku samej pomyślności i sukcesów, aby ten Nowy Rok, był dla Ciebie łaskawy, aby każdy dzień dawał wystarczające powody, abyś była z siebie dumna i aby na Twym osobistym niebie , gościło tylko słońce ! Buziaki !

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...